Vakantiehuis Hisa Smast

Vakantiehuis Hisa Smast

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Slovenie, Slovenie, Kobarid

Op vakantie geweest naar Hisa Smast?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Hisa Smast

• 10Herbert26-08-2019

Fantastisch huis in een adembenemende omgeving.

Aangezien het appartement waar we normaal gesproken graag verblijven (app. Maharac te Kamno) al vol zat, kwamen we dit jaar voor onze vliegvisvakantie terecht bij Hisa Smast. Hisa Smast is een zeer recent volledig gerenoveerde vakantiewoning waarin alles aanwezig is wat nodig is voor een aangename vakantie. Het is een ideale uitvalsbasis om de rivieren van de Soca vallei te bevissen. Maar uiteraard is er in de omgeving nog veel meer te beleven. Hisa Smast is zo goed bevallen dat dit zeker niet de laatste keer was dat we hier vertoefd hebben.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

0 tips over Vakantiehuis Hisa Smast