Camping Trnovc

7.1Goed

• 4.5Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Trnovc (Duplje) is een rustige en eenvoudige camping in Slovenië. Hier kom je echt voor de rust. Het sanitair is heel schoon. Op loopafstand zit een visvijver en er stroomt een beekje door de camping. De hoofdstad Ljubljana ligt op een half uur rijden en is echt een aanrader om te ontdekken. Een ander leuk uitstapje is het meer van Bled.

28 reviews over Camping Trnovc

• 5Joella11-08-2020

Snelweg langs je tent

Mooie camping in een heel rustig dorpje. Alle voorzieningen zijn netjes en schoon. De douches zijn lekker warm. Een groot nadeel is de snelweg die langs de camping loopt. Overdag heb je hier niet zo’n last van, maar zodra je wilt gaan slapen is het geluid echt oorverdovend (voornamelijk wanneer je in een tent slaapt). Wij zijn daarom ook eerder dan gepland vertrokken.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    8Wim Mulder09-08-2019

Mooie camping voor een week.

We hebben 6 nachten op deze camping gestaan. We hadden niet besproken en hadden de indruk dat er nog plekken genoeg waren. Toen wij er eenmaal stonden, werden er geen nieuwe gasten meer toegelaten, omdat waarschijnlijk het maximaal aantal toegestane kampeerders was bereikt. We hadden dus een mooie ruime plek in de schaduw, maar kregen wel elke dag andere buren, omdat deze camping ook een doortrekkers camping is naar Kroatië. De camping ligt aan een riviertje. Het sanitair is goed, ofschoon het bij de herentoiletten wel behoorlijk stonk. De eigenaar, zijn vrouw en zijn zoon zijn vriendelijke mensen die je graag willen helpen. De prijs (25 euro per nacht) / kwaliteit is prima. De camping is een goede uitvalsbasis voor dagtochten. Wij zijn naar het meer van Bled geweest, hebben Ljubljana bezocht en hebben een prachtige tocht gemaakt van Kranjska gora, via Tolmin naar Skofja Loka en weer naar de camping. Fantastisch.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8S. Leenders01-06-2019

Rustiek

Hier kom je echt voor je rust en de prachtige omgeving. Je kunt hier prachtig fietsen en de eigenaren zullen je op alle mogelijke manieren proberen het naar je zin te maken. Leuk is dat je 's avonds een borreltje kunt drinken op het terras waar vaak ook lokale mensen komen. Als je wat moeite doet kun je elkaar echt ontmoeten! Iedereen is zo ontzettend vriendelijk. Deze camping is meer dan een doorreisplek naar Kroatië

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Theo15-03-2019

Geweldige plaats

Fijne familiecamping , met authentieke gebruiken. Met een groot groen hart.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2018
    2Willem08-08-2018

Niet gastvrij

De camping ligt op een mooie locatie, hoewel je de snelweg vrij goed hoort. Het sanitair is verouderd, er is geen warm water voor de afwas en in het hoogseizoen zijn de douches vaak koud. De ontvangst was niet vriendelijk en de campingeigenaar zegt alleen wat tegen de gasten als hem iets niet aan staat.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Elma27-07-2017

Rust en gastvrijheid!

Heerlijk rustig, ontzettend aardige mensen. Wij kwamen in de stortregen in de avond aan met onze camper. Ons werd een overdekte standplaats aangeboden voor de nacht! Sanitair schoon , maar enigszins gedateerd. Niet om je aan te storen

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam Scheepers15-02-2017

Hele fijne camping en hele vriendelijke eigenaren

Wij vinden het een ideale camping voor op door reis naar Croatie. Alles wordt goed schoon gehouden. S avonds kun je er gezellig iets drinken zitten ook vaak slovenen uit het dorp. Op loop afstand een visvijver waar je lekkere vis kunt eten. Wij komen er iederjaar graag terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Anneke Mulder26-08-2016

Bijzondere plek, niet doorvertellen ...

Deze camping is een echte charme camping. Klein, rustig, beschaafde kampeerders, lieve gastheer en gastvrouw! En daarbij een topgast hond, Loempy! De beek zorgt voor kabbelende geluiden. Deze plek is goed voor uitstapjes naar Ljubljana, Bled en Bohinjska

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8RS-HS15-08-2015

Rustige, heerlijke camping

We kwamen min of meer bij toeval op camping Trnovc terecht, maar hebben hier echt heerlijke dagen gehad. De camping ligt in een omgeving die (nog) weinig toeristisch is, maar ligt wel erg centraal om leuke uitstapjes te maken en Slovenie te verkennen. De camping is rustig, groen en verzorgd, de eigenaren zijn erg aardig. Aan het riviertje kun je op hete dagen verkoeling zoeken door met je stoeltje en een boek aan de oever te gaan zitten. Het aantal vaste plaatsen is inmiddels teruggebracht tot een stuk of tien, en tijdens ons verblijf gasten uit Nederland, Belgie, Frankrijk en Duitsland. Voor velen een doorreiscamping, maar als je de tijd hebt om Slovenie te ontdekken en op zoek bent naar een camping waar je heerlijk tot rust kunt komen, dan is Trnovc een echte aanrader!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Sara02-08-2015

Groot veld om te voetballen

In eerste instantie dacht ik dat we echt een misser hadden gemaakt door vanuit Kroatie naar Slovenie te reizen. Maar op camping hebben we een paar heerlijke dagen gehad. Er was heel veel ruimte voor de tent en de kinderen hebben heerlijk gespeeld op het grote veld en in de ijskoude rivier. We hebben een mooie tocht gemaakt naar een kloof met rivier en een hele leuke avond gehad in een bruisend Lublijana. Voor wie de drukte wil ontlopen en even op adem wil komen is dit een prima keuze. Alleen weinig restaurantjes in de buurt.

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair