Catez ob Savi

We hebben een aantal aanbieders voor Catez ob Savi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Catez ob Savi voor je op een rij gezet:

Reviews over Catez ob Savi

Weinig in omgeving te doen

KaatjeP,
    29-7-2014

In Catez ob Savi is weinig te doen. In Brezise een goed restaurant en een Lidl maar verder weinig te doen of zien. Half uur rijden tot Zagreb, de moeite waard. Dus auto nodig om wat te zien. Slovenie is wel een mooi groen land. Mensen waren meestal vriendelijk. Ziekenzorg is ook wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

veel in de auto

Sylvie,
    29-7-2014

als je iets wilt zien of uit wil gaan, moet je altijd wel een hele tijd in je auto zitten. in catez ob savi is eigelijk niks te zien, buiten de camping met tal van zwembaden, een kermis en een binnenzwembad, wat wel fantastisch is aan de camping is in dit dorp niks te zien. je moet al 30km rijden voor naar zagreb of 100km voor ljubljana om iets te bezichtigen. Brezice is het dorpje ernaast, is heel gezellig maar je bent er ook na 5min er terug uit. wel zeer veel winkelcentra's

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

best gezellig

chantal,
    18-8-2013

Catez ob savi is handig dichtbij de camping voor de boodschappen. Verder hebben wij dit plekje niet echt bekeken, maar zijn wij er verder op uit gegaan. De krka die langs catez loopt is wel een mooie rivier om op te varen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Leuk voor een keertje

MMQ,
    12-8-2013

Catez is leuk om te wandelen, mountainbiken in de bergen en kanoen of zwemmen in de rivier Sava. Leuk voor een keertje maar wij zijn vanaf de camping toch wel iets verder uitgeweken voor een dagje vertier. Ljubjana, Zagreb en de Plitvicemeren zijn vanaf hier perfect te doen !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldig

Kitty Akkermans,
    10-8-2013

Wat een geweldige camping. In principe hoef je de camping niet af, er is van alles. Er word de hele dag door van alles georganiseerd (kinderanimatie, meerdere keren per dag aquarobics, kinderdisco's voetbal, basketbal enz). Je moet het natuurlijk wel zelf opzoeken, ze komen het niet bij je aan de tent brengen. Er hangen overal publicatieborden. Een dikke pluim voor de reisorganisatie met de groen met gele tenten. (Wij waren met onze eigen caravan, maar werden overal bij betrokken). De toiletgebouwen worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij kamperer al 20 jaar en dit is gewoon een topcamping. Mensen die klagen over deze camping zijn geen kampeerders en moeten geqoon lekkee in een 5-sterren hotel gaan zitten kniezen. (Wij hebben mensen horen zeuren over het zwembad dat het te groot was en ze niet wisten waar ze moesten gaan zwemmen!! Het moet niet gekker worden toch?)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
Catez ob Savi scoort een 7,1 uit 10, op basis van 45 reviews