Kleine hotelsWeer vandaag16°11°

122 reviews over Camping Ljubljana Resort in het Nederlands

Minimaal, druk onverzorgde camping. Onvriendelijk

Fam. Nollen
24-8-2018

Een veel te dure camping. Ronduit een minimale camping. Onze plaats was 5 minuten voordat het aan ons werd toegekend ook aan andere mensen toegezegd ... Dat was al een lastige situatie. 😳 Sanitair is vies en slecht. De douchekop moest je bij sommige douches zelf vasthouden. Medewerkers bij de receptie waren erg onvriendelijk. Zwembad moest worden betaald.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ava Sinnaeve
21-8-2018

Vuile stoffige camping.... Waarbij je ook nog moet betalen voor het zwembad! 64 euro voor een Vuile stoffige plek is mij toch echt veel te veel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Jammer voor deze locatie

Jan
5-8-2018

Al het onderstaande aan negativiteit is helaas nog steeds aan de orde. Jammer dat ik deze beoordelingen niet gechecked heb voor we hier heen vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Ontzettend duur om te overnachten ; wij hebben in een 4 persoons hotelkamer overnacht en 2 nachten in een 4 persoons huurcaravan. De hotelkamer vonden we niet zo fijn ( bijna 200 euro per nacht!!) maar de huurcaravan was top. Lekker met airco en alles was aanwezig en ook redelijk nieuw. Geluidsoverlast gehad van groepen jongeren, maar gelukkig niet tot laat in de nacht. Er zit een mooi waterparadijs / zwembad bij het complex; wij kregen dagelijks gratis toegangskaarten omdat we in de stacaravan verbleven. Het restaurant bij de camping is erg duur, men rekent allerlei toeslagen waardoor je echt duur uit bent. Ontbijt stelde niets voor; dat is echt niet aan te raden. (Denk aan oploskoffie en goedkope koekjes als ontbijt) Barretje bij het restaurant is wel goed; daar wordt echte koffie geschonken. ;) Voor de kinderen was dit een prima plek. Wij vonden het vooral erg duur.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alieke
29-7-2018

Op internet ziet deze camping er veel mooier uit, dan dat hij nu is. Met name het sanitair is sterk verouderd, kapot, vies en het stinkt er.. de plekken zijn goed, met name het sanitair is echt toe aan vervanging.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Niet vlug weer

Ton
4-7-2018

Caravans en tenten komen op deze camping op de tweede plaats. Voor campers is het goed geregeld, nette plaatsen, grond en gras. Caravans mogen daar niet staan. Zij hebben een lager deel waar weinig tot geen gras is. Bij beetje regen zak je tot de enkels in de modder. Sanitair is niet schoon, er hangt een penetrante urinelucht , aan de herenkant kapotte deuren, krioelt er van de mieren. Elektrische installatie ouderwets, geen cce aansluiting. Zwembad alleen tegen betaling en was de dag dat wij er waren dicht. Helaas, voor mij staan we hier slechts 1 nacht

Gereisd met partner in juli 2018

Joan
6-6-2018

Camping met 4 sterren? Het sanitair is heel vies, kapot en oud met maar af en toe warm water. Enorme berg afval bij de containers. Prijzig. Dichtbij de prachtige stad Ljubljana.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hier een nacht gestaan om de leuke stad Ljubjana te bezoeken. Verwacht niks bijzonders van de camping. Deel voor campers en ander deel voor tenten & caravans. Sanitair is verouderd maar voldoet. Zwembad is apart van de camping (€4/5p.p) en is afhankelijk van de weersomstandigheden geopend of gesloten. Voor kids speeltuin(tje) en tafeltennistafels. Wij waren er om 10.45u maar konden pas rond 11.45u inchecken, eerst laten ze alle gasten vertrekken om te kijken hoeveel plekken er vrij zijn. Voor de camping een bushalte en met 10 min ben je in het centrum, bij de receptie al (chip)kaartje hiervoor te koop. Al met al prima uitvalsbasis voor de stad, camping wel duur voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat jammer want de locatie is zo leuk

Hanneke
9-8-2017

Na 1 nachtje al verder getrokken, genoten van de prachtige stad Ljubljana maar verder wil je hier niet zijn. Het sanitair is echt om te janken, viezig, kapot, het stinkt onder de douche ook naar riolering. Ons plekje met de camper was dichtbij de vuilstort, dus dat rook je goed ( dit hoeft dus niet het geval te zijn voor alle plaatsen). Het zwembad was op zich Ok alleen moet je daar per persoon nog apart voor betalen. Echt te belachelijk. Chagrijnige dames bij de check-in, een uitzondering daar gelaten. Om toch ooknog iets positiefs te noemen: de taxi service was goed geregeld. Ze bellen een taxi voor je en voor minder dan 5 euro brengen ze je naar het oude stadscentrum van ljubljana(. Laat je afzetten bij hotel Union). Wat een PRACHTIGE stad! Aanrader!! Na je bezoek bel je het nummer wat je meekrijgt en binnen een paar minuten word je weer opgepikt. Wel even melden dat je een discount coupon hebt van de camping.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Afknapper in mooie stad

hg
9-8-2017

Alleen goed als uitvalsbasis voor bezoek aan fraai Ljubjlana, maar wanverhouding prijs/kwaliteit en goor sanitair. En voor wie valt voor de fraaie zwembadfoto's: om te zwemmen betaal je per persoon vijf euro per dag extra. Maar dat vertellen ze er niet bij in de reclame-uitingen. Sanitair is kapot en vies, by far the worst dat we meemaakten in Slovenië. Helaas is er geen concurrentie in directe omgeving hoofdstad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ljubljana Resort in Ljubljana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ljubljana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.