Hotel Terme Catez - Terme

Hotel Terme Catez - Terme
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Terme Catez - Terme voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Terme Catez - Terme in het Nederlands

Prima hotel met geweldige zwembaden

Patrick, 15-8-2011

Prima 2 pers. kamer. Ontbijt goed. Avondeten redelijk. Erg leuke zwembaden zowel binnen als buiten. S'avonds niet veel te doen. In omgeving is ook niet veel te beleven. Een week is lang genoeg.

We hebben het wel eens slechter getroffenak

Hugo, 30-6-2010

Dit hotel maakt deel uit van een groot complex rond thermale baden en dagjes mensen zijn de belangrijkste bron van inkomsten. De hotelingang ligt aan de achterkant en de receptie is in de doorgang naar het thermale gebeuren. Onze kamer was in het nieuwe gedeelte geopend in 2005. Door de hoge open centrale hal is het zeer gehorig. Onze kamer was goed geoutilleerd en zou best 4* klasse kunnen. Misschien zijn de kamers in het oude gedeelte minder goed. Onze kamer, met balkon, is ongeveer 3.5 x 5 mtr. en we hebben een groot 2-persoons bed, nachtkastjes, een 1½ persoonszitbankje, dressoirtje, koelkastje, KTV, 1 stoel en kofferplek. De badkamer is vrij klein met een douche, toilet, wastafel, voldoende ruimte voor de damesspulletjes. Schone vloerbedekking, gratis kluisje, airco en gratis parkeren, gratis internet.

Ontbijtbuffet: matig.

Dinerbuffet: redelijk goed.

De appartementen van Catez zijn netjes maar eenvoudig

M. van Veen, 28-8-2007

De appartementen van Catez zijn netjes maar eenvoudig. 2 slaapkamers te bereiken door een steile trap, niet echt kindvriendelijke, keuken in woonkamer met slaapbank, eettafel en t.v. en een badkamer met douche, wastafel en toilet. Helaas kan je de de douche niet ophangen dus moet je deze in de hand houden. Handdoeken en bedlinnen zijn aanwezig. Je kan gewoon bellen met de receptie voor nieuwe. Hotel Terme is ook een prima hotel. Zeer geschikt voor mensen die houden van rust. Lekker eten en een prima ontbijt. Kamers zijn zeer ruim met mooie badkamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terme Catez - Terme in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terme Catez - Terme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Terme Catez - Terme scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.