Vakantiepark Terme Snovik

70 reviews over Vakantiepark Terme Snovik

• 2019
    9Rik19-08-2019

Mooi en gezellig

Voor het eerst in Slovenië op vakantie geweest. Het is een schoon land. We hebben mooie plekken bezocht. De hoofdstad en watervallen. Het park is netjes onderhouden. De huisjes netjes en schoon. En ruimte genoeg met elkaar. Wij hadden een balkon en daar kon je heerlijk zitten en hangen en van de natuur genieten. Het zwembad vonden wij erg fijn. Voor de kinderen, maar voor ons ook. Weinig chloor in het water en genoeg stoelen om op de relaxen. De glijbanen erg leuk en spannend ( die gele ) Er zijn ook veel Nederlanders op het park. De een vind het gezellig de ander niet. Toch leuk dat je even kan praten over wat er te doen is en welk restaurant leuk en lekker is. We hebben een gezellige vakantie gehad en het is zeker leuk om hier eens een keer te gaan kijken. Over de snelweg heen lijkt Slovenië niet bijzonder, maar het is zeker mooi als je het binnenland bekijkt.

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Maria14-08-2019

Wat een top vakantie in dit Paradijs

Dit is een hele mooie bestemming om naar toe te gaan. Een heel schoon park. Super zwembad met lekker warm water. Bubbelbad is heel lekker. En de huisjes waren keurig. Op elke derde dag schone handdoeken en theedoek. De omgeving is ook erg mooi! Ljubljana is een bijzondere mooie stad en in Bled is het net een sprookje! Je kan goed boodschappen doen in Kamnik. Is wel een klein kwartier rijden, maar genoeg supermarkten zoals. De Lidl, Eurospin, Hofer en de Spar. Wil je elke ochtend verse broodjes dan zit er een heel klein supermarktje op 2 km afstand van het park. Uit eten is ook erg leuk. Goede pizzeria Izba vlak naast het park. Wij hebben het als geweldig ervaren. We zijn heerlijk uitgerust en hopen hier zeker weer terug te komen. Ik snap echt die hele lage waardering niet die er tussen staan. Zelden het ergens zo mooi en leuk gehad als hier op dit Terme Snovik park. Het overtrof alles!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jennifer11-08-2019

Prachtig

Daar waren we weer... nog een keer op dit mooie rustige park. Waar je echt tot rust komt. Waar zwemmen geweldig is. Dat buitenbad wat zo heerlijk is met zijn prachtige water en heerlijke ligstoelen. De glijbanen. Het was weer een hele mooie vakantie. Mooie herinneringen...hebben we er weer aan. Bedankt weer.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Talitha Van Son02-08-2019

Redelijk maar niets bijzonders.

Het complex ligt in een mooi gebied. Appartementen zijn redelijk geoutilleerd. Maar helaas met spartaanse inrichting. Zowel binnen als buiten. Schoonmaak laat ook te wensen over. De zwembaden zijn wel erg fijn. Het bijbehorend restaurant is erg slecht. De prijs is laag maar dat is dan ook te merken aan wat je krijgt. Het personeel is aardig.

• 6Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Bianca29-07-2019

Heerlijk rustig en veel mogelijkheden in de buurt

Mooi vakantiepark. Het is een klein park. Als je rust wilt, helemaal top. Vanuit hier kun je ook veel bestemmingen bezichtigen, we zijn naar bled, bohinj, soca en lipica geweest. Allemaal binnen 2 uur te bereiken. Appartement is fijn groot, ruimte genoeg. Enige min puntje zijn de matrassen, die zijn dun en liggen niet heel lekker. Ook jammer dat er geen klein winkeltje is, is niet ver hoor, 15min rijden maar zou handig zijn op het park.Verder aardige mensen bij de balie en erg behulpzaam. Het is een kleinschalig vakantiepark welke wij prima vonden voor een week!

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Wilma25-08-2018

Fijn verblijf met heerlijk zwembad.

