Hotel Thermana Park Lasko

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Thermana Park Lasko voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Thermana Park Lasko

• 6De Haan19-08-2019

Helaas viel dit hotel ons tegen

Thermana

Helaas viel dit hotel ons wat tegen. Het zwembad is mooi, maar op warme dagen overvol door naast de hotelgasten ook heel veel daggasten. De animatie voor de kids stelde weinig voor, enkel kleuren aan een tafeltje aan het zwembad. Het eten kregen ze in het hotel niet aangesleept. Telkens waren de schalen leeg bij het buffet en regelmatig was het lastig een tafel te vinden. Soms hebben wij zelf de tafel gedekt en bijvoorbeeld zelf maar wafels gebakken. Het eten was ook erg inspiratieloos en veelal niet smaakvol. Het hotel en de medewerkers doen echt hun best, maar er zijn een hoop verbeterpunten.

• 8Ano24-04-2019

Leuk,aanrader

Het is een erg leuk hotel zeker een aanrader lekker weer. Het buiten zwembad was niet mega maar wel prima en heel leuk wel weinig glijbanen maar mijn kind van 12 heeft zich vermaakt. Er zijn veel leuke activiteiten die gratis zijn bv mountainbiken moet je zeker gaan doen met die prachtige omgeving. Het eten was mwah het kon beter er was wel genoeg. Alleen de pizza was niet te vreten😂😂😂. Verder is het echt een aanrader en de kamers worden elke dag schoongemaakt super serves.

• 2018
    9Ann26-08-2018

Mooi hotel, goede ligging, prachtig zwembad

Wij hadden een kamer met balkon met rivierzicht, die zijn het rustigst en hebben het mooiste uitzicht. Je mag 's avonds wel geen licht op je kamer laten branden als de ramen openstaan, want dan komen er veel insecten op je kamer, nadeel van de rivier. Op de kamer staat de airco ingesteld op 21°, die je zelf kan aanpassen. Bij ons werkte dit wel niet, dus bleef steeds hetzelfde zoemen( niet te luid). Was dus soms te warm. Voor het raam zijn er zonneluiken en die werken wel goed als 's morgens de zon schijnt. Goede verduistering aanwezig. Je hoort niets van de andere kamers. Ruime kamers en ruime badkamer, goede bedden. Uitgebreid ontbijt- en avondbuffet . Koffie kon je nemen uit een machine, maar er stond ook een koffiekan en die koffie was lekkerder. Er stond ook cacao zodat je zelf chocomelk kon maken. Alle dagen vers fruit, vis en vlees, 2 soorten soepen aanwezig.Bij het ontbijt steeds pannenkoeken, mini-croissants met vulling van abrikozenconfituur of choco of geen. Bier is goedkoper in vgl met frisdrank. Vrijdag- en zaterdagavond is het zwembad open tot 23u, anders tot 21u, wel veel niet-hotelgasten in het zwembad. Ruime parking, maar overdag staat die goed vol door de niet-hotelgasten van het zwembad. Er is ook een ondergrondse parking( ik denk betalend). Er zijn niet veel Belgische hotelgasten. Lekker warm water, goede whirlpools in het zwembad, zowel binnen als buiten. Buiten ook heel warm water. Vriendelijk personeel. Ondanks groot hotel, toch een rustige sfeer. Lasko zelf stelt niet veel voor, pizzeria, bakker aanwezig , 2 supermarkten in de buurt. Celje is een leuk stadje in de buurt, Jama Pekel( Duivelsgrot) te Sempeter is ook mooi om te bezoeken. Maribor en de hoofdstad zijn ook mooie stadjes. Hotel is voor herhaling vatbaar.

• 2017
    10Nancy09-08-2017

Super hotel!

via een touroperator een week geboekt in dit hotel in een familiekamer aan de rivierzijde (derde week juli). We kregen inkomhal met 5 deuren. Deur 1: een ruime badkamer met bubbelbad en opgebouwde massagedouche. Deur 2: apart toilet. Deur 3: slaapkamer ouders met tweepersoonsbed (aparte matrassen en dekbed) met Tv (niks Nederlands of zo, maar heb je nergens hier) Deur 4: slaapkamer kinderen (10 en 12) met twee eenpersoonsbedden en 2 kasten. Deur 5: living met zetel, tafel, frigo (hierin zit de minibar, maar ze zeggen er niks van dat je frigo vult met eigen drank), tv. Hier staat ook de kleerkast voor de ouders en ga je via raam naar balkon met tafeltje en 2 stoelen.

Kortom, een fijne verrassing. We weten wel niet of je altijd dit soort kamer krijgt (andere mensen hierover meer info?).

De elektriciteit werkt met je sleutelkaart, maar de airco (zelf te regelen) blijft ook werken wanneer je er niet bent. Handig wanneer het buiten dik 30°C is ...

