Bovec

We hebben een aantal aanbieders voor Bovec voor je op een rij gezet:

vakanties Bovec

We hebben een aantal aanbieders voor Bovec voor je op een rij gezet:

Reviews over Bovec

Geweldige plek voor de actieve reiziger

Iris
    20-8-2017

Vroeg in de ochtend boodschappen doen is een must, anders is de kans groot dat de schappen leeg zijn. In Bovec is ontzettend veel te doen en beleven, maar de campings en supermarkten zijn nog niet opgewassen tegen het opkomende toerisme.

Gereisd met partner in juli 2017

Beste vakantie ever!!!

Yvonne
    9-8-2017

Als je een actieve vakantie wil, the place to be! Het dorpje heeft een paar campings. Het valt aan te raden in het hoog seizoen te reserveren, want ze zijn nog niet helemaal voorbereid op de opkomende vakantiedrukte. Je moet dan ook geduld hebben, dan word je vanzelf erg vriendelijk geholpen. Er is ook een parkeerplaats (camperplatz) waar je heel goedkoop een nachtje kan blijven staan met een camper of gewoon slapen in je auto. Het dorpje is ingericht op buitensporten: paraglyding, skydiving (alleen solo volgens mij), canyoning, rock climbing, raften, kajakken, zipline, mountainbiken enz. Ook in de bergen kan je heerlijk wandelen, is mij verteld. Het heeft restaurantjes, supermarkten, bakker en een groenteboer. De prijzen voor een diner variëren van goedkoop tot duur.

Wij verbleven op Camp Polovnik. Vlakbij centrum (7 min lopen), iets verder weg van het water (20 min lopen). Maar als je activiteiten met begeleiding wil doen, kan je dat op veel plekken in het centrum doen. Wij hebben op aanraden van eigenaar camping onze activiteiten bij Sport Mix gedaan. Klein bedrijfje, maar geweldige gidsen met humor maar kundig. Kregen aandacht, foto's gratis gemaild, werden naar de bestemming gereden. Aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bovec dal

Bianca Maassen Travel Counsellors
    4-9-2013

De plaats Bovec is omringd door bergen en de Soca rivier, met zijn prachtige blauwe kleur stroomt door 't hele dal. Voldoende korte hikes naar watervallen, naar de rivier om af te koelen, acitiviteiten als kayak, raften, monsterrollers, hiken, ZIP-line, mountainbike, lange wandelingen, georganiseerde tours, horsewalking etc. etc. Leuk dorpje met in 't centrum veel sportcentra en een aantal terrasjes waar ook 's avonds wat vertier is. Prachtig gewoon! De film Narnia - Prins Caspian is hier opgenomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gezellig en relaxed

Madelief
    18-7-2009

Geweldige plek om je vakantie een adrenalinekick te geven! Canyoningen, Raften, Kajakken geweldig! Ook het dorpje zelf is gezellig om 's avonds niet te duur lekker te eten. Voor kleine kinderen is er weinig te beleven, maar voor kids vanaf een jaartje of 10 is het geweldig!

Gereisd met partner in augustus 2008

Natuurdorp

Ine
    10-9-2008
    • supermarkt prima
    • paar barretjes/cafeetjes
    • disco oid weet ik niet meer (niet in geweest iig)
    • veel buitensport winkels/aanbieders van raft- en kajacmogelijkheden e.d.
    • klein; ben je na 1 dag wel uitgekeken
    • prachtige omgeving: mooie bergwandelingen te maken vanuit dorp
    Gereisd met partner in september 2008
Bovec scoort een 9 uit 10, op basis van 31 reviews