Appartement Kaninska Vas

AppartementWeer vandaag31°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Kaninska Vas voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Kaninska Vas in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

2005

Kaninska Vas is een appartementencomplex en ligt op loopafstand van Bovec. Je hebt wel been spieren nodig. Het complex ligt namelijk op de voet van een heuvel. Op het zelfde complex liggen tennisbanen en een gezellige pub "de Pink Panther". Waar men een lekker borreltje kan drinken. De appartementen zijn eenvoudig maar prima ingericht. Sommige met tuin en sommige met balkon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaninska Vas in Bovec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaninska Vas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kaninska Vas scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.