Hotel Belvedere

4 reviews over Hotel Belvedere in het Nederlands

Had ik niet verwacht.

rudy2180
6-9-2017

Ik wist niet wat me te wachten stond. Aangekomen op het domein en ingecheckt bij de supervriendelijke dames van het onthaal wat trouwens altijd in het nieuwe Cliff hotel is (deze desk dient voor hotel en de anexe gebouwen. Ik logeerde in het gebouw Salet.

Oude reviews (archief)

laatste keer daar

Engels E.
22-8-2008

Ik ben vandaag terug van het hotel Belverder in Izola. Voor koppels is het een romantische ligging, alhoewel je 2 km moet stappen om het haventje Izola te doen.Het hotelpark ligt op een heuvel zicht op zee, het is wel allemaal bungalows, receptie en restaurant afzonderlijk. S'avonds was daar bijna niks van animatie juist eens een zanger met piano.

Het avond eten was van 18.30 tot 20.30 veel te kort vond ik, want als je eens een hele dag op excursie was en maar tegen 20u daar was, zijn er vele dingen al op en ook ze zagen je graag op tijd vertrekken zodat ze alles kunnen afruimen. Dranken heel duur, 2.5 € tot 3 € voor een gewone consumptie en dat loopt zekers op als je daar een week of langer bent. De kamers werden alle dagen; bedden opgemaakt en de handdoeken ververst, de voorlaatste dag hebben ze wel mijn bed niet opgemaakt ?? Aan de receptie zeer onvriendelijk en je krijgt bitter weinig uitleg over hun hotelcomplex. Nee voor mij was dat de eerste en laatste keer daar. Edwin (Gent)

Vakatie Aug/2008

Guido Van der Borght
17-8-2008

Het hotel is afgelegen van de dorpjes Izola en Portoroz.

Er valt niks te beleven rond het hotel en camping.

Het eten is zeer lekker en voldoende genoeg, wordt steeds bij aangevuld !

De kamers zijn netjes en proper, met een frigo aanwezig op de kamer.

De dranken in de bar worden na 20u30 met 20% verhoogd !!!!

Het is spijtig dat de omgeving van het hotel niet netjes wordt onderhouden,is zeer slordig !!

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Prijs kwaliteit een fantastisch hotel

van tichelt agnes
1-7-2008

Prijs kwaliteit een fantastisch hotel. Geen luxe maar lekker eten en prachtig zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere in Izola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvedere scoort een 7.75 uit 10 op basis van 7 reviews.