Lasko

Min. temp. (℃)-4°-2°12°14°14°11°-2°
Zonuren2h3h4h5h7h7h8h7h6h4h2h1h
Dagen regen98911121210108899

Reviews over Lasko

Prachtge streek en goed hotel

T. Erwin
    27-8-2015

Eten is zeer lekker en gevarieerd. Er is een mooi binnenzwembad wanneer het weer buiten zwemmen niet toelaat. Er is wel degelijk in de omgeving van alles te zien en met de auto kan je ook naar de toplocaties in het land, deze liggen op maximaal 1 uur rijden. Wat soms een nadeel is, is dat men meestal enkel Sloveens spreekt, enkel aan de receptie begrijpt men goed engels. Wij hadden ook enkele dagen minder goed weer maar dan kan je de uitstapjes doen. Maar dat weegt niet op tegen al de voordelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig maar fijn

fam Leten
    13-7-2015

In Lasko zelf is het erg rustig. Je kan er in enkele tavernes iets drinken. Voor de rest is er weinig te beleven. De bierbrouwerij is wel een bezoek waard. Naast de rivier kan je fijn wandelen en fietsen. Een stadje verder heb je Celje. Hier is wel heel wat te beleven. De Hum (bergje) in Lasko is het beklimmen waard. Ook de driekerkenwadeling (B1) is tof.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele mooie omgeving

Chantal
    18-8-2014

Omgeving helemaal niks op aan te merken. Denk alleen niet dat je hier leuke tentjes hebt waar je in de avond wat kan drinken. Dat zit er niet in. Voor ons totaal geen probleem maar wees hier wel bewust van. Winkelen kan je volop in Celje, 10 minuten met de auto, en ook een hapje eten buiten de deur kan daar prima. Maar het hotel biedt genoeg te eten in diverse varianten dat dat niet nodig hoeft te zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel rustig stadje

Heidi
    24-7-2013

Lasko is op zich een heel rustig stadje/dorpje. Wij hebben net een paar dagen van de bier- en bloemenfeesten meegemaakt. Dan is het wel super druk, maar buiten bier drinken is er dan niet zo heel veel te doen. Als je van de oktoberfeesten houdt, is dit ook wel een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooie natuur

Marc
    20-10-2012

Tijdens ons bezoek in het najaar was de natuur op z'n mooist. Bij aankomst een wild kolkende rivier voor de deur omdat het net hard geregend had, maar de bergen en vergezichten zijn prachtig. Het dorpje is netjes, maar is verder voor toeristen niet veel te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012
Lasko scoort een 7,6 uit 10, op basis van 23 reviews