Leuke appartementen in een mooie omgeving. Vanaf het balkon een mooi uitzicht over de heuvels. Wij hadden 1 slaapkamer en een bedbank in de kamer, deze lag niet echt comfortabel. Weinig keukengerei maar alles aanwezig. Een broodrooster kun je via de receptie krijgen. Zwembad is schoon en heerlijk water. De glijbanen zijn superleuk. Veel ligbedden. Het is handig om het boodschappen doen te plannen anders moet je best ver rijden voor een grote supermarkt (Lidl). Kamnik is leuk om even rond te kijken, verder naar Velika Planina geweest. Erg mooie hoogvlakte waar je met gondel en kabelbaan kunt komen. De grotten van Postognja bezocht en naar uitzichtpunt de Vogel geweest dit is bij het meer van Bohinj. Wij waren hier 4 nachten en dat is prima. Daarna verder getrokken richting Kroatië. Gegeten bij pizzeria Izba op een paar minuten van Terme Snovik. Goed eten, ook vlees etc voor redelijke prijs.

• 6Sandra16-08-2018

Voor ons...nooit meer..!!

De eerste indruk was fantastisch..prachtige omgeving en ons appartement was schoon. De bediening in de horeca moet nog heel wat leren.. allereerst vriendelijkheid..de slovenen zijn gewoon niet vriendelijk.. ze lachen weinig en hebben niet geleerd hoe je een tafel moet bedienen. Wij vonden het buffet erg lekker, we hebben hier een paar keer gegeten voor 12 euro pp. In de omgeving is letterlijk niks te doen, zelfs geen leuk dorpje om te bezoeken. Het zwembad is ook toegankelijk voor de locale bevolking en daardoor is het in het weekend erg druk bij het zwembad. Wat wij nog het allerergste vonden aan deze plek ..mijn man komt uit Suriname en onze kinderen zijn ook getint, ze werden letterlijk de hele tijd aangestaard door de slovenen alsof ze nog nooit een donker iemand hadden gezien..vreselijk!! Voor ons nooit meer.. Slovenië is een prachtig land en we hebben veel plaatsen bezocht wat zeer de moeite waard was. Jammer van de bevolking...!!

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Weikamp11-08-2018

Een fijne kennismaking met Slovenië.

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Appartementen zijn prima, alles werkt en het was goed schoon. De zwembaden buiten en binnen de hele dag open en een aantal avonden zelfs tot 22.00 uur. Annimatie was kleinschalig, maar zeer vriendelijk en voor jonge kinderen prima. Eten hebben we maar 2 keer op de plek gedaan dus kunnen we geen oordeel over geven. In de omgeving is weinig anders te doen dan wandelen. Met de auto ben je binnen een uur op mooie plekken en plaatsen.

• 6Eetgelegenheden

• 9van Staverden11-08-2018

Ontzettend mooi

Het was een keurig park. Zwembad is ontzettend mooi en fijn dat er zoveel ligbedden waren. Het water lekker warm. 3x woe, vrij, za is het zwembad tot 22.00 open. De glijbanen zijn ook erg leuk. De huisjes zijn eenvoudig maar schoon. Slaapbank ligt niet lekker! Omgeving Kamnik genoeg supermarkten voor je boodschappen. Uit eten is ook leuk in Slovenie. Goedkoop! Aanrader om naar dit prachtige Therme Snovik park te gaan! Gewoon een keer proberen. Wij hebben 7 jaar lang all inn in een hotel gezeten en vonden het best spannend, maar het was het meer dan waart. ❤

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8B.C Havekes07-08-2018

Geweldige tijd gehad!!!!

Super leuke plek! Heerlijke themperatuur van het zwembad! Dit was erg fijn voor onze koukleum 😀. Huisje was klein maar fijn! Alleen de huisraad was niet echt super. Er was precies genoeg om 1x Te kunnen eten, maar dan moet je ook wel afwassen! Ach ja scheelt weer bergen met afwas. Onze kinderen sliepen in de woonkamer die flink vroeg licht was. Dus alle ramen afgeplakt met vuilniszakken en dit werkte echt perfect! (Aanrader voor iedereen) Zwembad is perfect! Lekker veel zonnenbedjes (gratis) en een heerlijke temperatuur! De blauwe glijbaan was ideaal voor onze kleine meid (5 jaar) omdat ze er helemaal zelf vanaf kon! Kortom een echte aanrader

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

8 tips over Vakantiepark Terme Snovik

• naomi_demi, 10-07-2013

lekker eten, wel sloveense keuken.

• Nico, 02-08-2012

Klimbos / Adrenaline park op ca 45 minuten rijden

• Gerko Brink, 29-08-2012

Rijd door de heuvels rechtsstreeks naar de snelweg. Dat scheelt veel tijd mbt elke keer over Kamnik te rijden.

5 vragen over Vakantiepark Terme Snovik

• j. willems, 26-07-2012

vraagje over inventaris appartement

ik kan geen compleet overzicht krijgen van de inventaris van het appartement. kan iemand ons uit ervaring vertellen of er een wasrek aanwezig is, en of er goede stoelen aanwezig zijn om buiten te zitten? Dank voor uw info!

Wax, 26-07-2012

Er is een klein wasrek, neemt wel teveel plek in op klein balkon.Er zijn voldoende stoeltjes.

• Ron Kasteel, 06-06-2012

Fietsen in de omgeving

Hallo, wij gaan in juli 2 weken hier op vakantie met onze 2 zoontjes van 7 en 4. Wij willen onze (gewone) fietsen meenemen (de jongens fietsen niet zelf) maar vragen ons af of de omgeving wel geschikt is om te fietsen, en niet te stijl/heuvelachtig is? Bvd. voor je antwoord.

Tienray, 04-07-2012

Is vergelijkbaar met Zuid-Limburg, iets hoger. Behoorlijk heuvelachtig.

• jeaned, 04-04-2012

bezienswaardigheden

Wij zullen in juli/aug twee weken in een appartement verblijven, en willen uiteraard wel het e.e.a. van de omgeving zien en daarin actief bezig zijn. Heeft iemand concrete tips/plaatsnamen/ adresjes voor uitstapjes en bezienswaardigheden die de moeite waard zijn? Onze kinderen zijn dan 10, 12, en 14 jaar oud. Bijv. rodelen/kajakken/kasteel etc. Alvast heel veel dank!

jeanine, 26-05-2013

Kijk even op afbeeldingen in Google van de kloof. Je ziet dan dat het (goed begaanbare) pad langs de bergwand loopt met een hek erlangs. Dat hek is niet helemaal dicht, dus wat dat betreft is het verstandig het kind aan de hand te houden. Of de afstand te doen is, is natuurlijk per kind afhankelijk. Onze kinderen lopen vaak en veel, en draaiden hun hand hier niet voor om, maar als je je kind normaal in een buggy vervoert, zal dit een hele tippel zijn. Overigens wel heel afwisselend, mooi en leuk!

Patricia, 26-05-2013

Is de Vintgarkloof te doen met kinderen van 4 jaar? En is dat allemaal veilig?

Nico, 02-08-2012

Klimbos / Adrenalin park is erg leuk! Wij hebben bij receptie enkele folders achtergelaten

willems, 18-08-2012

Diverse leuke uitstapjes, ook voor kinderen: rodelen in Kranska Gora (of Bled=kleiner) vonden de kids fantastisch. Een bezoek aan Postojna grotten is extra leuk ivm het treinritje heen en terug. Het kasteel van Bled (met uitzicht op het meer) en wandelen door de Vintgar kloof vonden onze kinderen heel indrukwekkend. De binnenstad Ljubljana is prima wandelgebied en het is leuk om met de panoramalift van en naar het kasteel te gaan. Overigens is in het kasteel zelf weinig te zien. Ook van ons bezoek aan Bolnica Franja hebben onze tieners genoten. Dit illegale ziekenhuisje uit de WO II (replica) is lastig te vinden vanuit het noorden. Rijdt daarom eerst naar Cerkno, dan wijst de weg zich vanzelf.

Vakantiepark Terme Snovik info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Hiken