Hotel Lek

19 reviews over Hotel Lek in het Nederlands

goed hotel

nathan
2-7-2016

zeer goed hotel met ruime kamers ,wij hadden ontbijt bijgenomen en je had een ruime keuze 1 minpuntje is dat het zwembad binnen is

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goed hotel met geweldige bediening

yoeri
11-8-2015

Zeer goed Hotel . Mijn ouders hedden wel een betere kamer dan wij . Onze kamer was wel iets aan de kleine kant voor 2 volwassenen en 2 kinderen . Cafetaria is zeker niet te vergelijken met in Oostenrijk . Keuken was goed , mede door het buffet altijd wel iets dat je lust . Wel gaat men wel een beetje op de balkantoer . Niet iedereen is hier liefhebber van maar als je het weet valt het goed mee . Onbijt ruim , en lekker . Enkel extra betalen voor echt fruitsap (spijtig ). Wifi gratis overal en van goede kwaliteit .Ruime parking waar er altijd plaats is !!!! Speeltuin verzorgd en zuiver .Personeel spreekt duits en engels , maar probeert wel steeds , je het sloveens aan te leren . Zeer gedienstig en steeds klaar om te helpen (top) .Het hotel ligt net buiten het dorpje , op 5 min ben je . Er is altijd wel leven , zeer gezellig . Zwembad en Sauna zeer zuiver . Enkel spijtig dat de sauna niet gratis is . Een aanrader .

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel aan de rand van het dorp

Wilfred
19-6-2014

Hotel ligt aan de rand van het dorp, met een fantastisch uitzicht naar de bergen. Prijs/kwaliteit was super in oktober. Als het weer meezit zijn de herfstkleuren fantastisch om te zien. Wij hadden halfpension, en de kinderen mochten zelf aangeven of ze de menukeuze niets vonden. Er werd dan iets anders klaargemaakt. Kids vonden het super. Een leuk overdekt zwembad, en separaat saunaplein zijn in het hotel aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

D-reizen

Goed hotel, rustig gelegen...

cari_vanderniepen
23-7-2013

Dit hotel is buiten de dorpskern gelegen, doch op 5' wandelen ben je in het dorp. Modern hotel met lift. Wij hadden een kamer op de tweede verdieping met airco, balkon, mini-bar, safe en grote badkamer met bad. De kamer was zeer netjes. Het personeel is uitermate vriendelijk en spreekt naast het Sloveens ook Engels en Duits. Het ontbijtbuffet bestaat uit een ruime keuze en eiergerechten ( omelet, spiegelei, ) worden vers gebakken op aanvraag. Het avondeten is ook in buffetvorm, hier is echter weinig afwisseling in het menu. Vaak dezelfde ingrediënten. Drank in het restaurant is heel goedkoop ! 's middags kan je een drie-gangenlunch eten, inclusief een drankje voor €7,50. Honden zijn toegelaten op de hotelkamer mits betaling van € 15,00 per nacht, wat toch wel extreem duur is in vgl. met andere hotels in de Alpengebieden. Ruime parking aan het hotel. Ik vind dit hotel zeker een aanrader voor wie een bezoekje wilt brengen aan Kranjska Gora.

Gereisd Met partner in juli 2013

een tof hotel

spookjesan
20-7-2013

een hotel dat super gelegen is als uitvalsbasis voor excursies in de nabijheid.een persoonlijk onthaal,heel vriendelijke mentaliteit. kamers voor 2+2,net iets te klein,geen balkon.het avondbuffet was ook beperkt.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Graag komen we terug

Wil Looye
19-7-2011

Dit was de vierde keer dat we hier mochten logeren. En weer was het fantastisch. Het weerzien met de mensen die in het hotel werken was hartverwarmend. Steeds dezelfde mensen geeft ook aan hoe het team samenwerkt. Contact met de andere gasten prima. Taal problemen lossen vanzelf op. We kregen advies over tochten die we konden maken. Het was gezellig Alles was keurig schoon en onze kamer kreeg ook onze naam. Als het kan komen we weer terug. Ger Riezebos en Wil Looye. Holland

Gereisd Met partner in juni 2011

Voor ons niet echt 4 sterren waard

M&R
3-7-2011

Met 3 volwassenen verbleven in juni. Een 1 persoonskamer (nr 101) was gelegen op de massarde : warm bijna geen verluchting, veel te kleine doucheruimte en veel onderdelen stuk. De kamer was ook gehorig en gelegen aan de straatzijde. De 2 persoonskamer was een type 200 met balkon. Deze kamer was beter maar lag aan de kant van het tennisveld waardoor je wel lawaaihinder had tot zelfs 22h30. De bedden kraken bij elke beweging. 2 badhanddoeken per persoon waren beschikbaar (1 voor het douche en 1 voor het zwembad) en slippers en ook een badjas. De badhanddoeken voor het zwembad werden niet ververst gedurende de week. Het was een hele discussie aan de receptie om dit toch zonder bijkomende betaling te bekomen. Een 4* hotel onwaardig.Indien je om 9h ging ontbijten (ontbijt was van 7h tot 9h30) kon het zijn dat de broodjes reeds op waren. Bij het avondeten moest je geen bon aftekenen ,bij de eindafrekening waren er drankjes aangerekend die we niet hadden besteld.De rest was ok in het hotel

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2011

prima fam. hotel-aanrader

tonny morssinkhof
24-8-2010

Zeer grote mooie kamers,ruime badkamer en groot balcon(achterzijdePersoneel zeer vriendelijk. Eten in buffetvorm goed en een fles goede wijn voor maar 9 euro. Kunnen ze in Ned. nog een voorbeeld aan nemen . Gezellige bar, leuk terras en goede Wellness met prima zwembad. Ook in voorjaar eenprachtige omgeving met een hele mooie natuur. Bezoek o.a aan Villach-Meer van BLED en BOHINJ en LUBLIJANA. Al met al een aanrader voor een rondreis door Slovenie en Kroatie

Gereisd Met partner in juni 2010

Dit vraagt om weer terug te komen.

W.Looye
18-7-2010

Het was de derde keer dat we onze vakantie in Hotel Lek mochten doorbrengen. En weer was het fantastisch. De ontvangst was "thuiskomen". Het eten gevarieerd en goede uitleg over wat we op ons bord kregen. De service aan tafel was zeer goede en rekening houdend met wensen. De kamers heerlijk koel, zodat we goed konden slapen en overdag weer genieten van de zon. Het personeel vormt een team, wat in alles merkabbar was. Als we gezond blijven gaan zeker volgend jaar weer terug. Aan alle medewerkers in Hotel Lek, dank voor jullie goede zorgen en aandacht.

Gereisd Met partner in juni 2010

Geen 4 sterren waard

Grietje Corthouts
30-9-2009

Hotel Lek is goed gelegen en opwandelafstand van het pittoreske dorp. De drank tijdens het diner is goedkoop , maar aan de bar eerder duur. De maaltijden in buffetvorm zijn eentonig . Het zwembad en welness zijn achterhaald.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lek in Kranjska Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.