Camping Terme Catez (Glamping)

Camping Terme Catez (Glamping)

6.5Voldoende

Slovenie, Slovenie, Catez ob Savi

6.5Voldoende

• 6Eetgelegenheden
  • 5.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Terme Catez (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer camping info

Camping Terme Catez in Slovenië ligt aan de rivier de Sava vlakbij de grens met Kroatië. In de glampingaccommodaties geniet je van het Sloveense heuvellandschap. Camping Terme Catez heeft ook een eigen waterparadijs en wellness en een pont waarmee je de rivier kunt oversteken. De Kroatische hoofdstad Zagreb is slechts drie kwartier rijden.

453 reviews over Camping Terme Catez (Glamping)

• 2019
    7Familie Pronk30-08-2019

Prima camping vooral door de zwembaden

Prima camping met fijne zwembaden en glijbanen. Camping ziet er netjes uit. Wij hadden een Woody tent van touroperator met wc en stromend water. Daardoor alleen voor douchen gebruik gemaakt van sanitair van de camping. Er zijn geen watertappunten vlakbij de tenten dat is lastig als je geen water in je accommodatie hebt. Schoonmaak kan beter maar wel prima douches. Deel van de camping nog erg kaal doordat dit net bijgemaakt is je kunt beter op het oude gedeelte verbliijven. Personeel receptie, zwembad, winkel erg onvriendelijk. Wij waren 12 dagen op de camping en hebben ons prima vermaakt met wat uitstapjes en veel bij het zwembad geweest. Binnenbad is ook prachtig en daar mag je bij mooi weer ook gewoon in via de loopbrug met het buitenbad.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Fam. Arendse27-08-2019

Ruime voldoende.

De meningen lopen nogal uiteen in de reviews. Maar als je je goed voorbereid weet je wat je te wachten staat. Een groot complex met hotel, huisjes en een camping gedeelte. Heel veel zwemplezier zowel binnen als buiten. Wat eetgelegenheden. Weinig vertier. Allemaal van te voren vast te stellen, dus het verbaast me dat mensen hier over klagen. Gewoon niet goed voorbereid. Het sanitair is inderdaad niet altijd even schoon, maar wie maakt het vies? Half uur naar Zagreb en grote mall, 1 uur Ljubeljana, Bled 1,5 uur en Plitvice meren. Onzin dat je minimaal 2,5 uur moet rijden om iets te zien, zoals iemand opmerkte. Zoek je een camping met veel vertier en animatie, dan niet hier naar toe. Wil je een prachtig zwembadcomplex en wat leuke uitstapjes, dan is dit een goede keus.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7Van Hasenbroek26-08-2019

Geweldig zwembad. Camping is groot.

Geen rustige camping. Heel groot.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2mathanja26-08-2019

Nooit meer vreselijk dit is je ergste nachtmerrie!

Deze camping is alles behalve 5 sterren waard!!!

Sanitair wc's douche worden niet schoongemaakt wij hebben foto's van dat de ontlasting in de wc's en douches lagen !!! de camping doet er niets mee je krijgt te horen ohh morgen komt er nieuwe ploeg en alles wordt zo achtergelaten. dan ook zeer slechte animatie niks voor kinderen vanaf 13 jaar en ouder of volwassenen en wat er dan wel was was zo slecht en ook nog eens in het sloveens alsof wij daar wat van verstaan. de omgeving is niks te doen je moet gemiddeld 2 uur en 30 min rijden om wat te doen dus ga vooral niet naar het oosten!! alles op de camping ligt ook erg ver uit elkaar geen centraal punt v/d activiteiten die je wil gaan doen dat moet jezelf uitzoeken oa voetbaldveldje pfff is een basketbalveld van asfalt en beide moeten gedeeld worden de grote voetbalvelden v/d camping is van een club en dit is alleen v/d show om het aanzicht mooi te laten lijken. het aquapark is idd groot

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Petra17-08-2019

Rustige camping .

In een caravan van een touroperator met uitzicht op het meer. Dus een mooie plek. Zwembad heeft wel onderhoud nodig. Personeel die toezicht moeten houden vinden de telefoon belangrijke. En de wifi is echt heel slecht.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 9Raimond16-08-2019

Mooie camping zeker de moeite waard.

Na een hoop negatieve reacties. Hier een positief bericht. Wij verbleven in een lodge tent Woody van touroperator. Prima accommodatie met leuke veranda. Deze stond wat verder verwijderd van het zwembad en de plaats waar de animatie plaatsvond. Dat is een voordeel en nadeel. Minder last van herrie, maar wel wat verder lopen. Ik snap wel dat mensen last kunnen hebben van herrie, maar ja het is een camping hè.
    Het zwembad is echt geweldig zowel het binnen als het buitenbad en dan de geweldige glijbanen. En ja er is wel wat achterstallig onderhoud maar niet iets echt ernstigs.
    In de nabijheid van de camping is misschien iets minder te doen maar dat wisten we van tevoren. Voor ons totaal geen probleem. Aanrader is om naar ljubljana te gaan. Geweldig mooie stad. Vintgar kloof bezocht. Stukje rijden maar wel de moeite waard. In Brezice heb je verschillende supermarkten, eetgelegenheden en wat leuke bezienswaardigheden. Top vakantie

• 8Staat v/h sanitair

• 4Stefan13-08-2019

Nooit meer. Mooi zwembad maar veels te duur.

Komen net aan en plannen ons vertrek al weer. We zijn hier met onze 4 kinderen en moeten voor ons campeerplekje 135€ betalen. Dit slaat echt nergens op vinden wij en dus rijden we morgen weer weg. Zwembad is wel erg leuk voor kinderen. Sanitair is ok, wel verouderd (bij onze plek)

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 6G Hagen12-08-2019

Één x en nooit weer

Mooi zwembad, helaas vinden de ‘badmeesters’ hun handy’s belangrijker als de toeristen en kinderen in het zwembad. Voor onze 3 tienerkinderen is er verder helemaal niets. Geen animatie, geen vertier, etc. Slaan ze echt de plank mis mee. We hebben hier 14 dagen gestaan, en was 6 dagen te lang. Bar sluit om 23:00 al, dus savonds een 🍺🍷 halen met de buurtjes is vroeg afgelopen. Omgeving is schitterend, vooral buiten de begaande paden.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Chantal11-08-2019

Het is een gezellige camping. Wij zaten in een nieuwe ingerichte tent van een touroperator. Geweldig, en het toilet/ douche gebouw is ook nieuw, en wordt vaak schoon gemaakt.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Martin10-08-2019

Tot volgend jaar!

4 dagen geboekt bij rentatent. De tent en sanitair gebouw waren nieuw, dat is altijd prettig. 60 a 70% Nederlanders op de camping. Waterpark is super en mega groot binnenzwembad is ook groot en heeft veel glijbanen, handig ook als het even gaat regenen, kun je zo naar binnen. Het water is in binnen en buiten zwembad aangenaam, je hoeft niet een paar minuten te wennen aan t water. Prijzen/kwaliteit verhouding bij de pizzeria op de camping en het restaurant bij treinstation dobrovo is prima. 0,5l bier op de camping €3,40, bij restaurant €2,70 voor 0,5l. Porties zijn echt groot.

Wij gaan hier volgend jaar weer naartoe. Je hebt hier het waterpark, prijs/kwaliteit van de restaurants en de aanspraak die je gauw hebt met andere mensen bij de tenten, daar was bij ons 90% nederlander, wat fijn is voor de kinderen.

Tot volgend jaar!

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages