Camping Belvedere

Meer campinginfo

11 reviews over Camping Belvedere

• 5Esther11-09-2019

Niet snel weer

Overnachting vanaf Kroatië naar huis. We wilden graag Piran en Izola zien. Daarom voor deze camping gekozen ivm centrale ligging. Er waren inderdaad 2 veldjes waar je wat uit kon zoeken, maar er liggen zoveel plassen dat we hebben gekozen voor de verharde plaatsen. Je staat dan op een soort van omheinde parkeerplaats. Niet echt heel gezellig. Toiletgebouw vond ik ondanks slechte recensies meevallen. Zag nu ook dat mensen er zelf een grote zooi van maken.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2018
    7Fam. de Fost30-07-2018

Super zwembad, onvoldoende voorzieningen.

Top: Prachtig uitzicht, leuk zwembad en prettig geprijsd. Minder: Weinig schaduw, grote veld zonder stroom en water, veel te weinig sanitaire voorzieningen en een drukke weg vlak langs de camping. Wij hadden gelukkig een rustige plek, maar om bij het toilet gebouw te komen moet je wel langs een drukke publieke weg lopen zonder stoep. Geen vriezer voor koelelementen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 2017
    8Ilse25-09-2017

fantastisch

Belvedere is een super leuke camping met alle voorzieningen . Wij waren daar met de mobilhome en alles was piekfijn in orde . Er is een leuk zwembad op de camping en een busje dat je gratis van en naar het strand vervoert . ( De camping is op een berg gelegen ) Er is ook een heel leuke zwembad bar en een fijne strandbar . Een prachtig uitzicht vanop de camping . Een minigolf terrein op de camping . Alles was super leuk . de minpuntjes volgens ons :Het sanitair mocht wat vaker gepoetst worden . En het winkeltje op de camping zelf was aan de kleine kant .

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• Oude reviews

5Erik16-08-2010

Vreemde camping met vies sanitair

Dit is een rare camping: twee "velden": De eerste heeft elektra maar geen uitzicht, de tweede (waar wij stonden) is wat primitief, geen elektra, ver van washok, maar een fantastisch uitzicht op Izola en Triest ("the Olives" heet het veld). Het sanitair is bleegh: Vol grafiti, niet schoon, nauwelijks warm water. Ook laat men zeer lawaaierige groepen jongeren toe die de hele camping terroriseren met getthoblasters en bier.

Let op: Er staat een bordje strand, maar dat leidt via een fikse afdaling naar een stenen kade! Dat is wel normaal aan die kust maar was voor ons toch een tegenvaller. De camping heeft een pendelbusje, maar dat rijdt niet erg frequent, dus moesten we puffend weer omhoog, een hele klim.

Izola is wel erg leuk, een schattig dorpje en nog niet te erg vertoerist.

• 3Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Henkjan23-07-2010

zon, zee, luieren en stappen

Heerlijke camping bij het plaatsje Izola. De pizza's waren top.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met vrienden

• 1Van Ranst06-07-2010

Hier wil je echt niet zijn!

Hier wil je echt niet zijn! laat staan gebruik maken van het sanitair! slopen deze camping! betaalde nog 28 euro per nacht en dan hebben we onze hond nog niet doorgegeven.

• 1Staat v/h sanitair

• 7Reekmans Hans21-02-2010

Doorrijden...

oneffen en vuile plaats, luidruchtige buren, afwasbakken verstopt, wc's verstopt, douchebakken verstopt, vuil zwembad, onvriendelijk personneel, duur, strand met betonafval bereikbaar na lange afdaling,.. geen aanrader, zeker niet met kinderen

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7Loes18-06-2009

Heerlijk appartement gehuurd.

Wij hebben op deze camping een van de vele appartementen gehuurd. Grote 2 kamer app. met badkamer en een keukentje. Van de keuken moet je niets verwachten. Je kunt 's morgen voor een kleine vergoeding (é 7,50) ontbijten in het restaurant.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 6S. Prins30-09-2008

Niet met kinderen

Naast het mooie uitzicht had deze camping ons niet veel te bieden. In een camper kwamen we op een lelijk terrein vlak langs een zeer drukke weg (midden over de camping, auto's reden met 50/60 km/u langs het sanitair!) te staan. Het sanitair was ERG slecht, ronduit smerig. Receptie was wel aardig, de dame achter de balie had iets vriendelijke mogen zijn... Wat ons betreft: snel doorrijden naar Istrie.

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Familie

• 7E.B.18-07-2008

"IETS ANDERS!"

na in eerste instantie naar italie te willen gaan, zijn we beland in slovenie aan de kust (KOPER,IZOLA) slovenie is heel erg veranderd sinds de invoering van de euro. splinternieuwe snelwegen en alles is schoon en goed onderhouden. het lijkt wel of je terug gaat naar de jaren 90 (lopen iets achter ;) camping hele mooie locatie op een berg. plaatsen waren redelijk. strand is gemaakt met grasweides en betonnen platen. zee is echt top!! heel veel te doen in de buurt (trieste,kroatie,grotten,kastelen!) sanitair is beroerd. al met al erg leuk en anders dan wat je gewend bent!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden