Hotel Thermana Park Lasko ****

Hotel Thermana Park Lasko ****

Hotel Thermana Park Lasko
Hotel Thermana Park Lasko

We hebben een aantal aanbieders voor Thermana Park Lasko voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Thermana Park Lasko in het Nederlands

Super hotel!

Nancy, 9-8-2017

via een touroperator een week geboekt in dit hotel in een familiekamer aan de rivierzijde (derde week juli). We kregen inkomhal met 5 deuren.

Deur 1: een ruime badkamer met bubbelbad en opgebouwde massagedouche.

Deur 2: apart toilet.

Deur 3: slaapkamer ouders met tweepersoonsbed (aparte matrassen en dekbed) met Tv (niks Nederlands of zo, maar heb je nergens hier)

Deur 4: slaapkamer kinderen (10 en 12) met twee eenpersoonsbedden en 2 kasten.

Deur 5: living met zetel, tafel, frigo (hierin zit de minibar, maar ze zeggen er niks van dat je frigo vult met eigen drank), tv. Hier staat ook de kleerkast voor de ouders en ga je via raam naar balkon met tafeltje en 2 stoelen.

Kortom, een fijne verrassing. We weten wel niet of je altijd dit soort kamer krijgt (andere mensen hierover meer info?).

De elektriciteit werkt met je sleutelkaart, maar de airco (zelf te regelen) blijft ook werken wanneer je er niet bent. Handig wanneer het buiten dik 30°C is ...

Het personeel is zeer vriendelijk!!! Een speciaal bedankje voor Alja van de receptie is hier zeker op zijn plaats!

Het eten: zowel bij het ontbijt als bij het buffet is er ruime keuze. Het is geen "sterren"keuken maar wij vonden er toch altijd voldoende dingen die we lekker vonden. Ook altijd voldoende vers fruit en 's avonds ijs.

Het zwembad: binnen groot zwembad met o.a. glijbaan en bubbelbaden. Buiten nog twee glijbanen, zwembad met warm water en bubbelzones + kouder en dieper bad (baantjes zwemmen). Handig is ook dat de glijbanen allemaal uitkomen in een "bak".

Ook voor de kleine kinderen zijn er aparte baden en kleine glijbanen (buiten, weet niet of die er binnen ook zijn, want die hadden we niet meer nodig).

TOP: in je badkamer zijn er voor elke persoon een kleine handdoek en een badhanddoek beschikbaar. Die laatste neem je gewoon mee naar het zwembad om daar te gebruiken. Bij het verlaten van het zwembad, kan je die omruilen (elke dag!) voor een proper exemplaar die je dan terug meeneemt naar je kamer. Je hoeft dus geen extra handdoeken voor het zwembad in je valies te stoppen.

Het klopt dat een aantal "toeristische trekpleisters" een eindje rijden zijn van hieruit, maar ook hier zijn er leuke uitstapjes om te doen met kinderen.

Zo bezochten we bv.

* brouwerij Lasko (gratis vanuit hotel)

* kasteel van Celje, vonden wij ook de moeite. Best in het weekend gaan, toen waren er een paar activiteiten (niet in de week dacht ik)

* Museum in Celje: Celeia, de stad onder de stad. Je kan daar bv. de Romeinse overblijfselen in de "kelder" van het museum bekijken. In de prijs van het ticket zit nog een ander museum in Celje op wandelafstand. Toen wij er waren, was dit gesloten omdat er nieuwe archeologische ontdekkingen (fresco) zijn in de buurt en de straten er dus wat openliggen. Ze wisten niet hoe lang dit nog zou duren, maar ze stelden voor dat er iemand van het museum met ons meeging om ons toch toegang te geven. Normaal moesten we hiervoor even wachten op nog een ander groepje mensen, maar uiteindelijk hebben we een privérondleiding gekregen.

