Pension Toerist Farm pri Martinovih

Pension Toerist Farm pri Martinovih

5Matig

Slovenie, Slovenie, Krška Vas

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Toerist Farm pri Martinovih?

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Toerist Farm pri Martinovih voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

2 reviews over Pension Toerist Farm pri Martinovih

• 2018
    4Peter09-08-2018

Voor ons nooit meer!!

Viel ons echt tegen, bij ontvangst voordat we de kamers gezien hadden konden we hun wijn proeven en werd gelijk een fles aan ons verkocht, natuurlijk uit vrije wil maar toch. Daarnaast hadden we geen airco op de kamer voor onze honden en geen kitchenette wat wel op de reservering stond. Kamer voor 4 volwassenen maar wel een stapelbed erop, waar mijn dochter niet in pastte. Ontbijt was ok. 35 graden op de kamers, veel te warm en heel veel muggen, nergens horren voor de ramen. Interieur, verouderd en losse draden aan het plafond etc etc, Ze slachten alles zelf, maar in de zon voor het terras stond een varken in een kleine kooi, voor alle spelende kinderen om geslacht te worden, 2 dagen lang!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Arno30-06-2014

Echt Boerderij- vakantie adres

Zeer vriendelijke eigenaren die je je thuis laten voelen. Heerlijk mee-eten met de pot waarbij 90% van het eten van de eigen boerderij komt. Verder maken ze ook nog hun eigen wijn! We hebben het fantastisch naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in juni 2014

0 tips over Pension Toerist Farm pri Martinovih

0 vragen over Pension Toerist Farm pri Martinovih

Pension info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig