Vakantiehuis Maharac

Vakantiehuis
Vakantiehuis Maharac

64 reviews over Vakantiehuis Maharac in het Nederlands

Fantastisch appartement in een prachtige omgeving!

Danielle Smits
24-7-2018

Maharac is een prachtig gerenoveerd huis, verdeeld in drie appartementen. Wij zaten in het loft appartement (Krn) dat heel sfeervol is ingericht en van alle gemakken is voorzien; een mooie keuken met vaatwasser en oven, een grote luxe badkamer en drie slaapkamers met fijne bedden. Bij het appartement heb je een eigen parkeerplaats en groot terras waar we heerlijk buiten hebben gegeten. Het appartement heeft ook nog een balkon met mooi uitzicht op de bergen. Wij waren voor het eerst in Slovenie en zijn overdonderd door de pracht van het land! Het huis is dichtbij de betoverende Soca rivier met het meest helderblauwe water dat ik ooit gezien heb. We hebben de meest mooie en verlaten strandjes ontdekt en waanden ons in een paradijs. Onze jongens van 13 en 10 vonden de natuur en de rivier fantastisch. Vanuit Kamno zijn veel mooie plekken in de omgeving makkelijk te bereiken. Een absolute aanrader dus!

Fijn huis!

Paul
9-7-2018

Fijne woning in een klein dorp. De ruime woning is een prima uitvalsbasis om de weide omgeving te ontdekken. Wij hebben de benedenwoning tot onze beschikking gehad en hadden daarom niet alleen de ruime achterliggende tuin, maar ook een pracht van een veranda.

De ontvangst door de gastvrouw was hartelijk; zij heeft ons alles verteld en laten zien wat noodzakelijk was voor een prima verblijf.

erg mooi

Fietsclub
20-9-2017

ik vond het allemaal prima, behalve het weer, maar daar kun je niemand de schuld van geven.

Zeer mooi appartement

Mirjam
28-8-2017

Mooi ingericht ruim appartement (krn) met ruim eigen terras en airco. Het ruime eigen terras is wel nodig, omdat in de periode dat wij er waren het algemene terras met de barbecue continue door hetzelfde gezin werd gebruikt. Maar dat zal niet altijd zo zijn denk ik.

Fijne bedden, mooie badkamer, prima keuken (alleen wat weinig bergruimte voor voorraad en geen vriesvak in de koelkast).

Mooi uitzicht over het dal.

Verfijnd top-appartement op heerlijke locatie.

Alexander Vervoordeldonk
24-8-2017

Vakantiehuis Maharač in het jaloersmakend pittoreske dorpje Kamno, beschikt over drie appartementen en ligt in de Soča-vallei op een steenworp afstand van de Soča rivier (en kiezelstrandjes). De aangrenzende natuur is wonderschoon en nodigt uit te worden bewandeld. Op ongeveer 10 minuten (auto)rijden liggen de steden Tolmin en Kobarid waar men ruim kan worden gespijsd en gelaafd. Er is een gevarieerd aanbod van restaurants, bars, terrassen, verhuurbedrijven voor -begeleide- sportactiviteiten en enkele winkelmogelijkheden en musea. Het huis heeft een grote fraai aangelegde (gezamenlijke) tuin met overdekt terras, barbecue incluis en een eettafel met bankjes alsook een eigen parkeergelegenheid. De (mede)eigenaar is vriendelijk, on-Nederlands relaxed :-), gastvrij en informatief.

Het verblijf in het, stijlvol met kunst van Jana Dolenc -echtgenote van de heer Stamsnijder, kunstenares, makelaar en mede-eigenaar- aangeklede, appartement Krn was bijzonder aangenaam. Het ruime appartement bevindt zich op de bovenste verdieping en heeft een aparte ingang met een eigen terras. Er is veel (lichte) leefruimte, airco, er zijn drie ruime slaapkamers (stapelbed in de kinderkamer!) en een prettige luxe badkamer met inloopdouche en wasmachine. De open leef-keuken met eettafel en stoelen is compleet en voorzien van alle gewenste apparatuur. In de schuur bevindt zich desgewenst nog een vriezer. Prima zithoek, televisie en goede wifi. Kers op de taart is het (smalle) balkon met vaak adembenemend uitzicht op de Juliaanse Alpen. Als het niet te warm is en de muggen de toerist goed gezind zijn, dan zit je daar in de avond erg fijn tezamen.

In de (nabije) omgeving is veel te ondernemen. Bijvoorbeeld: een interessant WOI museum in Kobarid, diverse schitterende wandelroutes langs de Soča-rivier met onder meer de waterval in de Kozjakgrot, men kan raften, kajakken etc. op de Soča-rivier via Xpoint in Kobarid (betrouwbaar en met korting), het nationale natuurpark Tolminski Korita (oogverblindend mooie watervallen), de grotten van Postojnska (ondanks de autorit en de drukte aldaar een bezoek waard), wandeling bij de Krn, de Kanin berg (ongeveer 2300 meter hoog, ruim een half uur in een (gondel)skilift, +/-14 euro pp en dan… schitterende uit- en vergezichten, wanneer open neem ook de vervolglift! -extra kaartje 4 euro-) en de Boka waterval. Enkele redelijk geprijsde restaurants dichtbij zoals de Skalca Grill Bar (hambuger!), Cinca Marinca (heerlijke cappuccino, appeltaart en tosti’s) en Labrca (imposante te delen verse schotels, druk en toeristisch, maar zeker niet slecht en mooi gelegen). Verdere documentatie bevindt zich tevens in het appartement.

Het verblijf en de natuur in Slovenië waren vernieuwend, verkwikkend voor het lichaam en hebben een mogelijk hospitalisatie-syndroom voor de schrijver dezes met een glimlach weggespoeld, en dat was zeer nodig. Dank daarvoor!! En wellicht tot een volgende keer.

Uitgebreide informatie over al het bovenstaande (en veel meer) is te vinden op de website. Van daar uit is ook een vakantiehuis en/of appartement goed te boeken.

Wij zijn in juli voor het eerst een week naar slovenie geweest. Schitterende omgeving met mooie bergen en blauwe rivieren. Het appartement Krn is van alle gemakken voorzien. Ruim, nieuw, compleet. De airco hadden we nodig want het was erg warm.

Het apprtement ligt in een klein plaatsje tussen tolmin en kobarid. Erg pitoresk.

Zeker een aanrader.

Fantastisch huisje

Fam Schröder
3-7-2017

Heel mooi huisje. We lagen aan de achterkant met een groot terras ( wat het 's morgens ideaal was met het ontbijten in het zonnetje) en een klein balkon aan de zijkant met uitzicht op de bergen. We hadden 2 honden bij ons. Alles aan het huisje was perfect. Airco, mooie keuken, mooie badkamer met goede douche.Goede matrassen.Daarentegen vonden wij het een nadeel dat er niks in het dorpje te doen was, bijvoorbeeld geen restaurant of geen supermarkt. Je moest dan ongeveer 10 minuten met de auto naar Tolmin rijden. Dat vonden wij het enige nadeel wat eigenlijk wel jammer is, omdat het huisje TOP was.

Maar kom je totaal voor de rust, dan is dit een unieke locatie. En de eigenaar is heel vriendelijk.

Geweldig verblijf in Slovenië

Peter Jansen
19-6-2017

Prachtig huis, de benedenverdieping was van alle gemakken voorzien. Een uitstekende houtkachel (centrale verwarming overigens gewoon aanwezig) zorgde voor een lekker comfortabel huis. Edward en Jana zorgden voor een warm welkom. Een mooie tuin met prettige tuinstoelen maakt het plaatje compleet.

Mooie uitvalsbasis voor iedereen die de schitterende natuur van Slovenië wil zien. Aanrader !

Sehr tollen Urlaub

Buchmille Lidia
23-1-2017

Wir waren in dem Haus 4 Tagen. Uns hat es sehr gut gefallen. Das Haus ist sehr gepflegt alles war sauber, sehr ruhige Lage, sehr schönes Natur. Sehr nette und freundlichen Besitzer.

Vielen dank für sehr tollen Urlaub!

Fantastische vakantie in een mooi Appartement!!

Hans en Karin Scherrenberg
1-9-2016

Appartement Kolovrat is zeer ruim en alle faciliteiten zijn aanwezig. het was erg warm buiten maar door de dikke muren blijft het koel in het appartement. De Veranda is comfortabel en je hebt daar geen last van de zon! De gastvrouw Jana en gastheer Eduard zorgen dat je je snel thuis voelt en we hebben meerdere malen samen gezellig samen een wijntje gedronken.

Het enige negatieve punt was het aantal muggen maar ja, dat was ook de tijd van het jaar.

Slovenië als vakantie land kunnen we zeer aanbevelen, lijkt op Oostenrijk maar de natuur is mooier, origineler en ruiger! de rivier de Soca en het Soca dal bij Tolmin zijn adembenemend mooi... Het is een schoon land met vriendelijke mensen en vriendelijke prijzen! voorbeeld, een wit wijntje voor 80 cent en 0,5 liter heerlijk Lasko bier samen voor 2 Euro en 80 cent...

Samenvattend: Mooi appartement is een rustige en indrukwekkende omgeving met vriendelijke eigenaars.Omgeving biedt vele mogelijkheden, ok sportieve mensen komen aan hun trekken met bijvoorbeeld Raften,Parapente, wandelen enz. wij komen hier zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Maharac voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maharac in Kamno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maharac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maharac scoort een 8.96 uit 10 op basis van 64 reviews.