6,3

Camping Terme Catez in Slovenië ligt aan de rivier de Sava vlakbij de grens met Kroatië. In de glampingaccommodaties geniet je van het Sloveense heuvellandschap. Camping Terme Catez heeft ook een eigen waterparadijs en wellness en een pont waarmee je de rivier kunt oversteken. De Kroatische hoofdstad Zagreb is slechts drie kwartier rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Terme Catez (Glamping) voor je op een rij gezet:

402 reviews over Camping Terme Catez (Glamping) in het Nederlands

Super zwembadparadijs met veel glijbanen!

D.de Ruiter,
12-9-2018

Prachtig zwemparadijs met veel glijbanen,en zwembaden, het water is warm(28 graden)Er is weinig schaduw maar er zijn ligbedden en parasols zijn te huur. Wij hadden zelf stoelen en een parasol meegenomen anders loopt het aardig op. Wij zaten in een waikiki caravan met opgemaakte bedden, (kleine)handdoekjes en incl schoonmaak alleen geen koffiezetapperaat,maar je kon lekkere koffie in het centrum halen. We hebben lekker gegeten bij de pizzaria die heel veel mensen moest teleurstellen omdat het vol zat. Er zijn niet zoveel eetgelegenheden op het park en door laag water konden wij niet met de pont naar de restaurants aan de overkant.(dus met de auto) Verder zijn we naar Zagreb geweest,wat een mooie stad is, maar lang voor de douane gestaan op de terugweg,gekanood en in de omgeving gefietst,(fietspaden stoppen wel soms ineens) Het enige minpuntje is dat er s'avonds niet een gezellig bandje/muziek was bij het terras in het centrum.

Verrassend, in meerdere richtingen

Jeroen,
26-8-2018

Tja, wat verwacht je en wat maken ze waar daar waar het gaat om een land duidelijk nog in opkomst (overigens in onze optiek al veel verder dan verwacht). Buiten de camping om is Arena Center een aanrader voor de regenachtige dag(en). Plitvicka is erg mooi, maar allemaal Kroatië.

Qua camping. Veel is er niet veranderd denken we sinds de bouw. Straalt niet heel veel gezelligheid uit. Kampeerplekjes wel. Caravan was netjes. De mensen helpen je, maar enthousiasme tref je niet. Zwembadverhalen klopt. Is gedateerd, maar wel veelzijdig en de kinderen hoor je er niet over hoor. Wel zijn de zwembadmedewerkers niet bekwaam, traag/lui. De mobiel is belangrijker. Zou niet moeten. Sommige doen hun best, maar zeker degenen die bij de glijbanen werken, kunnen dat beter niet doen. Uiteten in Catez zelf doen (Les) of Mostec (Celin)! Ijsjes echt heerlijk en goedkoop bij heel vriendelijke eigenaar (Sladoled).

Al met al een prima plek voor een week.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke zwembaden, maar dat is ook alles.

Gerrit-Jan,
24-8-2018

Het is op zich een leuke camping, maar als je met de caravan gaat, zijn de standaard plaatsen behoorlijk klein, het sanitair is ronduit slecht, geen haakje om je kleren op te hangen, en de rest rood verroest. Het water van het zwembad is warm en geef geen verkoeling, en voor de oudere kinderen is niets te doen. De plaatsen rondom de camping is niets te doen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk zwembad - mindere camping

Veerle,
23-8-2018

We (gezin 2 kids: 9j -12j) stonden 2 nachten op deze camping met onze tent. Dit als tussenstop voor onze reis naar Kroatië. Wat de camping betreft: verkeerde informatie doorgekregen en onvriendelijke en onverschillig personeel aan receptie ervaren: In oktober 2017 boekte ik reeds deze plaats inclusief huur frigo. Dit werd bevestigt per mail. Aan de receptie bleek echter dat er geen frigo's meer verhuurd werden (de receptie zou heringericht zijn?). De houding van het personeel hierover was heel afvlakkend en onverschillig. Er werd geen enkele poging gedaan om na te gaan hoe ze dit konden oplossen/ tegemoetkomen De staanplaats mochten we kiezen, we hadden een plek die ruim genoeg was. Maar zagen andere die veel minder ruimte hadden. En onoverzichtelijke inrichting van de camping.

Van een sterrencamping mag je normaal ook een netter sanitair verwachten.

De buitenzwembaden vonden we we heel leuk ! We hebben ons er goed geamuseerd ! De dag van vertrek mag je ook nog in de zwembaden. Dit is een pluspunt. Het binnenzwembad was slechts deels toegankelijk. Ook hierover hadden ze ons niet vooraf geïnformeerd.

Ons idee om naar deze camping te gaan was voor een dagje waterpret en dat hebben we hier wel beleefd.

Nooit meer!

Wendy,
18-8-2018

Wij hebben hier 15 dagen vakantie geboekt voor 2500 euro! (tent woody) We hadden 2 tieners en 2 kleuters mee. Veel zwembaden, slecht onderhouden, roosters die open schieten waar je voet dan in schiet, water wat soms heel smerig was, verder op de camping is het eten ronduit vreselijk. Speeltuinen op de camping hebben allemaal wel een kapot speeltoestel, soms zelfs meerdere speeltoestellen kapot, wordt niks aan gedaan. Alle "meertjes" op de camping zien er vreselijk slecht uit. Het water is zo smerig, vol met drab. Te weinig sanitair en smerig. Niet boeken mensen, beter kun je het geld elders besteden. Bezienswaardigheden die de moeite waard zijn daar moet je minimaal 2 uur voor rijden en geloof me, je wilt vaker weg dan af en toe eens een dagje. Geboekt bij een touroperator, de tent was prachtig, dat was ook het enige goede aan deze vakantie en de medewerkers van de touroperator ook erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk voor gezinnen met jonge kids

Cristian,
17-8-2018

Voor de 4e keer naar deze camping geweest omdat het last minute qua prijs aantrekkelijk was om weer te gaan. Er is in 4 jaar tijd qua onderhoud niks veranderd aan de camping op de receptie na. Het zwembad heeft nog steeds dezelfde achterstallig onderhoud als voorgaande jaren. Denk aan los zittende en omhoogstaande tegels in het zwembad. Het zwembad zelf is erg druk met de vele dagjes mensen en lig je letterlijk handdoekje aan handdoekje. Het sanitair heeft nog last van kapotte toilet zittingen en kapotte spiegels of geen spiegels. Qua schoonmaak kan het beter, al ligt dit aan de mens zelf hoe men het achterlaat. Qua directe omgeving is er weinig te doen/zien. De grote bezienswaardigheden zijn min. één uur rijden of zelfs meer. Voor jonge kinderen is het echter een prima vakantie plek waar ze vrij op de camping kunnen rond rennen en spelen. Animatie is 90% in het Sloveens en doet men wat zij zelf leuk vinden om te doen.

Vies

Tamara,
16-8-2018

Net terug van 6 dagen terme catez. Het is een groot resort met n geweldig glijbanen en zwembaden park....maar... het is slecht onderhouden verouderd en best vies. Je komt bij de zwembaden veel viesigheid en schimmel tegen de bodem voelt in sommige baden glibberig aan..bah zonde want dit kan toch allemaal veel beter. Ook op Het park oogt Het rommelig en oostblokkerig Het was leuk maar voor een paar dagen langer niet. Restaurant op park en in omgeving niet duur park zelf met caravan en 2 kinderen 75 euro per nacht....snel weer terug naar het prachtige en nette Oostenrijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

tof zwembad, slechte camping, te duur.

Marianne,
14-8-2018

We stonden met onze eigen tent op de camping bij het zwemparadijs. Het zwemparadijs buiten was helemaal geweldig, groot en niet al te druk (behalve op zondag). Het binnengedeelte werd onderhouden dus dat was maar voor een deel toegankelijk. Wel onhandig dat je maar 2x toegang tot het zwembad hebt per dag, zodat je niet even tussendoor iets kunt gaan halen bij de tent. Het geheel had wel wat onderhoud nodig en vies sanitair. De camping was onverzorgd; niet logisch ingedeeld, een asfaltweg (leek wel doorgaande weg) in brandende zon met veldjes met zeer nieuwe of verouderde huisjes/tenten, verder niets. Voor een plek met schaduw naar een zompig veld achteraf, ver van (sanitaire) voorzieningen, waar het zoeken was naar een plek zonder bandensporen tussen de campers. Daarvoor zouden wij eigenlijk €12 p/ nacht extra moeten betalen(!). Personeel bij receptie wel vriendelijk. Over een paar jaar misschien terug als het is opgeknapt.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit meer!

Monique,
5-8-2018

Wie denkt om voor zijn rust op vakantie te gaan moet zeker deze camping niet boeken. Wij hadden een mooie nieuwe tent maar deze staan zo dicht op elkaar dat je letterlijk je buurman hoort snurken. We hebben werkelijk geen oog dicht gedaan hier. Om 2:30 uur is het pas stil en om 6:30 beginnen de eerste baby's al weer te huilen. Voor tieners is hier niets te doen, op het fantastische zwembad na. Dit is voor ons een dure les geweest, na 3 dagen vertrokken naar een andere camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Héérlijk genoten in het mooie Slovenië

Chantal Takken,
4-8-2018

Prachtig zwembad complex! Wat ik nadelig vind is dat je als geboekte kampeerder zelf je plek moet gaan zoeken. Kort samengevat: wie op deze dag als eerste is heeft de eerste keuze, dus ook de bonnefooi bezoekers. Na veel negatieve recensies ging ik met gemengde gevoelens heen, maar je moet er zelf wat van maken, de camping is verder prima wat je van een camping mag verwachten! Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Catez (Glamping) in Catez ob Savi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Catez (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.