Kranjska Gora

We hebben een aantal aanbieders voor Kranjska Gora voor je op een rij gezet:

vakanties Kranjska Gora

We hebben een aantal aanbieders voor Kranjska Gora voor je op een rij gezet:

Reviews over Kranjska Gora

Gezellig bergdorp omgeven door prachtige natuur

Brenda
    22-2-2019

Gezellig bergdorp in de Julische Alpen, vlakbij het drielandenpunt met Oostenrijk en Italië. De perfecte uitvalsbasis voor sportieve activiteiten, zoals bergwandelen, mountainbiken en raften. Maar ook om gezellig iets te drinken op een van de vele terrasjes. Leuk in de zomer is de rodelbaan en voor de cracks een uitdagend mountainbike downhill parcours. In de winter is het een mooi compact skigebied met een sprookjesachtige sfeer. Aanrader: vanuit het centrum is het een korte wandeling naar het mooi Jasna-meer. Bled en Ljubljana zijn met de auto binnen een uur te bereiken. Tip voor automobilisten zonder caravan: neem vanuit Oostenrijk de Würzenpass naar Slovenië in plaats van de Karavanken-tunnel, die nog wel eens voor oponthoud zorgt.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Kranjska Gora: mooi gelegen plaatsje.

TA
    26-7-2017

Er zijn veel sportmogelijkheden in Kranjska Gora. Wandelroutes in alle richtingen. Tip: koop een kaart bij de toeristinfo. Fietsen, mountainbiken, downhill, en nog veel meer. In de zomer stoeltjeslift en rodelbaan. Mogelijkheid tot uitstapjes naar Bled en Rovinj.

prachtig uitzicht op julische alpen

dhr de bruin
    23-11-2016

prachtig pitoresk dorpje. leuke terrasjes en oud klein centrum. Echt knus en gemoedelijk. Echt voor ieder wat wils. Ook voor wandelliefhebbers. Vanaf hier kun je alle kanten op . Ook dichtbij Oostenrijk en Italie. En de prijzen zijn zeer betaalbaar

Gereisd Met vrienden in juni 2016

gezellig dorpje

yoeri
    11-8-2015

gezellig (maar klein )dorpje waar altijd wel iets te doen is in de zomer ( marktplein ) . Leuke kraampjes en winkeltjes dit tot laat openblijven (zelf's op zondag ) . Wel mag je geen vergelijking maken met Ooostenrijk .De huisjes zijn minder verzorgd en heel andere stijl dan in Oostenrijk .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

geweldig

c_berg74
    12-10-2014

De omgeving van Kranjska Gora is geweldig. Alleen voor toeristische plekken betaal je veel parkeergeld en ook de entreeprijzen zijn behoorlijk hoog. Het eten in de restaurants is echter fantastisch en spotgoedkoop. De grootste aanrader is het restaurant "Gostilna" probeer dan zeker het flensje met warme bosvruchten, ijs en slagroom. Je vreet echt je vingers er bij op.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
Kranjska Gora scoort een 8,9 uit 10, op basis van 48 reviews