6,6

Omschrijving
Camping Sobec (Slovenië) is een fijne bestemming voor de rustzoeker. De camping heeft een eigen meertje waar je in kunt zwemmen en ligt aan de rivier de Sava. Simpel kamperen in de Sloveense natuur dus. Je kunt met je tent of caravan op ruime, groene plekken staan. In de omgeving is het leuk om een keer langs het meer van Bled te lopen.

214 reviews over Camping Sobec in het Nederlands

Geen 4 sterren waardig!

Karin van de Bor,
21-9-2018

Camping die zijn sterren niet waardig is. In de periode dat wij er waren was het ontzettend druk, iedereen mocht overal staan, tenten stonden klem. Als je 's avonds wilde douchen moest je in de rij staan om vervolgens een koude douche te hebben. We hebben dit doorgegeven bij de receptie en de meneer bij de receptie zou het melden. Echter, toen we weer gingen douchen, waren de douches nog steeds koud.

De dag dat we vertrokken hebben we dit nog een keer doorgegeven en toen werd er doodleuk door een nederlands sprekende meneer verteld dat het een oud systeem was. Toen wij aangaven dat de 1e meneer waar wij dit gemeld hadden dit ook gelijk had kunnen zeggen, raakte hij geirriteerd. Echt geen € 40,= per nacht waard.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeer aangename camping om Slovenië te verkennen

Erik DE Rouck,
12-9-2018

Grote camping maar dat merk je niet echt op je plaats. vele zaken vernieuwd zoals restaurant en supermarkt echt mooi. meertje is leuk maar wel koud, nu ja daar wen je wel aan. Als je stevig wil fietsen kan je makkelijk naar Bled, rond meer nagenoeg vlak. de gidsen van de camping (ook in het Nederlands) gaven goede tips om de omgeving te verkennen. Mooie 6 meter hoge waterval en prachtige meertjes net over de grens in Italië. Ook Lublijana is een aanrader een rustige hoofdstad waar wel iets te zien is en je kan er lekker kuieren iets eten en drinken : gezellig dus. Slovenië viel ons heel erg mee. Wij stonden helemaal achteraan op camping douches daar lijken op die van een IBIS hotel, plastieken kuipen, maar als je naar het midden sanitair gaat is dat helemaal anders. veel op en af op de camping maar stoort niet echt en je kiest zelf je plaats, neem daar zeker je tijd voor. Restaurant zeer goed maar Europese prijzen een fles Sloveense wijn en ook al is die zeer goed, betaal je min.25/26 Euro. Maar laat dat je niet afschrikken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Eenvoudige camping met een te duur restaurant

Danielle de Ruiter,
12-9-2018

Wij zijn 5 dagen op camping Sobec geweest in een touroperator tent.

We werden heel goed opgevangen door de hostes van touroperator want vanwege een overboeking hadden wij geen dekens en kussens mee,en deze mevrouw had dekens geregeld want het was snachts 7 graden met regen en onweer.

Sobec is een mooie groene camping met een (koud)meer waar je lekker in kon zwemmen en op de drijvende springkussens kon spelen.Er omheen loopt een rivier waar je kan raften en je kan goed fietsen in de omgeving.We hebben 1 keer gegeten bij het(mooie) restaurant op de camping maar schrokken van de prijs,het eten was erg duur,en weinig (de prijs van een cola 2.70)en de bediening ging steeds in de fout(niet alleen bij ons)

Het meer van Bled is schitterend en je kan er helemaal omheen lopen,met allemaal gezellige restaurantjes.

We hebben koffie gedronken vlakbij de bootjes die naar het eiland gaan en van het uitzicht kon je wel een puzzel maken...zo mooi...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping in een prachtige omgeving......

J. Luken,
10-9-2018

Een hele mooie camping waar altijd plek is. Inderdaad is dat ook zo maar je moet goed zoeken naar een grote plek voor je caravan met luifel en bijzet tent voor de kids. Door wat geluk stonden we zonder reservering pal aan het meer. Echt geweldig. Het eten in het restaurant was goed en het sanitair was netjes. We hebben een hele mooie week gehad. De camping is wel prijzig, wij betaalden omgerekend 75 euro per nacht voor 4 personen. Het restaurant hanteert ook westerse prijzen. Een dagje raften via de camping was een schot in de roos bij onze meiden.

