Brezice

We hebben een aantal aanbieders voor Brezice voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Brezice voor je op een rij gezet:

Reviews over Brezice

Eigenlijk is er weinig te doen hier

Corina
    2-11-2013

Wij vonden dat er heel weinig te doen was hier. Hebben lang rondgereden naar wat leuks om te bezichtigen maar niets gevonden. Wel staan er een aantal oudere gebouwen op maar deze waren niet te bezichtigen. Er is 1 winkelstraat maar dat zijn voornamelijk koffiehuizen, ijssalons en restaurants. Winkels waren er bijna niet. In de omgeving kon je wel over de rivier raften, maar dat is ook wel het enigste wat er te doen is.

Op de camping Therme Catez stond een kermis. Deze was vreselijk duur. Als je de kermis hier in Nederland al prijzig vind dan schrik je daar nog meer van de prijzen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig dorpje

Saskia
    10-9-2013

We hebben niet veel rond gekeken in het dorp enkel een keer naar een restaurantje en een supermarkt. Het is geen dorp met volop terrassen en winkels. Er zit verderop wel een sportoutlet en een overdekt winkelcentrum.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijke mensen

Wieke Adamse
    6-8-2012

De mensen uit de omgeving vinden wij vriendelijk. Willen je graag helpen bv met het vinden van de fietsroute omdat je verkeerd bent gefietst. De fietspaden zijn niet dat wat wij gewend zijn, je fietst hier en daar op de stoep of gewoon op de weg. Ljubjanna is een gezellig stad, prijzen vallen reuze mee. Er is verder genoeg te doen in omgeving alleen moet je soms wel wat rijdn. Bv naar de grotten is 1,5 uur maar is wel leuk te combineren met een bezoekje aan strand of Lipec. De grote watervallen in Kroatie is ook 2 uur rijden maar daarna kan je genoeg wandelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brezice scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews