Izola

Reviews over Izola

Schilderachtig

AK038
    11-7-2017

Izola is een kuststadje met een gezellige boulevard en leuk centrum. Invloeden uit Italië zijn nog goed te zien. Izola zelf heb je binnen een middag wel gezien, maar het is ook een handige uitvalsbasis voor een dagje Italië of Kroatië

Gereisd Met partner in juni 2017

In Portorose valt er meer te beleven!!

Sofie
    30-8-2016

Kermis was heel duur en niet vriendelijke kermisuitbaters, die waren alleen maar uit op geld verdienen!! Water van de zee was heel vuil!! + Als je iets nodig hebt kan je het in het shoppingcenter vinden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Izola ligt leuk om kustplaatsjes te bezichtigen

naam
    30-8-2012

Vanuit Izola zijn de kustplaatsen tot en met Pula in Kroatie goed aan te doen. Wil je strand vacantie, dan is Izola ook een gunstige plek. Net niet te touristisch omdat de meeste mensen naar Kroatie gaan.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische reis !

inge
    14-6-2012

Fantastisch hotel : San Simon Hotelresort ! Zeker voor herhaling vatbaar ! Prima eten, altijd heel veel keuze, altijd vers en nooit ga je van tafel met honger. Ook met kinderen en eventueel baby's is dit hotel echt aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

mooi romantisch plekje

spookjesan
    22-4-2012

zeer rustig,mooi gezellig haventje,zeker een stadje dat je moet bezoeken of gewoon eens doorwandelen,leuke smalle straatjes waar de was ophangt en de tijd bleef stilstaan,straatl een venetiaanse sfeer uit

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011
Izola scoort een 8,3 uit 10, op basis van 38 reviews