8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mons & Congress Centre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mons & Congress Centre in het Nederlands

Tof, modern, mooi hotel: een aanrader

Sonny en Benny
1-8-2009

Lekker eten, goeie service, moderne en propere kamers. Dit design hotel heeft een ruime gratis parking en ligt aan de snelweg maar van dat laatste heb je binnen weinig of geen last. Het hotel is wel minder geschikt als je geen eigen vervoer hebt want het ligt op 5 km van het centrum van Ljubljana. Er is wel een gratis shuttleservice die enkele malen per dag naar het centrum gaat. Verder niks dan positiefs.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Prima nieuw designhotel, ongeveer 5 km van het centrum

Rob Veldhuis
20-9-2005

Prima nieuw designhotel, ongeveer 5 km van het centrum.

Gereisd Anders in september 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mons & Congress Centre in Ljubljana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mons & Congress Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.