Reviews over Bovec

Goeie mooie camping, simpel met mooi uitzicht

Hans Pollet,
    7-7-2018

Een redelijk simpele camping. Goedkoop. Vriendelijke mensen. Op wandelafstand van het dorpje Bovec waar je wat inkopen kan doen, op de camping zelf kan je niks inkopen. Mooie streek. Sanitair goed. Wel jammer dat je moet betalen voor sanitair. Goeie gratis Wifi. Staanplekken kun je zelf uitkiezen. Wel het gevoel van een doortrek camping. Heb er zelf een dag langer gestaan van de hele mooie streek rondom.

echt een droomplek !

Annick Beyne,
    27-5-2018

Deze camping ligt midden in de prachtige natuur, perfecte uitvalbasis om mooie uitstappen te maken naar watervallen, de socarivier, Triglavgebergte,..

We sliepen in tenten met zicht op de bergen op matrassen met frisse lakens en donsdekens , alles super netjes en vers gewassen. Eindelijk geen rugpijn! Prachtige douche's , sanitair is ongelofelijk proper, hans de dag door.

Ook de open natuurkeuken is heerlijk om te koken, chillen aan de tafels , gratis gebruik van propere frigo's , borden, pannen, ...en alles is steeds proper.

Er zijn ook zalige hangmatten.

Fantastische activiteiten die vanuit de camping worden georganiseerd zoals rafting en canyoning en dit aan eerlijke prijzen (we hebben vergeleken), de rafting en canyoning waren geweldig !

De campinguitbaters zijn fantastisch en staan klaar om met wat dan ook van dienst te zijn. Zalige camping !

Bijzondere camping!

Wendy,
    31-8-2017

Wij kampeerden 7 nachten op deze camping. Vanuit de campingplek prachtig zicht op omliggende bergen. 's Avonds ontelbare (vallende) sterren te zien. Wij hadden een plekje met vuurkorf aan de rand van de camping (cone 4), echt geweldig!!! Met het geluid van de rivier op de achtergrond bij het kampvuur zitten is voor ons het ultieme kampeergevoel. Dat mochten we ervaren op Kamp Liza. Let op: De toegangsweg naar de camping vanuit Bovec is erg stijl en redelijk smal. Toen wij er kampeerden waren er ook enkele grote groepen (kanoërs) aanwezig.

Prachtige camping in mooi gebied

Annemarie,
    19-7-2017

Gastvrije ontvangst, veel ruimte, je mag zelf een plekje zoeken, relaxte sfeer, keurig en schoon sanitair, 15-20 minuten lopen naar gezellige plaatsje Bovec. Ruim aanbod aan buitensport/ outdoor, wel relatief prijzig ( 50-60 euro p.p. voor dagdeel).

dit jaar weer, camp liza

prachtige en fijne camping,
    18-7-2017

verschillende velden, met verschillende mogelijkheden, schaduw of zon, tenten, campers, dagjesgasten, meerdere open afwasplekken met heet water. douches waren goed, wasmachine's ook (alles schoon weer in de kast bij thuiskomst)

maaltijden op camping prima, vriendelijke mensen.

geen poespas, gewoon camperen. banken te leen, vuurplaatsen.

Bovec scoort een 9 uit 10, op basis van 31 reviews