Camping Kamp Liza

7 reviews over Camping Kamp Liza

• 2017
    8Wendy31-08-2017

Bijzondere camping!

Wij kampeerden 7 nachten op deze camping. Vanuit de campingplek prachtig zicht op omliggende bergen. 's Avonds ontelbare (vallende) sterren te zien. Wij hadden een plekje met vuurkorf aan de rand van de camping (cone 4), echt geweldig!!! Met het geluid van de rivier op de achtergrond bij het kampvuur zitten is voor ons het ultieme kampeergevoel. Dat mochten we ervaren op Kamp Liza. Let op: De toegangsweg naar de camping vanuit Bovec is erg stijl en redelijk smal. Toen wij er kampeerden waren er ook enkele grote groepen (kanoërs) aanwezig.

• 9Eetgelegenheden

• 8prachtige en fijne camping18-07-2017

dit jaar weer, camp liza

verschillende velden, met verschillende mogelijkheden, schaduw of zon, tenten, campers, dagjesgasten, meerdere open afwasplekken met heet water. douches waren goed, wasmachine's ook (alles schoon weer in de kast bij thuiskomst) maaltijden op camping prima, vriendelijke mensen. geen poespas, gewoon camperen. banken te leen, vuurplaatsen.

• Oude reviews

4Inka29-08-2011

wat een armoe!!!!

Begrijp werkelijk niet waarom deze camping ooit een voldoende heeft gekregen. Er stonden ruim 300 mensen, twee douches en toiletten voor de damens, twee voor de heren. Je staat in de stank van de uitwerpselen van een ander te douchen! Zeer onvriendeiljke mevrouw die je er om 10 uur 's avonds uitgooit omdat ze het toiletgebouw schoon moet gaan maken. Locatie is schitterend maar zorg dat je zelf een toilet bij je hebt. Camping geeft zelf aan dat ze 1 ster hebben en dit klopt helemaal. Wel Wifi in er rond het restaurantje.

• 2Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Marieke02-08-2011

fijne camping

een zeer relaxte camping , prachtig gelegen direct aan de Soca, veel outdoor sport mogelijkheden ( kajakken en mountainbiken vanaf de camping). meerdere bbq plaatsen, genoeg watertap punten. sanitair is eenvoudig maar zeer schoon.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Ine10-09-2008

Nette mooie camping

Liza is 1 vd 3 naast elkaar gelegen campings net buiten bovec (liza,toni,kovac). Zeer nette camping met mooie grasplaatsen (vrij) en bomen. Kosten 10,- pp (exl stroom), gratis douchen. Ligt gescheiden dmv een strook bos van de rivier soca; koud en niet echt geschikt om in te zwemmen vanwege stroming.

• 6Wendy28-07-2006

mooie niet al te grote camping. Het is niet erg luxe, maar de mensen zijn er vriendelijk. Er komt 's ochtends een broodbus en anders is het 3 minuutjes rijden (met de auto) naar het dorp. Je kunt vanaf de camping beginnen met een wandeling de bergen in. De camping ligt aan een berg riviertje.

Anders

0 tips over Camping Kamp Liza