* de grot van Sempeter (duivelsgrot). Wij gingen op een warme dag ernaartoe voor de laatste rondleiding om 17 uur (opgepast: vanaf de kleine parking moet je toch nog enkele honderden meter wandelen naar de ingang, dus vertrek op tijd). Het is een kleine grot in vergelijking met de grotten van Postojna bv. die we ook bezochten vanuit het andere hotel, maar we zijn heel blij dat we ze gezien hebben. Jas of pull niet vergeten!

* Ljubljana. Voor bezoek kasteel hier maakten we gebruik van het treintje en namen we audiogidsen in het Nederlands zodat de kinderen die ook konden gebruiken. Dat vonden ze eens leuk om te doen, maar dit kasteel is eerder "museum", het kasteel in Celje vonden we authentieker.

* Rit naar Postojna en Predjama was niet veel langer van hieruit dan vanuit Bohinj eco hotel (5 sterren maar voor ons minder goed dan dit hotel).

Kortom: super hotel en als we nog in de buurt komen, zeker opnieuw!!!

Geweldig

Fam Maas, 27-7-2017

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Kamer netjes en schoon met uitzicht op de rivier. Ontbijt en diner in buffetvorm, prima elke dag voldoende keuze. Zwembad echt super zowel met goed als slecht weer kun je je daar prima vermaken. Je moet geluk hebben met het weer. Animatie team stelde niet veel voor, dit was jammer. Omgeving veel te zien en te doen. Maribor en Celje zijn een aanrader. Wij waren er tijdens het Pivo bier festival. Dit was meteen te merken in het hotel. Camping voor het hotel, verschillende soorten harde muziek door elkaar heen en luidruchtige zuipende jongeren die hun roes kwamen uitslapen aan het zwembad. Dit was erg jammer, maar gelukkig na 4 dagen over en keerde de rust weer terug in het hotel. Komen hier zeker nog eens terug maar dan niet tijdens het bier festival.

Fantastisch!!!

Fam. Geest, 25-7-2017

Geboekt via reisorganisatie inclusief vlucht. Korte vlucht van nog geen anderhalf uur, vanaf de luchthaven, stond onze huurauto klaar! Het hotel is prachtig, geweldig zwembad en genoeg ligbedjes, binnen en buiten! badhanddoeken van het hotel, zijn wel iets aan de kleine kant, maar fijn dat de service er was. Wij hadden half pension geboekt, wat je nog los verbruikt, wordt op je pas gezet en kan bij het uitchecken worden voldaan, systeem werkt goed. Minibar moest wel worden vervangen, die er stond deed het niet, maar ook dat werd snel in orde gemaakt. Avondeten, zeer gevarieerd en prima! Toetjes waren wij niet stuk van, maar hebben dan lekker veel fruit gegeten. Als we iets jammer vinden, is het dat de slaapplekken van onze meiden niet volwaardig waren, dit was een uitgeklapte slaapbank ipv bedden. Wij hadden wel een 4 persoon geboekt. Bij het uitchecken kregen wij nog een heerlijk lunchpakket mee, omdat onze vlucht vroeg in de ochtend weer terug ging en wij geen ontbijt konden nemen.

Geweldig.

Jennifer, 17-6-2017

Ik vond het hotel erg goed, schoon , vriendelijk personeel , meer dan genoeg handdoeken , het eten was geweldig , erg gevarieeerd, wat ik minder representatief vond was dat ze de pasta , jam , bij het ontbijt op een groot bord hadden gedaan , dit vond ik er echt niet uitzien , maar das slechts een klein detail. Er was echt veel keuze smorgens , heerlijk!! De kamers vond ik eenvoudig , maar goed , het uitzicht was echt geweldig mooi, rivierzijde. We hadden het ook echt getroffen met het weer. Een echt minpunt was de animatie , deze was er niet , en savonds na het eten dan was er niets te doen. Soms speelde er een bandje , maar deze speelde dan weer zo erg hard vond ik , at ik mijn tafelgenoten nauwelijks kon verstaan , of mezelf verstaanbaar kon maken. Maar dat kan ook best aan mezelf hebben gelegen , mijn gehoor is verstoord!

Ik vond het echt top!

