Camping Vodenca

• Kinderopvang
Meer campinginfo

5 reviews over Camping Vodenca

• 9Burgh04-08-2019

Mooie camping, midden in de natuur.

Mooie camping met uitzicht op de bergen en bossen. Vlakke velden met ruim voldoende stroomaansluitingen. Schoon sanitair! Dorpje, verschillende eetgelegenheden, rivier en diverse mooie wandelroutes op loopafstand. Activiteiten te boeken via de camping, inclusief transfer: ideaal! Op de camping zijn verschillende plaatsen om kayak spullen en bijvoorbeeld kleding te drogen te hangen, erg makkelijk. Er is een overdekte keuken en eethoeken waar je gebruik van kunt maken.

Comfortabele camping, midden in de natuur.

• 9Staat v/h sanitair

• 2017
    9Annemarie19-07-2017

Prachtige camping in mooi gebied

Gastvrije ontvangst, veel ruimte, je mag zelf een plekje zoeken, relaxte sfeer, keurig en schoon sanitair, 15-20 minuten lopen naar gezellige plaatsje Bovec. Ruim aanbod aan buitensport/ outdoor, wel relatief prijzig ( 50-60 euro p.p. voor dagdeel).

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Peter08-08-2011

Redelijke camping

Camping ligt mooi net buiten Bovec. Het is een echte outdoor camping maar wordt in het weekend overspoed door Tjechen en deze maken veel lawaai. Camping "baas"heeft dit uiteindelijk goed opgelost. Omgeving is prachtig en het bergwater is ijskoud. We hebben ons 2 weken niet verveeld.

• 6Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8maarten en yvonne11-08-2010

Goede camping!

Prima camping om een paar dagen te blijven. goed en schoon sanitair, en aardige behulpzame eigenaar Sasho en dochter Sasha! Zij regelen graag, goed en goedkoper de activiteiten met de aanbieders zodat je niet hoeft te zwerven tussen al het aanbod! Hun tip voor een canyon tocht met Alpin Action was voor ons reden om nog een dag langer te blijven en te gaan cayakken. De omgeving geeft genoeg te doen!

De emerald blauwe soca rivier en vallei geeft geweldige mogelijkheden voor: Canyoning Raften hydrospeed hiking stand up paddeling mountanbiken gorges bezoeken tal van watervallen zweefvliegen paraglyding Mountain climbing

Er is ook een skilift zodat je over het kanin gebergte kan kijken en bergtochten kunt maken. Het dorpje Bovec kent gezellige terrasjes en heerlijke ijssalons!

• 7Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Vodenca

1 vraag over Camping Vodenca

• Renee Smulders, 15-05-2019

Elektriciteit

Is er elektriciteit beschikbaar bij de standplaats?

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • BBQToegestaan