Het personeel is zeer vriendelijk!!! Een speciaal bedankje voor Alja van de receptie is hier zeker op zijn plaats!

Het eten: zowel bij het ontbijt als bij het buffet is er ruime keuze. Het is geen "sterren"keuken maar wij vonden er toch altijd voldoende dingen die we lekker vonden. Ook altijd voldoende vers fruit en 's avonds ijs.

Het zwembad: binnen groot zwembad met o.a. glijbaan en bubbelbaden. Buiten nog twee glijbanen, zwembad met warm water en bubbelzones + kouder en dieper bad (baantjes zwemmen). Handig is ook dat de glijbanen allemaal uitkomen in een "bak". Ook voor de kleine kinderen zijn er aparte baden en kleine glijbanen (buiten, weet niet of die er binnen ook zijn, want die hadden we niet meer nodig). TOP: in je badkamer zijn er voor elke persoon een kleine handdoek en een badhanddoek beschikbaar. Die laatste neem je gewoon mee naar het zwembad om daar te gebruiken. Bij het verlaten van het zwembad, kan je die omruilen (elke dag!) voor een proper exemplaar die je dan terug meeneemt naar je kamer. Je hoeft dus geen extra handdoeken voor het zwembad in je valies te stoppen.

Het klopt dat een aantal "toeristische trekpleisters" een eindje rijden zijn van hieruit, maar ook hier zijn er leuke uitstapjes om te doen met kinderen. Zo bezochten we bv. * brouwerij Lasko (gratis vanuit hotel) * kasteel van Celje, vonden wij ook de moeite. Best in het weekend gaan, toen waren er een paar activiteiten (niet in de week dacht ik) * Museum in Celje: Celeia, de stad onder de stad. Je kan daar bv. de Romeinse overblijfselen in de "kelder" van het museum bekijken. In de prijs van het ticket zit nog een ander museum in Celje op wandelafstand. Toen wij er waren, was dit gesloten omdat er nieuwe archeologische ontdekkingen (fresco) zijn in de buurt en de straten er dus wat openliggen. Ze wisten niet hoe lang dit nog zou duren, maar ze stelden voor dat er iemand van het museum met ons meeging om ons toch toegang te geven. Normaal moesten we hiervoor even wachten op nog een ander groepje mensen, maar uiteindelijk hebben we een privérondleiding gekregen. * de grot van Sempeter (duivelsgrot). Wij gingen op een warme dag ernaartoe voor de laatste rondleiding om 17 uur (opgepast: vanaf de kleine parking moet je toch nog enkele honderden meter wandelen naar de ingang, dus vertrek op tijd). Het is een kleine grot in vergelijking met de grotten van Postojna bv. die we ook bezochten vanuit het andere hotel, maar we zijn heel blij dat we ze gezien hebben. Jas of pull niet vergeten! * Ljubljana. Voor bezoek kasteel hier maakten we gebruik van het treintje en namen we audiogidsen in het Nederlands zodat de kinderen die ook konden gebruiken. Dat vonden ze eens leuk om te doen, maar dit kasteel is eerder "museum", het kasteel in Celje vonden we authentieker. * Rit naar Postojna en Predjama was niet veel langer van hieruit dan vanuit Bohinj eco hotel (5 sterren maar voor ons minder goed dan dit hotel).

Kortom: super hotel en als we nog in de buurt komen, zeker opnieuw!!!

• 9Fam Maas27-07-2017

Geweldig

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Kamer netjes en schoon met uitzicht op de rivier. Ontbijt en diner in buffetvorm, prima elke dag voldoende keuze. Zwembad echt super zowel met goed als slecht weer kun je je daar prima vermaken. Je moet geluk hebben met het weer. Animatie team stelde niet veel voor, dit was jammer. Omgeving veel te zien en te doen. Maribor en Celje zijn een aanrader. Wij waren er tijdens het Pivo bier festival. Dit was meteen te merken in het hotel. Camping voor het hotel, verschillende soorten harde muziek door elkaar heen en luidruchtige zuipende jongeren die hun roes kwamen uitslapen aan het zwembad. Dit was erg jammer, maar gelukkig na 4 dagen over en keerde de rust weer terug in het hotel. Komen hier zeker nog eens terug maar dan niet tijdens het bier festival.

• 8Fam. Geest25-07-2017

Fantastisch!!!

