Reviews over Brezice

heerlijke vakantie gehad

Familie Brinkman,
    11-9-2018

Grote camping, prachtige zwembaden, (zwembroek stuk door trechter glijbaan) voor klein en groot. Nadeel is de warme baden (31 tot 33 graden). Het Oympisch zwembad was wel koel (27 gr.). Ligbedden worden verhuurd. Verkoop van broodjes, ijs en fruit bij het zwembad, er is een bar, je kunt je laten masseren en een glitter tatoeage laten zetten . Af en toe muziek, af en toe animatie, (Zumba was leuk), maar niet aangekondigd. 's avonds waren diverse winkeltjes geopend op de camping, ook vermaak voor kleine kinderen (trampoline, springkussen, etc.) Onze kinderen van 11 en 16 hebben vaak gevist in de visvijver. Er is ook een speelhal, casino en div. restaurants. Alleen bij de winkel was live muziek en een ijssalon. In de omgeving is niet veel te doen. Winkelcentrum Qlandia bij Novo Mesto was wel leuk. In de tent van touroperator was de ouder-slaapplaats te krap, we kregen een extra 1-persoons bed. Restaurants tegenover camping zijn prima

MEGA zwembad,MAAR wees voorbereid!

WL,
    8-9-2018

Positief: Gigantisch zwembadcomplex met veel variatie waarvan het water overal 32°C bedraagt: ZALIG!!

Negatief: Tipi-tenten totaal af te raden: klein, niks van comfort en vies, de piratenbungalos op het meer: binnenin nog vrij ok, wel geen stromend water, toilet, airco, enkel een koelkastje en een piepklein elektrisch vuurtje (breng zelf een gaspit mee), ponton zelf is dringend aan renovatie toe, parasols kapot, verlichting kapot, planken rot, het meer drijft vol stinkende algen. Huisjes en stacaravans zijn ok. Te weinig douches met nergens een plankje of een haakje! Winkel is vies, duur, geen airco, ontbijtkoeken zijn er superduur en uitgedroogd: haal ze in de Lidl op 3km, voor 3euro heb je 8 vers gebakken koeken en 2 stokbroden! Ook het eten op camping is ondermaats, via overzet naast camping vaar je de rivier over en ga je te voet tot aan eerste restaurant op linker zijde: superlekker en spotgoedkoop! Voor de rest niks te beleven in de buurt, enkel Zagreb en Ljubljana.

Prima camping!

Mareike Hoekstra,
    4-9-2018

Grote camping met groot waterpark, (ga eens naar het golfslagbad), genoeg plek om te zonnen, geschikt voor het hele gezin

Pizzaria prima, hamburgertent prima, winkel prima.

Muziekavond gehad met band die alleen ABBA liedjes zong, heel gezellig!

Nette mobile home van de touroperator (stond er net), maar ligging wat ver van het hart van de camping, je mist een beetje het camping gevoel.

In de omgeving niet veel te beleven, moet je wat verder voor reizen

het was warm toen wij er waren dus wij bleven op de camping, lekker relaxen.

Restaurants in de dorpjes rondom de camping prima en goedkoop!

Wij hebben ons prima vermaakt met 2 kinderen van 16 en 14 jaar.

Paradijs voor kinderen

Marco Burgering.,
    20-8-2018

Voor alle leeftijden een prima camping. Warm water vanuit een thermale bron waardoor het water warm is. Er zijn ook 3 zwembaden waar het water iets kouder is. Enige minpunt is dat er wat weinig entertainment is. Wel genoeg terras mogelijk heden met vriendelijke personeel. Meerdere campings geweest maar dit is de eerste camping waar normale prijzen wordt gehanteerd. Meeste campings vragen de hoofdprijs.

Heerlijk waterparadijs en vriendelijke mensen

Fam. Craenmehr,
    11-8-2017

Prachtig waterpark erbij waar je heerlijk kunt genieten. Tevens zijn de faciliteiten zoals sauna , binnen zwembad super. Over het hele park personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Uitstapjes moet je ietsjes verder voor van de camping. Zagreb in Kroatie is makkelijk te doen en zeker een aanrader. De Burcht in Brezice is ook zeker een kijkje nemen waard. Heerlijk uit eten voor een zacht prijsje in de dorpjes om de camping heen. Al met al een heerlijke vakantie gehad in Slovenie.

Brezice scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews