Camping Adrenaline Check Camping

Camping Adrenaline Check Camping

We hebben een aantal aanbieders voor Adrenaline Check Camping voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Adrenaline Check Camping in het Nederlands

echt een droomplek !

Annick Beyne
27-5-2018

Deze camping ligt midden in de prachtige natuur, perfecte uitvalbasis om mooie uitstappen te maken naar watervallen, de socarivier, Triglavgebergte,.. We sliepen in tenten met zicht op de bergen op matrassen met frisse lakens en donsdekens , alles super netjes en vers gewassen. Eindelijk geen rugpijn! Prachtige douche's , sanitair is ongelofelijk proper, hans de dag door. Ook de open natuurkeuken is heerlijk om te koken, chillen aan de tafels , gratis gebruik van propere frigo's , borden, pannen, ...en alles is steeds proper. Er zijn ook zalige hangmatten. Fantastische activiteiten die vanuit de camping worden georganiseerd zoals rafting en canyoning en dit aan eerlijke prijzen (we hebben vergeleken), de rafting en canyoning waren geweldig ! De campinguitbaters zijn fantastisch en staan klaar om met wat dan ook van dienst te zijn. Zalige camping !

Gereisd Met partner in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Adrenaline Check Camping in Bovec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Adrenaline Check Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.