Sorteren

Reviews over Bovec

Geweldige plek voor de actieve reiziger

Iris
    20-8-2017

Vroeg in de ochtend boodschappen doen is een must, anders is de kans groot dat de schappen leeg zijn. In Bovec is ontzettend veel te doen en beleven, maar de campings en supermarkten zijn nog niet opgewassen tegen het opkomende toerisme.

Beste vakantie ever!!!

Yvonne
    9-8-2017

Als je een actieve vakantie wil, the place to be! Het dorpje heeft een paar campings. Het valt aan te raden in het hoog seizoen te reserveren, want ze zijn nog niet helemaal voorbereid op de opkomende vakantiedrukte. Je moet dan ook geduld hebben, dan word je vanzelf erg vriendelijk geholpen. Er is ook een parkeerplaats (camperplatz) waar je heel goedkoop een nachtje kan blijven staan met een camper of gewoon slapen in je auto. Het dorpje is ingericht op buitensporten: paraglyding, skydiving (alleen solo volgens mij), canyoning, rock climbing, raften, kajakken, zipline, mountainbiken enz. Ook in de bergen kan je heerlijk wandelen, is mij verteld. Het heeft restaurantjes, supermarkten, bakker en een groenteboer. De prijzen voor een diner variëren van goedkoop tot duur.

Wij verbleven op Camp Polovnik. Vlakbij centrum (7 min lopen), iets verder weg van het water (20 min lopen). Maar als je activiteiten met begeleiding wil doen, kan je dat op veel plekken in het centrum doen. Wij hebben op aanraden van eigenaar camping onze activiteiten bij Sport Mix gedaan. Klein bedrijfje, maar geweldige gidsen met humor maar kundig. Kregen aandacht, foto's gratis gemaild, werden naar de bestemming gereden. Aanrader dus.

Bovec toerisme

j_steinebach
    11-8-2014

In Bovec vind je alles wat met toerisme te maken heeft. Ik zelf ben meer van rust en authentieke plaatsjes waar de tijd gewoon stil blijft staan.

Geweldig

Rique
    25-7-2014

Kind en natuur mens vriendelijk na ons de Nederlanders zijn de Slovenen bovecanen het vriendelijkste volk ter wereld

We love Bovec

Malu
    10-7-2014

Voor de outdoortypes, best spot ever.

Bovec scoort een 8,8 uit 10, op basis van 31 reviews