Vakantiepark Terme Snovik

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,7

8 tips over Vakantiepark Terme Snovik

Gert en Anita, 19-8-2014
Natuurlijk: de pizzeria Izba. Net voorbij het park, 8 minuutjes lopen. Supergrote (goedkope) heerlijke pizza's.
naomi_demi, 10-7-2013
lekker eten, wel sloveense keuken.
Gerko Brink, 29-8-2012
Rijd door de heuvels rechtsstreeks naar de snelweg. Dat scheelt veel tijd mbt elke keer over Kamnik te rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Terme Snovik voor je op een rij gezet:

willems, 19-8-2012
Je hoeft voor een uitstapje niet echt vroeg uit de veren om 'op tijd te zijn'. Alleen bij het kasteel in Bled was het aardig druk, en bij de grotten van Postojna mega-druk. Maar evengoed is overal een parkeerplaats te vinden en stroomt het publiek zonder wachtrij naar binnen. Bij de overige bezienswaardigheden was het rustig.
Fam. Kuijpers', 10-8-2012
Houd rekening met wat reizen het park ligt afgelegen supermarkt in Kamnik is ca. 20 minuten rijden. Op 2 km van het park ligt een kleine supermarkt, maar hier is het aanbod en de versheid van groenten en fruit beperkt.
henny, 9-8-2012

om heen te gaan bled en het meer van bohinj ook velika planina.

de vintgarklam bij bled is ook erg mooi

Nico, 2-8-2012
Klimbos / Adrenaline park op ca 45 minuten rijden
dennis, 5-1-2012
piran,koper,ljubljana,kamnik(velika planina zeker doen)met kabelbaan naar boven.maribor,logarska dolina,celje,postojna,skocke jame(grot)kras(bekend om gedroogde ham van slovenie(prsut)nazaret(wijnstreek a la toscane kortom genoeg flora en fauna waar u nog geen idee van heeft

We hebben een aantal aanbieders voor Terme Snovik voor je op een rij gezet: