Hotel Kompas

FamiliehotelWeer vandaag26°14°
Hotel Kompas
8,1

22 reviews over Hotel Kompas in het Nederlands

Sporthotel bij Kranjska Gora.

TA
26-7-2017

Hotel Kompas ligt vlak bij de stoeltjeslift en de rodelbaan van Kranjska Gora. Een paar minuten lopen van het centrum met supermarkt, winkels en restaurants. Onze kamer had een balkon en koelkast, geen airco. De kamer stond vrij vol. De badkamer was voorzien van toilet, wastafel, douche en föhn. Wij hadden half pension geboekt. Ontbijt en diner in buffetvorm. Bij beide ruime keus en prima klaargemaakt. Drankjes vrij prijzig. De eerste avond krijg je een vaste plek in het restaurant aangewezen. Er verblijven diverse sportteams in het hotel. Mooi binnenzwembad met ligweide buiten. Vriendelijk en correct personeel. Ze spreken redelijk goed Engels of Duits. Voldoende parkeergelegenheid bij het hotel. Vanuit het hotel kun zo de wandelroutes op.

Te duur

Fam.Loggen
30-8-2016

Het hotel ligt dicht bij het meer, we hadden een mooi uitzicht op het meer en het kasteel. Het hotel is gedateerd, de vloerbedekking is hier en daar versleten. Het is er wel schoon en het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is wat karig qua keuze maar voldoende. Het hotel is veel te duur voor wat wordt geboden.Bled is een leuk dorp voor een paar dagen, in de omgeving is veel te zien.

Gereisd Met partner in juni 2016

Goed hotel voor de prijs.

meneer de Water
26-7-2013

Degelijk hotel maar wel veel oudere gasten. Voor kinderen was er niet veel te doen. Vriendelijk personeel. Aanrader voor een actieve vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Prachtige omgeving, niet ingesteld op kinderen

familie
17-7-2013

Dit hotel ligt in een prachtige omgeving. De kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden. De gezinskamer had alleen geen balkon, dat is wel een gemis omdat je daardoor niet even lekker buiten kunt gaan zitten vanaf je kamer. Voor gezinnen met kinderen is dit hotel geen aanrader. Veel oudere gasten. Dit bepaalt voor een groot deel de sfeer van het hotel. Personeel is netjes maar stil. Je mag gebruik maken van het zwembad van hotel Larix wat echt een pluspunt is. Dat hotel is leuker voor gezinnen. De omgeving is echt geweldig mooi!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Fantastisch hotel

melewout
25-1-2013

Mooie omgeving,je kunt er mooie auto tochten maken . Kranjska Gora ligt op het drielanden punt van Slovenie-Italie en Oostenrijk.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel!

stanvanroermund
      16-9-2012

Heel mooi en schoon hotel. Heerlijk gegeten. rustig lekker warm zwembad met prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Enige nadeel is misschien de weg die op 200 mtr afstand ligt (provinciale weg) daar kan je als je aan de noordkant van het hotel je kamer hebt misschien last van hebben. Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad!

Gereisd Met partner in september 2012

fijne vakantie

W.A.Bleij
      17-8-2012

14 heerlijke dagen gehad in dit hotel eten was zeer goed kamer was super alleen de koffie kan beter verder mooi uitzicht goede hygiene badjassen en bad slippers gratis voor zwembad en een zeer gunstige prijs/kwaliteit

Gereisd Met partner in juli 2012

Leuk

Fam. Van Steenvoort
      31-7-2012

Zeer groot hotel. Niet echt gezellig. Boekten 1 week halfpension in een familiekamer. Kamer + badkamer was ruim en netjes onderhouden. 1 nadeel: was vrij warm op de kamer en hadden een klein raam, geen balkon. onze kinderen (11 en 9 konden niet naar buiten kijken omdat raam te hoog stond. Zowel ontbijt als avondmaal in buffetvorm: zeer uitgebreid, gevarieerd en lekker. Drank vonden we zeer duur en je moet je rekening in 't oog houden. Personeel niet echt vriendelijk, maar dit is blijkbaar eigen aan het Sloveense volk. Zwembad niet groot en niet diep (max. 1.30 m) en niet echt warm.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prachtige locatie-goede prijs/kwaliteit

Vervaele Marc
      21-7-2012

Wij waren de eerste 2 weken van juli te gast in dit hotel met 2 volwassenen en 2 kinderen (11 en 9). We logeerden in HP. De kamer was ruim met een tweepersoonsbed en 2 aparte 1 persoonsbedden. Een tafeltje met 3 stoelen, een bureau, voldoende opbergruimte, kluis, minibar (te betalen), de badkamer was met douche, toilet en 1 lavabo, doch ruim. Kamers zijn van de typisch oudere stijl, doch worden netjes onderhouden.
      Grootste gemis was airco (slapen dus met raam open) en bij onze kamer geen balkon/terras. Bij de eerste maaltijd krijgt men een vaste tafel voor de ganse duur van het verblijf. Ontbijt was gemiddeld, 2soorten koffiekoeken en broodjes, charcuterie, cornflackes, ei, omelet, worst, hesp, confituren, choco,... Avondmaal bestond meestal uit 2 soorten soep, pasta, vlees, vis, aardappel, fruit, gebakjes, schepijs,... maar vond ik iets matiger van kwaliteit; Bij diner is drank niet inbegrepen (fles water2.8 euro, flesje cola2.6euro). Taal niet echt probleem, ligging schitterend

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

mooie plek om goed te kunnen touren, met garage

ouwewilg
      2-9-2011

alles zeer netjes alles goed geregeld stam kroeg om de hoek leuk drop met uitgaan mogelijkheden casino en zwembaden met de motor ,garage kregen we gratis super

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
      • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
      • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kompas in Kranjska Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kompas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.