Kobarid

Reviews over Kobarid

Super!

Miriam
    21-5-2017

Kobarid is een gezellig plaatsje. Niet voor de discoganger, maar wel voor mensen die van outdoor sporten, lekker eten en drinken houden. De omgeving is prachtig. Heel gevarieerd landschap door de rivieren en bergen. Ook als je niet heel sportief bent kun je de mooiste plekjes bezoeken. De Slovenen zijn erg gastvrij en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende omgeving

Diana
    31-1-2015

Vlakbij Most na Soci en Tolmin met het schitterend groenblauwe water, mooie bezienswaardigheden, prettige wandelroutes, spannende wandelroutes door bos met bijzonder gesteente en indrukwekkende watervallen, creatieve trappen door middel van keien waardoor je vervolgens wordt verrast door wat de natuur je brengt.

Gereisd Met partner in juni 2013

Mooi

mariette
    16-9-2008

Dit stadje ligt dicht tegen de Italiaanse grens en dat merk je. Gezellig dorpspleintje. Enkele kleine winkeltjes waar men het nodige kan kopen. Een toplocatie voor paragliding of deltavliegen. Toen wij er waren hingen er wel honderd paragliders in de lucht. Ook goed om te wandelen, fietsen of raften in de blauwe Soca-rivier.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kobarid scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews