Appartement Lipov gaj

Appartement
Appartement Lipov gaj

We hebben een aantal aanbieders voor Lipov gaj voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Lipov gaj in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heel goed.

Henk van Weert, 11-9-2015

Wij zijn de bewoners geweest van een appartement van 1 sept. tot 8 sept 2015 . Wij waren met een groep van 38 man van touroperator voor een fietsvakantie .

Het is ons heel goed bevallen,heel schoon ,niets defect ,en het eten in het hotel was van zeer goede kwaliteit. In de plaats Lendava was niets te doen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Saskia Verschueren, 7-8-2013

Het appartement is z'n drie sterren meer dan waard. De appartementen zijn recent en heel proper. Er is airco aanwezig tegen betaling per dag en in die warmte was dat echt wel nodig. Het complex is omgeven door veel groen waardoor je een 'tuin' hebt met zicht op het zwembad. Helaas was het zwembad helemaal omheind. Je moet dus langs het hotel naar het zwembadencomplex. Het hotel is wel verouderd en is wel aan renovatie toe, alsook de zwembaden/thermen van het hotel zelf. Het nieuwe grote zwembad (50 meter-bad) was tiptop in orde en de drie glijbanen werden enorm geapprecieerd. De redders zijn oplettend en fluiten wanneer de glijbanen niet correct gebruikt worden. Rondom het zwembadencomplex is een ligweide met veel bomen zodat je steeds een plekje in de schaduw kan vinden. De taverne vooraan het hotel biedt best lekker eten. De ligging is iets minder omdat er in Lendava niets te beleven valt. Je moet dus al een eindje rijden om iets te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lipov gaj in Lendava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lipov gaj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lipov gaj scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.