Kindvriendelijk hotel

Fam v schijndel, 25-8-2016

Termana Lasko is een schitterend hotel met uitstekende kamers. De buffetten waren altijd netjes en veel variatie. Het zwembad is top voor de kinderen en net slecht weer kin je ook binnen zwemmen.

perfecte service

Jerick, 2-8-2016

Service van het hotelpersoneel was uitmuntend. Slovenië is op veel fronten zeer modern en duurzaam, wat mij positief opviel. Iets minder is de ligging ten opzichte van toeristische trekpleisters. Voor de meeste uitstapjes ben je al gauw één tot anderhalf uur onderweg. Desondanks organiseert het hotel zelf wel verschillende uitstapjes in de directe omgeving.

zeer goed

Erwin Thomas, 7-9-2015

Prachtig hotel met zeer goed eten, weer kan soms een beetje tegenvallen maar je kan genoeg uitstappen plannen en er is een mooi binnenzwembad. Vriendelijke mensen maar weinig kennis van andere talen

Degelijk hotel met fijn aquapark en welness.

Gaublomme - De Smet, 5-9-2015

De kamers langs de rivierzijde hebben het mooiste uitzicht. Onze kamer was heel netjes en beschikte over een comfortabele badkamer. Onze kinderen vonden het aquapark super, wij gingen in de drukste periode en toch waren er steeds vrije ligstoelen. Ook bij slecht weer is er voldoende vermaak mogelijk.

Het buffet was uitgebreid en lekker maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.

Toch niets voor ons

Kurt Mommaert, 5-8-2015

Toch zijn wij niet zo onder de indruk van dit hotel en zijn er verschillende minpuntjes die ons een beetje storen vooral wanneer je op reis bent met kleine kinderen. De kinderanimatie bijvoorbeeld is een echte ramp, weinig of geen activiteiten s avonds of overdag rond het zwembad. Geen minidisco's of spelletjes voor de allerkleinsten, alleen een tafeltje met een paar blaadjes om te kleuren. De familiekamers hebben me ook niet overtuigd, deze zijn niet echt ruim, kinderen en ouders slapen in 1 ruimte, op zich geen probleem maar s avonds nog een boek lezen (geen kleine nachtlampjes) of even tv kijken wanneer de kids slapen lukt gewoon niet.

Het eten op zich is niet slecht maar iets te weinig afwisseling.

Het personeel is inderdaad heel vriendelijk en spontaan.

Het zwembad is top, enkel hadden wij pech dat het peuterbadje buiten meer dan een week gesloten was wegens een technisch probleem.

Het hotel ligt in een mooie rustige groene omgeving..

Vervolg eerste beoordeling

Dirk Massa, 2-8-2015

Enig minpunt : animatie in het hotel is erg pover : op de 9 dagen dat we er waren slechts 3 keer iets te doen in de bar 's avonds : 2 keer pianomuziek met en 1 keer een fantastisch bandje die dan zitten te spelen voor een 10 man ! Erg. In het hotel wordt ook weinig reclame gemaakt voor het avondanimatiegedeelte.

Voor de rest, tophotel voor die prijs. Op de weg, erg rustig, nooit veel verkeer. Verwacht wel geen levendig dorp in Lasko met vele souvenirwinkels, want dan kom je bedrogen uit. Wel in de buurt 2 supermarkten op wandelafstand : Spar en Tus. Hier kan je alles krijgen. Het land is echt met zijn tijd mee en erg proper.Zwembad in hotel is open van 9 uur tot 21 uur en in het weekend zelfs open tot 23 uur. Het zwembad wordt wel ook bezocht door streekbewoners maar dat valt mee.Glijbanen komen niet in een bad uit maar stoppen onderaan de glijbanen zelf.'s middags kan je bovenaan in het zwembad en tegen het buitenbad aan de bar pizza, frieten en warme maaltijden krijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thermana Park Lasko in Lasko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thermana Park Lasko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thermana Park Lasko scoort een 8.98 uit 10 op basis van 52 reviews.