Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sobec (Slovenië) is een fijne bestemming voor de rustzoeker. De camping heeft een eigen meertje waar je in kunt zwemmen en ligt aan de rivier de Sava. Simpel kamperen in de Sloveense natuur dus. Je kunt met je tent of caravan op ruime, groene plekken staan. In de omgeving is het leuk om een keer langs het meer van Bled te lopen.

269 Reviews over Sobec

• 7Jan27-09-2022

Grote camping, maar toch echt kamperen

Grote camping, maar mooi van opzet.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Leo04-09-2022

Prima camping

Wij herkennen ons totaal niet in de hieronder genoemde negatieve verhalen. Wij hebben hier 1 week gestaan eind aug begin september. Camping is zeer kindvriendelijk en het sanitair ziet er prachtig uit mooi en lekker restaurant en supermarkt aanwezig. Sanitair wordt continue gepoetst. Als je per se aan het water wilt staan betaal je daar voor. Maar als je je huiswerk goed doet weet je dat van te voren. Qua grootte zijn er kleinere en grote plekken waar je uit kunt kiezen. Je hoeft niet te reserveren. Het is wel een drukke camping doordat er doorreizigers savonds komen en smorgens weer vertrekken dat geeft wat onrust. In de omgeving is genoeg te doen en te zien. Bled, Vintgar kloof. Naar Bled met de auto is een hele onderneming want het is een file naar Bled. Gelukkig hadden wij e-bikes mee. De camping is een aanrader, zeker met kinderen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Simone03-09-2022

Vertekend beeld door website

We boekten deze camping vorig jaar toen hij een 9.7 scoorde op zoover, en net voordat wij vertrokken stond hij op een 5. Minpunten: - Het sanitairgebouw is te druk, was niet altijd even schoon, en een enorm vertekend beeld met de website, waarop ze alleen het nieuwe gebouw lieten zien. - Naast onze plek (river tent plek nr.99) stapten 3x per dag georganiseerde kano of raft tochten op. Elke keer 45min lawaaierige grote groepen mensen en busjes die stationair bleven lopen.
    - De staanplaatsen hebben weinig privacy. - Doordat onze honden niet in het meer mochten, boekten we een plaats aan de rivier. Echter stroomde deze véél te hard, en was die ijskoud.

Pluspunten: - Het is een natuurrijke camping, met een fijne centrale ligging voor leuke tripjes in de buurt.

Op basis van de website hadden we een all in prijs van €70 per nacht zeker over, maar in realiteit wijkt de camping flink af.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Ween28-08-2022

Fijne camping

Prima camping, erg druk in het hoogseizoen. Sanitair op het “lage” gedeelte echt te klein. Daar is wel een rede voor. Ander sanitair wat verder weg maar schoon en groot genoeg. Sommige plaatsen erg krap, zorg dat je van te voren aangeeft hoe groot je kampeer middel is. Personeel super behulpzaam en vriendelijk. Op de vrije keuze veldjes is het op sommige momenten te vol. Het is dagelijks een komen en gaan. Erg veel te doen in de buurt, perfecte ligging. Camping soms wat lastig te bereiken ivm de dagelijkse file richting bled. Water in het meer en rivier echt wel fris, maar super mooi en schoon allemaal. Kraanwater gewoon drinkbaar. Camping is al redelijk vroeg rustig, maar bij normaal gedrag kun je ook tot in de late uurtjes gezellig kletsen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Jeroen21-08-2022

Top camping

Heerlijke ruime plek met uitzicht aan rivier, niet alle plekken hebben dst en er is op de camping maar 1 strandje waar je echt erin kan (heerlijk water in rivier wel koud), meer is kraakhelder en wordt steeds vervest, heerlijk zeker op warme dagen, iets frisser dan normaal maar mooi schoon en groot grasveld. Op het meer gratis sprinparcous / trampoli e. Restaurant barretje met mUiem aan strandje etc. Sanitair vond ik prima schoon en ok maar kan wellicht per gebouw verschillen. Wel wat prijzig.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5JNJ19-08-2022

