Hotel Central

Hotel Central
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Central in het Nederlands

Zakelijk

Mooi centraal gelegen tussen CS en de binnenstad

de Bergbutler
3-10-2016

Op 10 minuten lopen van CS en in 5 minuten in de binnenstad! Ruime kamers die langzaam aan renovatie toe zijn, maar wel schoon. Om de hoek ligt een escape room, erg mooi om te doen met families of vrienden. Het ontbijt is veelzijdig, maar allemaal een beetje vlak van smaak.

2008

Hotel ligt op loop afstand van het centrum en de omgeving

Hans de Wit
15-6-2008

Hotel ligt op loop afstand van het centrum en de omgeving is redelijk rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Ljubljana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.