Vakantiehuis Maharac

Vakantiehuis Maharac
9,1

7 tips over Vakantiehuis Maharac

Francis, 12-11-2014

Javorca, Memorial Church of the Holy Spirit in de buurt van Tolmin. De weg ernaar toe is prachtig en dan wandel je nog een 20 minuten. Er werkt een man die je van alles vertelt over de historie van dit kerkje. Erg mooi en indrukwekkend.

Nationaal Park Triglav; de tocht met een auto is al erg mooi om te doen.

De soca rivier slingert overal met zijn prachtige blauwe kleur door het landschap.

Kobarid; Kozjak Waterfalls;

Dagtripje; het meer van Bohinj

Henk van der Heide, 13-10-2013
Het is raadzaam om campingstoeltjes of luchtbedden mee te nemen als je besluit aan de Nadiza of Soci rivier te verblijven. Zandstrandjes komen niet voor, je ligt op een bed van keien. Geen enkel probleem als je de juiste maatregelen treft. De Soci-vallei is echt een aanrader!
Rutger, 15-8-2013
Zwemmen in de riviertjes in de omgeving. Prachtige wandelingen mogelijk in het bergachtige gebied. Bezoek aan WO I Museum in Kobarid. Volop outdoor aktiviteiten in de directe omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Maharac voor je op een rij gezet:

Ton, Janneke en Viktor, 2-9-2012
Kano- of kayaktocht op de rivier Soca. Museum over de 1e wereldoorlog in Kobarid.
Tjeert-Jan, 24-8-2012
Als je gaat vliegvissen, neem Simon (een " local" ) dan mee als vliegvisgids. Dan krijg je direct de goede plekken te zien
Van Berckelaer Brigit, 30-7-2012
De omgeving was heel mooi van wie van rust,prachtige natuur,wandelen en raften houdt.

Hanne Wilzing, 18-11-2011
Een aanrader is zeker het raften op de rivier de Soca, dit was schiterend, ook al was het toen wij er waren wel wat frisjes. Eduard de eigenaar kan dit heel goed regelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Maharac voor je op een rij gezet: