Camping Sobec

6.8Voldoende

• 7Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Sobec (Slovenië) is een fijne bestemming voor de rustzoeker. De camping heeft een eigen meertje waar je in kunt zwemmen en ligt aan de rivier de Sava. Simpel kamperen in de Sloveense natuur dus. Je kunt met je tent of caravan op ruime, groene plekken staan. In de omgeving is het leuk om een keer langs het meer van Bled te lopen.

242 reviews over Camping Sobec

• 2019
    5M.21-08-2019

Niet weer, erg prijzig!

We kwamen uit Kroatië en dachten een leuke tussenstop te maken op deze camping. De bedoeling was 2 nachten op deze camping. Wij hebben het bij 1 nacht gelaten, dit komt mede door: de prijs. Als de prijs hoog is, verwacht je hier ook iets van. Helaas was bijvoorbeeld het sanitair verouderd, niet schoon en erg weinig voor het aantal mensen wat op deze camping staat.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7N. Truin18-08-2019

Mooie, maar prijzige camping

Grote camping voor natuur en sport liefhebbers. Geen afgebakende plaatsen, veel groen, mooi riviertje loopt langs camping en een leuk meer om in te zwemmen. Zijn hier maar 1 nacht geweest op doorreis en dat was goed, echter vonden we de camping wel erg duur 81,50 voor gezin met twee kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9AW15-08-2019

Geweldig

Genoten van deze camping. Wij hadden een tent gehuurd en die stond op een prima plek. Sanitair ruim, schoon, altijd warm water en niet druk. Restaurant ietwat duur, maar erg goed. Ligging werkelijk prachtig met mooi zwemmeer en omringende rivier waar jong en oud veel plezier kan beleven. Gemoedelijke sfeer en in het gezelschap van alle eekhoorns vonden wij de slogan van de camping 'our place in nature' erg toepasselijk.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Monique06-08-2019

Veel te duur, verouderd toiletgebouw&wachtrijen

77 euro voor 1 overnachting schandalig duur! Omdat je 1 nacht blijft betaal je verplicht 10% meer. Stug personeel die plekken aanwijzen. Stonden met caravan pootjes uitgedraaid en aangehaakt maar moesten draaien en afkoppelen zodat er meer kampeerders op het “1 nacht veldje” konden verblijven. Vaag stond er een gele lijn waar we verplicht achter moesten blijven met stoeltjes. Toiletgebouw verouderd en wachtrijen douches en toiletten. Waren hier 2 jaar geleden ook toen wel ruime plek en veel goedkoper. Na deze ervaring gaan we nooit meer!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Gerard04-08-2019

Mooie grote camping

1 week op camping Sobec verbleven op Premium Lake plaats. Mooie ruime schaduwrijke plaats direct aan het meer. Goede sanitaire voorzieningen. Campingwinkeltje prima. Restaurant kun je lekker eten, prijs vergelijkbaar met Nederland. Mooie stadjes in de omgeving. Vanuit Lesce ( 15 min lopen) trein naar Lublijana genomen, duurt ongeveer uurtje.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Chris30-07-2019

Nooit weer

Veel te duur 1 nacht ruim 90,- euro, toiletgebruik ronduit slecht, nooit weer en wat zijn ze stug daar zeg pfff.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Trudy28-06-2019

Gewoon een camping

Dit was onze 2de keer om te overnachten camping op zich ziet er goed uit. Toiletpapier moet he gewoon zelf meenemen uit je caravan/tent vaak is het op. Camping vind ik duur wij waren in voorseizoen 1 nacht met 2 personen 37.85 kwijt hadden we nog korting met acsi kaart. Er word op de camping hard gereden. En waar ik me ook aan erger dat de mensen met honden ze maar overal laten plassen en piepen. Ligt niet aan de beestjes maar aan de baasjes. Erg jammer.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Max27-06-2019

camping geweldig, restaurant slecht. Prijzig.

Zijn hier nu voor de 4 keer geweest. Heerlijk complete camping. Geweldig gelegen met het riviertje er omheen. De laatste veranderingen (o.a. nieuw restaurant en extra sanitair) zijn fijne verbeteringen echter zijn de prijzen in het restaurant ondertussen buitensporig hoog voor Sloveense begrippen. Tevens maakten we nu mee dat er een bruiloft feest in een deel van het restaurant was. Dit ging ten koste van de service/bediening voor de overige gasten. Het was klantvriendelijker geweest wanneer de personele bezetting hierop aangepast was.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Kristine Hermans29-04-2019

Super kampeerervaring in een tent in de natuur.

Fijne camping, en super goed advies gekregen van touroperator medewerker om dingen te doen of te gaan bezoeken

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    2Karin van de Bor21-09-2018

Geen 4 sterren waardig!

Camping die zijn sterren niet waardig is. In de periode dat wij er waren was het ontzettend druk, iedereen mocht overal staan, tenten stonden klem. Als je 's avonds wilde douchen moest je in de rij staan om vervolgens een koude douche te hebben. We hebben dit doorgegeven bij de receptie en de meneer bij de receptie zou het melden. Echter, toen we weer gingen douchen, waren de douches nog steeds koud. De dag dat we vertrokken hebben we dit nog een keer doorgegeven en toen werd er doodleuk door een nederlands sprekende meneer verteld dat het een oud systeem was. Toen wij aangaven dat de 1e meneer waar wij dit gemeld hadden dit ook gelijk had kunnen zeggen, raakte hij geirriteerd. Echt geen € 40,= per nacht waard.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

24 tips over Camping Sobec

• fam.lambers, 17-07-2012 Rapporteren

Denk aan de kussens en dekens/dekbedden als je boekt bij TourOperator Nogmaals dank aan Willem.....hahaha!!! Terrasjes en winkeltjes zoals je kan vinden in Spanje,heb je in dit land minder.

• ek, 05-08-2012 Rapporteren

Wanneer je het koude water en de hoge campingprijs voor lief neemt wel een goede doortrek camping. Je kunt aangekoppeld blijven staan.

• Onno, 01-08-2012 Rapporteren

Vintgar kloof, Lublijana, in Bled-cafe Villa Preseren! Rodelen in Bled,

14 vragen over Camping Sobec

• Sandra van Riet, 12-10-2018 Rapporteren

Muggen

Wij willen volgend jaar naar Slovenie. Zijn er veel muggen op deze camping in juli/ augustus? Onze dochter is zeer allergisch, vandaar mijn vraag.

Edwin, 16-12-2018

Onze dochter ook we hebben van de huisarts pilletjes gekregen en ze heeft nergens last van.

• Patrick , 14-07-2018 Rapporteren

Hondje

Kan iemand mij vertellen of hond hier ook op de camping mag?

Patrick

Drop, 07-08-2018

Ja! Wel aanlijnen bij de plaats

• C10, 18-10-2016 Rapporteren

Weer in juli/augustus

kan iemand mij iets vertellen over het weer in juli/augustus? Wij willen volgend jaar voor het eerst naar Slovenie, maar ik lees dat het weer zo wisselend is. Hoeveel kans is er normaliter op slecht weer in die maanden?

Camping Sobec info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200