Kamnik

Min. temp. (℃)-4°-2°12°14°14°11°-2°
Zonuren2h3h4h5h7h7h8h7h6h4h2h1h
Dagen regen98911121210108899

Reviews over Kamnik

Gezellig om door te wandelen

Familie Dekkers
    5-8-2017

Kamnik is een rustig , gezellig stadje om door te wandelen. Boven de Spar kun je overheerlijke chocolademelk drinken bij een vriendelijke mevrouw. Aan de overkant van de sraat is een wandelpad, waardoor je na een korte maar stevige klim aan een gezellige taverne met prachtig uitzicht komt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Super mooi land mooie!!!

Fam Elferink
    3-8-2017

Erg mooi land als je van de natuur houdt 1 woord Geweldig, de ravijnen, grotten , revieren, meren, bergen en bossen zeer mooi om te wandelen.(of fietsen). Ljubljana is echt een aanrader...als je van steden houdt. Alles ligt op max 1 a 1,5 uur rijden als je vanuit Kamnik kijkt. Er is genoeg te doen zelfs lekker relaxen in terme Snovik heerlijk.

Hier gaan we zeker nog eens terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Leuk klein Sloveens plaatsje in het binnenland

Chris
    15-1-2013

Wij zijn vlakbij Kamnik op vakantie geweest en gingen hier altijd heen voor de boodschappen. Tis best een leuk plaatsje wat centraal gelegen is in Slovenië. Ideaal als uitvalsbasis voor dagtochten. Leuk kasteeltje boven op een bergje en ook aantal leuke restaurants. Niet echt toeristisch en ook niet duur.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aardig niet-toeristisch Sloveens plaatsje

anja panders
    10-8-2008

Een ietwat ingeslapen Sloveens stadje. En van de weinige trekpleisters is een kasteel, gebouwd op een verhoging. Er zijn een paar supermarkten, restaurants w.o. pizzabakker Napoli, wat cafeetjes, verder weinig toeristisch.

Gereisd Familie in augustus 2008
Kamnik scoort een 7,6 uit 10, op basis van 17 reviews