Camping voor 1 of 2 nachten te doen

Deze camping hebben wij geboekt als overnachtingscamping naar Kroatië. Twee nachten en dat was voor ons lang genoeg. In principe is de ligging van de camping mooi. Inchecken verloopt vlot. Als je niet gereserveerd hebt, mag je zelf in bepaalde zones een plekje uitzoeken. Dat lijkt prima, maar is lastig, omdat de camping redelijk chaotisch is; iedereen staat schots en scheef, voor elkaar, naast elkaar, etc. Wij vinden 'strak' geplaatst helemaal niet prettig, maar dit was het andere uiterste. Sanitair gebouw waar wij vlakbij stonden vonden wij niet optimaal. Op zich redelijk schoon, maar douches werken met een knop; gaan heel snel weer uit, waterstraal is minimaal, water is snel koud, douchekopjes zijn laag en niet te verzetten. Restaurant en receptie zijn echt mooi en netjes. Plekken voor 1 nacht lijken 'beter' (rustiger, overzichtelijker) dan plekken voor langere tijd. Wij vonden de camping ook erg duur voor wat je krijgt.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Fam.Geerts19-08-2022

Prima camping

Grote camping in een mooie omgeving. Wij zaten in een huurtent, deze waren dichtbij een vernieuwd en schoon sanitairgebouw. Het was druk en vol op de camping, maar daar hebben we geen hinder van ondervonden, alleen wat druk in de ochtend bij het halen van broodjes. Kinderen hebben zich vermaakt bij het meer en op het voetbalveld.

• 9De Boer18-08-2022

Super mooie camping

Super leuke camping. Prachtig meer met leuk speelluchtkussen. Kinderen kunnen er Voetballen , tafeltennissen, basketballen en zelfs binnen op een PlayStation. Heel veel hoge bomen op de camping, waardoor er veel beschutting is. Sanitair wordt echt de hele dag door schoongemaakt. Camping ligt dichtbij het meer van Bled maar heeft niet de drukte en de files die campings aan het meer van Bled wel hebben. Savonds koelt het heerlijk af en is het vroeg al donker. Daardoor is er savonds ook lekker rustig. Wij vonden het een super camping !

• 5Fam Niemans18-08-2022

Veel te druk en duur

Mooie aangelegde camping. Met genoeg schaduwplekken. Fijne rivier (wel ijskoud water) maar kids (5 tot 15 jaar) vonden het geweldig om in de ‘stroomversnelling’ te gaan met opblaasbeest. Meer is wel leuk maar erg druk. Ze hebben 1 opblaasspeelstoestel in het water wat overbevolkt is ;).

Nadelen: * veel te druk * veel te weinig douches en wc’s en sommige zijn echt te oud/vies. Wc papier vaak op. En men sluit gewoon 2 uur om te poetsen. * prijs/kwaliteit is absurd. 125 euro per nacht voor een staanplaats. *doorreiscamping nooit rust. * speeltuin stelt niet veel voor. * personeel is niet vriendelijk.

Voordelen: * mooie omgeving. Bohinj meer is een aanrader. Doorrijden tot aan de camping rechts daar parkeren en stuk door het bos lopen. * mooi aangelegd qua beplanting ed.

Ps toiletgebouw 2 is netjes daar gingen wij heen was wel een stukje lopen. 3 ging, 4 overslaan.

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Lisanne16-08-2022

Mooie camping in voorseizoen

Eind juni/begin juli 5 nachten op de camping gestaan. We hebben zelf een plek uitgezocht, er was toen nog voldoende ruimte. Er komen wel veel mensen op doorreis. Sanitair was schoon en netjes. We misten wel een watertappunt dichtbij de plek. Genoeg te doen in de omgeving.

Camping Sobec info

• EC-kaartBeschikbaar

• LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)