Geboekt via reisorganisatie inclusief vlucht. Korte vlucht van nog geen anderhalf uur, vanaf de luchthaven, stond onze huurauto klaar! Het hotel is prachtig, geweldig zwembad en genoeg ligbedjes, binnen en buiten! badhanddoeken van het hotel, zijn wel iets aan de kleine kant, maar fijn dat de service er was. Wij hadden half pension geboekt, wat je nog los verbruikt, wordt op je pas gezet en kan bij het uitchecken worden voldaan, systeem werkt goed. Minibar moest wel worden vervangen, die er stond deed het niet, maar ook dat werd snel in orde gemaakt. Avondeten, zeer gevarieerd en prima! Toetjes waren wij niet stuk van, maar hebben dan lekker veel fruit gegeten. Als we iets jammer vinden, is het dat de slaapplekken van onze meiden niet volwaardig waren, dit was een uitgeklapte slaapbank ipv bedden. Wij hadden wel een 4 persoon geboekt. Bij het uitchecken kregen wij nog een heerlijk lunchpakket mee, omdat onze vlucht vroeg in de ochtend weer terug ging en wij geen ontbijt konden nemen.

• 9Jennifer17-06-2017

Geweldig.

Ik vond het hotel erg goed, schoon , vriendelijk personeel , meer dan genoeg handdoeken , het eten was geweldig , erg gevarieeerd, wat ik minder representatief vond was dat ze de pasta , jam , bij het ontbijt op een groot bord hadden gedaan , dit vond ik er echt niet uitzien , maar das slechts een klein detail. Er was echt veel keuze smorgens , heerlijk!! De kamers vond ik eenvoudig , maar goed , het uitzicht was echt geweldig mooi, rivierzijde. We hadden het ook echt getroffen met het weer. Een echt minpunt was de animatie , deze was er niet , en savonds na het eten dan was er niets te doen. Soms speelde er een bandje , maar deze speelde dan weer zo erg hard vond ik , at ik mijn tafelgenoten nauwelijks kon verstaan , of mezelf verstaanbaar kon maken. Maar dat kan ook best aan mezelf hebben gelegen , mijn gehoor is verstoord! Ik vond het echt top!

Met vrienden

• Oude reviews

9Fam v schijndel25-08-2016

Kindvriendelijk hotel

Termana Lasko is een schitterend hotel met uitstekende kamers. De buffetten waren altijd netjes en veel variatie. Het zwembad is top voor de kinderen en net slecht weer kin je ook binnen zwemmen.

• 9Jerick02-08-2016

perfecte service

Service van het hotelpersoneel was uitmuntend. Slovenië is op veel fronten zeer modern en duurzaam, wat mij positief opviel. Iets minder is de ligging ten opzichte van toeristische trekpleisters. Voor de meeste uitstapjes ben je al gauw één tot anderhalf uur onderweg. Desondanks organiseert het hotel zelf wel verschillende uitstapjes in de directe omgeving.

• 9Erwin Thomas07-09-2015

zeer goed

Prachtig hotel met zeer goed eten, weer kan soms een beetje tegenvallen maar je kan genoeg uitstappen plannen en er is een mooi binnenzwembad. Vriendelijke mensen maar weinig kennis van andere talen

11 tips over Hotel Thermana Park Lasko

• An, 22-07-2012

Tip met kids : de supermarkt ligt op zo een 100 meter van het hotel, gemakkelijk om je drank in te slaan! Wij maakten onze minibar leeg en vulden hem met onze aangekochte frisdranken. Hier werd geen probleem van gemaakt en is toch wel gemakkelijk met kinderen! Bezoek met de kids ook zeker het kasteel in celje op zo een 7 km rijden van het hotel! Als je graag wandelt is dit hotel een uitstekende uitvalbasis. Wij hebben hier zeer mooie wandelingen in de bergen gedaan.

• Heidi, 24-07-2013

Wij raden iedereen aan een bezoekje te brengen aan het bijzondere plekje Zelen'dol bij Smartinskem meer. De gastvrouw Stella spreekt Nederlands en je voelt je er reuze welkom. De gastheer heeft alles zelf gebouwd. Ze doen er alles aan om het u en vooral ook de kinderen het naar hun zin te maken. Dit was de leukste dag van onze vakantie ! Als je een dagje op voorhand telefoneert, maken ze een leuke pick-nick of bbq voor u klaar. Zeker doen !

• Pelgroms, 21-07-2013

Vraag kamer met zicht op het meer! Anders kijk je uit op de rijweg!

3 vragen over Hotel Thermana Park Lasko

• Chantal Vervacke, 27-01-2015

ruimte in kamers

Is er voldoende ruimte om met 2 VW en 2 tieners van 16 en 15 jaar in 1 kamer te logeren?

• Dennis Mateijsen, 03-01-2015

Racefiets

Hallo,

Ik ga met mijn gezin in de zomer naar dit hotel. Ik wil eigenlijk mijn racefiets of mtb meenemen, maar weet niet of ik de fiets kan meenemen naar(in) het hotel. Weet iemand of dit mogelijk is?

Groet Dennis.

• davy heymans, 03-11-2014

fietsen

Beste,

Kunnen jullie mij vertellen of er mogelijkheden zijn om er in de buurt te fietsen.

mvg

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen