Camping Therme Catez

Meer campinginfo

23 reviews over Camping Therme Catez

• 4De Reus01-09-2019

Eens maar nooit weer

Camping met groot maar verouderd waterpark. Alles draait om het zwembad. Dit zwembad is echter aan een grote onderhoudsbeurt toe. Diverse glijbanen zijn buiten gebruik en in de zwembaden zijn tegels en bodem kapot en beschadigd. Personeel is erg ongeïnteresseerd en zijn liever druk met telefoon en elkaar i.p.v. met gasten. Verder is op de camping niets te beleven. Zelfs een glijbaantje of schommel ontbreken. Wij hadden een tent gehuurd bij touroperator en deze stonden opgesteld alsof het een legerkamp was. Sanitair is onvoldoende en niet goed gebouwd. (Bij het douchen komt het water van degene naast jou langs en water is vaak koud) In de buurt is niks te beleven.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 2018
    7Familie Brinkman11-09-2018

heerlijke vakantie gehad

Grote camping, prachtige zwembaden, (zwembroek stuk door trechter glijbaan) voor klein en groot. Nadeel is de warme baden (31 tot 33 graden). Het Oympisch zwembad was wel koel (27 gr.). Ligbedden worden verhuurd. Verkoop van broodjes, ijs en fruit bij het zwembad, er is een bar, je kunt je laten masseren en een glitter tatoeage laten zetten . Af en toe muziek, af en toe animatie, (Zumba was leuk), maar niet aangekondigd. 's avonds waren diverse winkeltjes geopend op de camping, ook vermaak voor kleine kinderen (trampoline, springkussen, etc.) Onze kinderen van 11 en 16 hebben vaak gevist in de visvijver. Er is ook een speelhal, casino en div. restaurants. Alleen bij de winkel was live muziek en een ijssalon. In de omgeving is niet veel te doen. Winkelcentrum Qlandia bij Novo Mesto was wel leuk. In de tent van touroperator was de ouder-slaapplaats te krap, we kregen een extra 1-persoons bed. Restaurants tegenover camping zijn prima

• 7Staat v/h sanitair

• 7WL08-09-2018

MEGA zwembad,MAAR wees voorbereid!

Positief: Gigantisch zwembadcomplex met veel variatie waarvan het water overal 32°C bedraagt: ZALIG!! Negatief: Tipi-tenten totaal af te raden: klein, niks van comfort en vies, de piratenbungalos op het meer: binnenin nog vrij ok, wel geen stromend water, toilet, airco, enkel een koelkastje en een piepklein elektrisch vuurtje (breng zelf een gaspit mee), ponton zelf is dringend aan renovatie toe, parasols kapot, verlichting kapot, planken rot, het meer drijft vol stinkende algen. Huisjes en stacaravans zijn ok. Te weinig douches met nergens een plankje of een haakje! Winkel is vies, duur, geen airco, ontbijtkoeken zijn er superduur en uitgedroogd: haal ze in de Lidl op 3km, voor 3euro heb je 8 vers gebakken koeken en 2 stokbroden! Ook het eten op camping is ondermaats, via overzet naast camping vaar je de rivier over en ga je te voet tot aan eerste restaurant op linker zijde: superlekker en spotgoedkoop! Voor de rest niks te beleven in de buurt, enkel Zagreb en Ljubljana.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Mareike Hoekstra04-09-2018

Prima camping!

Grote camping met groot waterpark, (ga eens naar het golfslagbad), genoeg plek om te zonnen, geschikt voor het hele gezin Pizzaria prima, hamburgertent prima, winkel prima. Muziekavond gehad met band die alleen ABBA liedjes zong, heel gezellig! Nette mobile home van de touroperator (stond er net), maar ligging wat ver van het hart van de camping, je mist een beetje het camping gevoel. In de omgeving niet veel te beleven, moet je wat verder voor reizen het was warm toen wij er waren dus wij bleven op de camping, lekker relaxen. Restaurants in de dorpjes rondom de camping prima en goedkoop! Wij hebben ons prima vermaakt met 2 kinderen van 16 en 14 jaar.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Marco Burgering.20-08-2018

Paradijs voor kinderen

Voor alle leeftijden een prima camping. Warm water vanuit een thermale bron waardoor het water warm is. Er zijn ook 3 zwembaden waar het water iets kouder is. Enige minpunt is dat er wat weinig entertainment is. Wel genoeg terras mogelijk heden met vriendelijke personeel. Meerdere campings geweest maar dit is de eerste camping waar normale prijzen wordt gehanteerd. Meeste campings vragen de hoofdprijs.

• 3Johnny De Klerk18-08-2018

Nooit meer Terme Catez of zelfs Slovenië voor ons.

Nooit meer Terme Catez voor ons. Na een mager ontvangst moesten we zelf maar een plek zoeken. Wij waren met een camper en de staanplaats was wel in orde. Daar is dan ook alles mee gezegt. Zwembad was op zich ook in orde maar is in staat van verval. Water veel te warm en bood geen verkoeling met 35 graden. € 3,70 voor een cola aan het zwembad. Wij betaalden € 75,00 per dag en mochten maar 2 keer per dag het zwembad op. Sanitair op de camping is ronduit smerig. Medewerkers waren zeer onvriendelijk en zitten, terwijl ze je helpen, gewoon op hun/haar telefoon te kijken. Supermarkt met zeer karig aanbod. Geen verse groenten en alleen maar vette melk. Kortom. Wij boekten vooraf 10 dagen tegen € 750,00, waren het na 3 nachten al spuugzat en zijn na 6 dagen dan ook maar echt vertrokken. Zonde van het geld, maar op te terugreis zijn we nog wat goede campings tegen gekomen en hebben we onze vakantie daardoor toch nog positief af kunnen sluiten.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 1Bben15-08-2018

Nooit meer. Dit is een twee sterren i.p.v 5

Geboekt op voorhand voor vijf dagen voor twee campers plaatsen langselkaar. Bij aankomst niet ontvangen zoals het hoort. Zelf plaats gaan zoeken. Kregen de melding moet goed zoeken want het zit vol. Misschien langs de straat staan en morgen als er mensen weggaan plaats innemen?? We heebn gezocht maar overvol dus inderdaad stonden we op een grasplein zonder stroom. De douches waren oud en vuil. Zie foto’s. Dag erna nog eens gaan vragen en verwezen naar onze reservatie maar ze hadden geen oplossing. Dus vertrekken maar na het betalen van 180 euro. Als ik beoordeel op de vijf sterren wat we boekte geef ik overal een 1 op want het heeft voor ons als camping twee sterren.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2017
    9Fam. Craenmehr11-08-2017

Heerlijk waterparadijs en vriendelijke mensen

Prachtig waterpark erbij waar je heerlijk kunt genieten. Tevens zijn de faciliteiten zoals sauna , binnen zwembad super. Over het hele park personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstapjes moet je ietsjes verder voor van de camping. Zagreb in Kroatie is makkelijk te doen en zeker een aanrader. De Burcht in Brezice is ook zeker een kijkje nemen waard. Heerlijk uit eten voor een zacht prijsje in de dorpjes om de camping heen. Al met al een heerlijke vakantie gehad in Slovenie.

• 8Eetgelegenheden

• 8Emile03-08-2017

Lekker relaxen

Heerlijke camping met een gigantisch zwemparadijs. Er zijn een paar restaurants en barretjes in de omgeving. Bij de sanitaire gebouwen zijn er te weinig douches voor het aantal kampeerders. Het wordt wel goed schoongehouden. Voor kinderen zijn er een paar speeltuintjes en is er elke dag voldoende animatie. Wel hoofdzakelijk in Sloveens/ Engels, maar voor de kinderen maakte dit niet uit. Je hebt geen vaste plaatsen, maar betaald per persoon. Dus je kunt meerdere plekken bezetten, waardoor de plekken snel bezet zijn. Op de camping zijn veel Nederlanders. De politie maakt regelmatig een rondje over de camping. Vanaf 23.00 uur is het vrij rustig. Soms hoor je nog muziek van de bar vooraan de camping, maar het valt erg mee. Het is nooit een herrie 's nachts en in de ochtend.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Simoon26-06-2017

Zeker eens terug

Fantastische camping,mooie zwembaden veel glijbanen.vloer binnen erg glad ondanks poetsen,vloer buiten erg heet.lujblijana,Zagreb,outlet,plivitsch meren,wijnboer geweest.eten bij park,cetin,Valentino (weg richting station dobova)10 min rijden,heerlijk en iets te spelen voor kids. touroperator caravan luxe met vaatwasser en ligging.voor pubers niet zoveel te doen. aquarobic,speelhal en kinderdisco.sanitair netjes gezien. zeker terug als zoontje ouder is nu 3.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

6 tips over Camping Therme Catez

• Corina, 02-11-2013

Veel mensen klagen over de pasjes van het zwembad, maar dat is echt niet nodig. Het is heel simpel, je mag of 1 keer per dag 3 uur in het binnen zwembad of je mag 2 keer naar het buitenzwembad. Wil je toch overdag buiten zwemmen en dan in de avond binnen? Dat kan wel maar dan moet je bijbetalen. Dit wordt op je pasje geschreven en aan het einde van je vakantie moet je dit bijbetalen.

• Saskia, 10-09-2013

In de buurt zijn een Spar en een Lidl waar je verse broodjes kunt halen en je boodschappen kunt doen. Er zijn ook genoeg restaurantjes in de omgeving. En je zit dichtbij Zagreb en iets verder van Ljubljana, maar allebei zeker de moeite waard om te bezoeken. Met mooie (winkel)straatjes en veel restaurants en mooie gebouwen. Echte aanraders.

• Wieke Adamse, 06-08-2012

Ljubjanna is een gezellige stad. De prijzen op het terras zijn goedkoop in vergelijking met Nederland. Uit eten gaan is ook goedkoop. Bij Valentino in Dobova voor 6 personen €84.

1 vraag over Camping Therme Catez

• petra69, 28-06-2016

wifi

Graag zou ik willen weten of er nog gratis Wi-Fi beschikbaar is op de camping. een aantal jaar geleden wel geweest en toen was de Wi-Fi bij de toiletgebouwen. Is dit veranderd of nog steeds hetzelfde.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages