Pension Milka Inn

PensionWeer vandaag26°12°
Pension Milka Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Milka Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Milka Inn in het Nederlands

unieke plek

Breij
20-9-2010

Gasthof Milka is gelegen op een unieke plek in het dorpje Kranjska Gora en bestaat reeds tientallen jaren vroeger onder de leiding van Moeder Milka; nu onder de leiding van de dochter en haar man. Zij bedienen U peroonlijk in de eetzaal met allure of op het schitterende terras. Ze doen er alles aan om U te plezieren. Voel U gerust gast.Geniet er van de rust en de prachtige natuur! Uw auto/motor, staat op een eigen parkeerplaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Milka Inn in Kranjska Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Milka Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Milka Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.