Reviews over Lesce

Zeer aangename camping om Slovenië te verkennen

Erik DE Rouck,
    12-9-2018

Grote camping maar dat merk je niet echt op je plaats. vele zaken vernieuwd zoals restaurant en supermarkt echt mooi. meertje is leuk maar wel koud, nu ja daar wen je wel aan. Als je stevig wil fietsen kan je makkelijk naar Bled, rond meer nagenoeg vlak. de gidsen van de camping (ook in het Nederlands) gaven goede tips om de omgeving te verkennen. Mooie 6 meter hoge waterval en prachtige meertjes net over de grens in Italië. Ook Lublijana is een aanrader een rustige hoofdstad waar wel iets te zien is en je kan er lekker kuieren iets eten en drinken : gezellig dus. Slovenië viel ons heel erg mee. Wij stonden helemaal achteraan op camping douches daar lijken op die van een IBIS hotel, plastieken kuipen, maar als je naar het midden sanitair gaat is dat helemaal anders. veel op en af op de camping maar stoort niet echt en je kiest zelf je plaats, neem daar zeker je tijd voor. Restaurant zeer goed maar Europese prijzen een fles Sloveense wijn en ook al is die zeer goed, betaal je min.25/26 Euro. Maar laat dat je niet afschrikken.

Mooie camping in een prachtige omgeving......

J. Luken,
    10-9-2018

Een hele mooie camping waar altijd plek is. Inderdaad is dat ook zo maar je moet goed zoeken naar een grote plek voor je caravan met luifel en bijzet tent voor de kids. Door wat geluk stonden we zonder reservering pal aan het meer. Echt geweldig. Het eten in het restaurant was goed en het sanitair was netjes. We hebben een hele mooie week gehad. De camping is wel prijzig, wij betaalden omgerekend 75 euro per nacht voor 4 personen. Het restaurant hanteert ook westerse prijzen. Een dagje raften via de camping was een schot in de roos bij onze meiden.

Super!

Marjolein Van Raemdonck,
    9-9-2018

Deze camping is super mooi als je van rust houdt. Goede plekken om te staan met een mooi uitzicht. Sanitair is netjes. Bij het restaurant kan je goed eten.

zeker de moeite waard om terug te gaan

Astrid Rentink,
    8-9-2018

Het is een mooie camping, ruim opgezet.

De camping is netjes bij gehouden, wij zaten in de buurt van een oud toilet gebouw, dat is wel aan vervanging toe.

Voor zover het belangrijk is op vakantie, de WIFI was niet super goed

Natuurschoon ondanks massale drukte

DapBen,
    5-8-2018

De camping is omgeven met bomen en is erg groot. Je mag zelf je plaats uitzoeken. Wij waren er vroeg in de ochtend en konden zo een prachtige plek onder de bomen, dichtbij de rivier vinden. In de avonduren loopt de camping heel erg vol, elke ruimte wordt benut om een tent of camper te plaatsen. Sommige mensen zijn daarbij zeer brutaal.

Wij zaten bij sanitair gebouw 4. Hierin hangt een uitleg dat in het lage gedeelte van het park geen wijzigingen aan het landschap aangebracht mogen worden door wetgeving die het nationaal park moet beschermen. Daardoor is dit gebouw meer een vaste unit en moet je regelmatig wachten om naar het toilet te gaan. Dit gebouw kan de capaciteit niet aan, maar dat is niet erg dan loop je wat verder naar een ander gebouw.

Wij vonden het een mooie camping, wel duur, maar als je geluk hebt met een prachtige ligging en veel schaduw. De faciliteiten zijn echt prima. Mooi zwemwater, fantastische rivier.

Lesce scoort een 4,8 uit 10, op basis van 23 reviews