Super!

Marjolein Van Raemdonck,
9-9-2018

Deze camping is super mooi als je van rust houdt. Goede plekken om te staan met een mooi uitzicht. Sanitair is netjes. Bij het restaurant kan je goed eten.

Gereisd met partner in september 2018

zeker de moeite waard om terug te gaan

Astrid Rentink,
8-9-2018

Het is een mooie camping, ruim opgezet.

De camping is netjes bij gehouden, wij zaten in de buurt van een oud toilet gebouw, dat is wel aan vervanging toe.

Voor zover het belangrijk is op vakantie, de WIFI was niet super goed

Gereisd met partner in augustus 2018

Op zich een fantastische camping in een geweldige omgeving. Zoek maar een plaats uit is de mededeling en dat is een ramp. Als je niet oppast wordt je compleet klem gezet door nieuwe gasten en kun je niet vertrekken als je dat zou willen. Daarnaast is het erg onrustig, constant komen en gaan er mensen. Dat gaat van 7.00 uur tot 22.00 uur door. Op andere mooie plaatsen hebben andere gasten besloten om hun auto's te parkeren. Voorzieningen zijn prima en alles ziet er goed uit. Het is wel een dure camping voor een land (met alle respect) als Slovenie. Wij waren voor 3 nachten bijna € 280,- voor 7 personen. En dan te begrijpen dat bij bijna alle snelwegen in Slovenie een bord staat waarop staat dat het aanleggen van de weg gesubsidieerd is door de EU (ook ons geld dus). Al met al jammer en naar onze mening een gemiste kans. Wij gaan er niet weer heen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping omgeven door bomen. Wij kwamen vroeg in de middag aan en mochten een plekje uitzoeken, beschutte plekken zeker mogelijk op deze camping. Dichtbij meer van Bled. Supermarkt kortbij. Personeel behulpzaam tot op zekere hoogte. In de basis is iedereen vriendelijk en behulpzaam maar wanneer er dingen niet goed zijn wordt de service minder. Munt voor wasmachine gekocht, echter in 1 gebouw 7 wasmachines waarvan er 5 kapot waren. Andere 2 worden constant bezet gehouden door mensen die hun wasgoed ervoor leggen. In een ander gebouw leek de machine te werken echter sloeg steeds op foutmelding. Bij het maken van een melding bij de receptie werd er amper geluisterd en gezegd dat er een cleaning lady zou komen. Geld terug krijgen voor de munten die inmiddels in de machines waren gestopt die niet bleken te werken werden niet vergoed. Hierover klagen werd zeker niet gewaardeerd en werd afgedaan met dat de cleaning lady zou komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Massale mierenhoop in hoogseizoen.

Martijn,
11-8-2018

Camping ligt mooi in een bos, en daarom heen een mooie rivier.

We hebben deze camping bezocht op doorreis naar Kroatie.

Zoek maar een plekje uit zei men, ik was blij verrast.

Maar op de camping aangekomen met de caravan, was het 1 grote mierenhoop, overvol.

We hebben de caravan bijna op de weg moeten zetten vlak voor iemand anders zijn tentje, gelukkig begrepen zij de situatie, wat een puinhoop.

We konden niet vooraf betalen, en bij vertrek kregen wij een rekening van ruim 60 euro met 3 kinderen, dit vonden wij heel fors.

Ook was het restaurant prijzig te noemen.

Maar de kinderen vonden het wel geweldig om in het meertje te zwemmen, en 1 nachtje was daarom goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Redelijke camping in een mooie omgeving

Jacqueline,
9-8-2018

Op zich een aardige camping met pluspunten maar ook zéker minpunten.

Mooi meer en riviertje, prachtig restaurant maar wat een belabberde sanitairgebouwen. Zéker voor de prijs die je betaald voor deze camping verwacht ik toch wel meer luxe en hygiëne. Vond het echt smerig, zal ook aan de gasten zelf liggen maar zeker ook aan de schoonmaak.

Heb in 3 dagen tijd geen schoonmaakploeg gezien.

Freezone plaatsen kan handig zijn maar zorgt ook voor een rommelig geheel en irritaties bij andere campinggasten...Als je de pech hebt, wordt je helemaal ingebouwd.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sobec in Lesce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sobec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.