Reviews over Cerkno

Droomvakantie voor rustzoekers!

hermans,
    13-2-2017

We hebben een heerlijk rustige vakantie gehad op het terrein van Jernej (een topkok!) en zijn gezin. De eerste nacht sliepen we in hun hotel, daarna hebben we wekenlang gekampeerd op de nog in aanbouw zijnde camping. Activiteiten en grotere steden zijn wat verder weg, maar de prachtige natuur, het heerlijke eten en de rust in de omgeving maakten dat ruimschoots goed. Het zwembad was geweldig, tennisbaan/bakker/supermarkt waren op een paar km rijden. De camping is klein, +- 6 plekken, daar moet je van houden (wat wij doen). Jernej en zijn familie doen er alles aan het naar je zin te maken!

prachtig gelegen in klein dorpje

fam.Scholte,
    14-5-2015

Goed hotel,vernieuwde kamers(3e verdiep)met airco en ijskast, veel bergruimte

Vriendelijk personeel, lokale specialiteiten zowel s morgens als s avonds, verschillende bars in de buurt,

Centraal gelegen om mooie uitstappen te doen.

Zwembad is aan vernieuwing toe maar dat is dan ook het enige minpuntje

Super vakantie

Roland & Lorna,
    28-9-2011

Hotel Cerkno is prachtig gelegen in een dal, kamers zijn netjes, personeel heel vriendelijk en behulpzaam, eten (3 keuze menu) is goed, salade buffet, toetjes buffet en ontbijt ook rijkelijk. Groot binnen zwembad. Supermarkt en Pin automaat direct naast het hotel. Er zijn ook een paar lokale barretjes met/zonder terras in het dorp, lokale bevolking vriendelijk. Proper land geen papier en vuil op straat. Wandel routes rond het Hotel zijn ook mooi (kaarten bij de receptie). Wij waren met touroperator en hadden een professionele en zeer vriendelijke vakbekwame chauffeur/ reisleider (Maurice) stond altijd klaar voor iedereen en wist veel over het land en de excursies te vertellen, geweldig!

Goed vakantie hotel

Hein Liemburg,
    12-8-2011

Goede kamers met balkon, waaronder een kabbelend beekje stroomde (kamer 234)

Minibar op kamer met voldoende inhoud en redelijke prijzen.

Bediening kwam af en toe wat chaotisch over, maar was altijd van goede wil.

Prijzen aan de bar redelijk tot goedkoop.

De ligging was minder omdat het plaatsje Cerkno in een dal ligt.

Verder zijn er in het plaatsje weinig tot geen uitgaansgelegenheden.

Men is dus aangewezen op het hotel voor vermaak.

ik vond dat niet erg omdat er een royaal overdekt terras is.

Zéér tof hotel, vriendelijk personeel.

Schepers Peter,
    4-8-2011

Hebben 8 topdagen gehad in Cerkno. Kamers net en ruim genoeg. Badkamer was pas volledig vernieuwd, ruim en alle comfort. Airco was wel een leuke extra geweest (Nachten nogal warm). Personeel zéér vriendelijk, behulpzaam en perfect 4-talig (Sloveens, Engels, Duits, Italiaans). Eten zéér degelijk, voldoende keuze. Heerlijk terras, zwembad, fitness, tennis (3 velden) op 200 m, enz. Prachtige omgeving, wat een landschap ! Heerlijk wandelen vanuit het hotel zelf (Heerlijk lunchpakket aan de balie te bestellen (Inbegrepen)). Ligging ideaal centraal om bijna heel Slovenië te bezoeken. Bled, Bohinj, Ljubljiana, Partizanenhospitaal, loopgraven wo 1, kloven en watervallen, de zee, enz. allemaal in een straal van 100 km. Het stadje zelf heeft niet echt veel te bieden, maar toch regelmatig plaatselijke folklore en liveacts 's avonds.

Een ecte aanrader voor iedereen.

Slovenië ziet ons zeker nog terug en gauw !

Cerkno scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews