Camping Kamp Resnik

Camping Kamp Resnik

1 review over Camping Kamp Resnik in het Nederlands

Prima basic camping in Kaminsche alpen

Hendrien
    14-8-2018

Een week gekampeerd op Kamp Resnik in Kamnik. Hele basic camping, maar prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Ljubljana en Velika Planina (beide ca. 30 min. rijden). Naar Bled is het 45 min. Het stadje Kamnik is op loopafstand, maar niet veel bijzonders. Supermarkt dichtbij. Op Kamp Resnik veel Fransen, Spanjaarden, Slovenen en Italianen. Het is meer een doorreiscamping. Het sanitair is in onze ogen matig. Er zijn nieuwe douches, maar veelal geen warm water. De prijs/kwaliteit is prima. Wij betaalden voor 2 volwassenen en 3 kinderen (7, 9 en 11 jaar) 25 euro per nacht incl. tent en elektra. Dit is voor Sloveense begrippen goedkoop. Je betaalt al snel 50 euro per nacht. Meteen naast de camping een heerlijk groot openlucht zwembad met speel-/zonneweide, maar er is geen doorgang naar het zwembad vanaf de camping, dus je moet wel een stukje langs een drukke weg lopen (30 meter). Een familie dagkaart kost 7 euro (in het weekend 10 euro).

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Kamp Resnik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamp Resnik in Kamnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamp Resnik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.