Appartement Apartma Kotnik

Meer appartement info

1 review over Appartement Apartma Kotnik

• 919-06-2012

Uitstekende accomodatie!

Het appartement in Kamnik ligt op de begane grond en is gelijkvloers. Er is één slaapkamer met 2 bedden met verstelbare lattenbodems en prima matrassen. In de woonkamer 2 slaapbanken. Het appartement straalt gezelligheid uit en is zeer schoon. De eigenaren, het echtpaar Olga en Stanko Kotnik bewonen het huis erboven en spreken goed Duits. Er is meer dan voldoende privacy, zowel in huis als in de prachtig verzorgde tuin. Naar believen kun je in de zon of onder een fraaie overkapping zitten. De keuken heeft een volledige inventaris. Tevens gratis Wifi. Grote badkamer met bad, douche, bidet en toilet. De wasmachine mag je in overleg gebruiken. Wij hebben enorm genoten van de rust en het ontwaken met het geluid van vele zangvogels. Ook prettig is de ligging, op loopafstand van het historische centrum, het treinstationnetje (trein naar Ljubljana). Een uitstekende en centrale uitvalsbasis om dit mooie land te ontdekken. Wij hebben hier 3 weken lang een heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in mei 2012

1 tip over Appartement Apartma Kotnik

• , 19-06-2012

Restaurant Majolka in het historische centrum serveert typisch Sloveense gerechten (fijne bediening met jonge mensen). Hoewel het niet altijd aan de buitenkant is te herkennen, zijn er zeker meerdere goede en voordelige horecagelegenheden. Bovendien zeer betaalbaar. In het appartement liggen vele brochures van het Sloveens verkeersbureau. Zowel voor natuur- als cultuurliefhebbers (historie) is er veel te zien. Voor elk wat wils.

0 vragen over Appartement Apartma Kotnik

Appartement info