Vakantiepark Terme Snovik

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,6

65 reviews over Vakantiepark Terme Snovik in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijn verblijf met heerlijk zwembad.

Wilma
25-8-2018
  • Onderkomen7

Leuke appartementen in een mooie omgeving. Vanaf het balkon een mooi uitzicht over de heuvels. Wij hadden 1 slaapkamer en een bedbank in de kamer, deze lag niet echt comfortabel. Weinig keukengerei maar alles aanwezig. Een broodrooster kun je via de receptie krijgen. Zwembad is schoon en heerlijk water. De glijbanen zijn superleuk. Veel ligbedden. Het is handig om het boodschappen doen te plannen anders moet je best ver rijden voor een grote supermarkt (Lidl). Kamnik is leuk om even rond te kijken, verder naar Velika Planina geweest. Erg mooie hoogvlakte waar je met gondel en kabelbaan kunt komen. De grotten van Postognja bezocht en naar uitzichtpunt de Vogel geweest dit is bij het meer van Bohinj. Wij waren hier 4 nachten en dat is prima. Daarna verder getrokken richting Kroatië. Gegeten bij pizzeria Izba op een paar minuten van Terme Snovik. Goed eten, ook vlees etc voor redelijke prijs.

Voor ons...nooit meer..!!

Sandra
16-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

De eerste indruk was fantastisch..prachtige omgeving en ons appartement was schoon. De bediening in de horeca moet nog heel wat leren.. allereerst vriendelijkheid..de slovenen zijn gewoon niet vriendelijk.. ze lachen weinig en hebben niet geleerd hoe je een tafel moet bedienen. Wij vonden het buffet erg lekker, we hebben hier een paar keer gegeten voor 12 euro pp. In de omgeving is letterlijk niks te doen, zelfs geen leuk dorpje om te bezoeken. Het zwembad is ook toegankelijk voor de locale bevolking en daardoor is het in het weekend erg druk bij het zwembad. Wat wij nog het allerergste vonden aan deze plek ..mijn man komt uit Suriname en onze kinderen zijn ook getint, ze werden letterlijk de hele tijd aangestaard door de slovenen alsof ze nog nooit een donker iemand hadden gezien..vreselijk!! Voor ons nooit meer.. Slovenië is een prachtig land en we hebben veel plaatsen bezocht wat zeer de moeite waard was. Jammer van de bevolking...!!

Een fijne kennismaking met Slovenië.

Weikamp
11-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Appartementen zijn prima, alles werkt en het was goed schoon. De zwembaden buiten en binnen de hele dag open en een aantal avonden zelfs tot 22.00 uur. Annimatie was kleinschalig, maar zeer vriendelijk en voor jonge kinderen prima. Eten hebben we maar 2 keer op de plek gedaan dus kunnen we geen oordeel over geven. In de omgeving is weinig anders te doen dan wandelen. Met de auto ben je binnen een uur op mooie plekken en plaatsen.

Ontzettend mooi

van Staverden
11-8-2018
  • Onderkomen9

Het was een keurig park. Zwembad is ontzettend mooi en fijn dat er zoveel ligbedden waren. Het water lekker warm. 3x woe, vrij, za is het zwembad tot 22.00 open. De glijbanen zijn ook erg leuk. De huisjes zijn eenvoudig maar schoon. Slaapbank ligt niet lekker! Omgeving Kamnik genoeg supermarkten voor je boodschappen. Uit eten is ook leuk in Slovenie. Goedkoop! Aanrader om naar dit prachtige Therme Snovik park te gaan! Gewoon een keer proberen. Wij hebben 7 jaar lang all inn in een hotel gezeten en vonden het best spannend, maar het was het meer dan waart. ❤

Geweldige tijd gehad!!!!

B.C Havekes
7-8-2018
  • Onderkomen6

Super leuke plek! Heerlijke themperatuur van het zwembad! Dit was erg fijn voor onze koukleum 😀.

Huisje was klein maar fijn! Alleen de huisraad was niet echt super. Er was precies genoeg om 1x Te kunnen eten, maar dan moet je ook wel afwassen! Ach ja scheelt weer bergen met afwas. Onze kinderen sliepen in de woonkamer die flink vroeg licht was. Dus alle ramen afgeplakt met vuilniszakken en dit werkte echt perfect! (Aanrader voor iedereen)

Zwembad is perfect! Lekker veel zonnenbedjes (gratis) en een heerlijke temperatuur! De blauwe glijbaan was ideaal voor onze kleine meid (5 jaar) omdat ze er helemaal zelf vanaf kon! Kortom een echte aanrader

• Onderkomen3

We zijn ondertussen 3 dagen ter plaatse en we voelen ons zeer teleurgesteld in deze accommodatie. De beschrijving in de touroperator-brochure was misleidend en op verschillende vlakken niet correct.

Slapen doen we in een verouderd en niet proper appartement. De buffetten zijn onaanvaardbaar. Zowel op gebied van aanbod als kwaliteit. Onze bezorgdheid omtrent de versheid van de gebruikte producten en de voedselhygiëne werd aan het ontbijt bevestigd. Het aangeboden fruit was overrijp of zelfs beschimmeld.

Boek deze accommodatie NIET indien je 4-sterren wenst!!! De verouderde en niet-propere slaapaccommodatie achterwege gelaten doet dit eerder denken aan een

camping.

Momenteel zijn wij hier nog aanwezig, maar wij willen hier zo snel mogelijk weg! Na het melden van onze klachten aan de touroperator laten zij ons volledig in de steek. Ze beloven al 2 dagen een oplossing, maar de beloftes om terug te bellen worden niet ingelost.

De touroperator- medewerker vertelde ons dat de uitbating – waarmee men contact nam – geen terugbetaling wilde voorzien. Uiteraard niet, denken wij dan. De fout ligt hoofdzakelijk bij de touroperator. Zij hebben de accommodatie verkeerd voorgesteld in de brochure. De mensen hier doen hun best, alleen is dit geen 4-sterren waardig! Niet de uitbater, maar de touroperator moet hierin zijn verantwoordelijkheid nemen.

De erbarmelijke maaltijden zijn uiteraard wel de verantwoordelijkheid van de uitbater.

Zeker geen 4 sterren!

Herteleer
29-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Reeds verschillende x in slovenië verbleven maar dit is het enige die mooier voorgesteld wordt dan het is. Bedden/matrassen zijn van zeer slecht kwaliteit, het zetelbed is zelfs van deze kwaliteit dat de ki deren voorkeur gaven aan om op de grond te slapen.

Eten ontbijt er was 10 dagen exact altijd hetzelfde, avondeten: er was keuze tussen vlees, kip en vegetaisch maar steeds smaakloos en droog. Van de 10 x dat we daar gegeten hebben is er 4 x niemand van de obers tot bij ons geweest om te vragen wat we wouden drinken, zelfs niet na vragen.

Zwembad is proper, maar is een openbaar zwembad met gevolg dat het op warme dagen druk is.

De receptie deed gewoon hun job maar hier moeten ze vriendelijkheid nog leren kennen.

Het hotel ligt centraal in slovenie waardoor uitstappen maken ideaal zijn.

Perfect

Nele
16-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Groot binnen-en buitenzwembad met glijbanen. Voldoende ligbedjes in de zon of in de schaduw. Jammer dat buitenzwembad pas om 12u open gaat. Steeds redders aanwezig. Prijs/kwaliteit zeer goed. Animatie voor de kinderen is niet erg professioneel, maar onze kindjes vonden het wel leuk (6 en 8 jaar)

We boekten het appartement en een 2-persoonskamer. De extra kamer voor de kinderen (met eigen badkamer en toilet) lag aan de overkant van een klein gangetje, perfect! Terrasje en keukenmateriaal is eerder beperkt. Airco werkt prima. Koffiezet en toaster moesten we extra bevragen, maar werd zonder probleem ter beschikking gesteld. We hebben 2 keer gebruik gemaakt van het ontbijt en 1 keer van het diner. Is eerder beperkt qua aanbod, maar de prijs is het zeker waard.

Uitstapjes: niet steeds dichtbij, we reden soms een hele afstand, maar dat was altijd de moeite waard!

Kortom: we hadden een schitterende vakantie!

Heel leuke vakantie.

BJ
11-11-2017
  • Onderkomen6

Relaxed. Mooie zwembaden. Heerlijk water.

Mooi, rustig vakantieverblijf

Familie Dekkers
5-8-2017
  • Onderkomen9

Appartementen niets slecht op aan te merken. De elektriciteit op de kamers valt uit wanneer je de deur uitgaat. Gelukkig blijft de koelkast met diepvriesje wel aan staan.Zeer goede douche. Wij hadden halfpension. Het eten was nooit uitgebreid, maar wel altijd erg lekker. Zwembaden helemaal top. De stoelen stonden wel erg op elkaar aan het zwembad zelf, maar wij trokken ons in alle rust helemaal terug op het grasveldje.

Het enige wat wij misten bij minder weer, was dat je nergens gezellig binnen kon zitten om wat te drinken.

Rustige ligging, wel ver van alles af maar dat is in het prachtige Slovenië overal zo.

Voor wandelaars ook ideaal, wel héél goed op de bordjes letten, anders kan je wel eens een heel eindje verkeerd lopen.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Terme Snovik in Kamnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Terme Snovik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.