Leuke camping met veel vertier voor de kids

Review geschreven door Paul

Leuke camping met veel vertier voor de kids

Paul
26-7-2018

Camp Danica is een leuke, mooi gelegen camping naast een riviertje. Op loopafstand van het dorp en mooi gelegen tussen de bergen. De camping heeft veel te bieden voor kids: voetbal court, 2 speeltuinen en natuurlijk het riviertje met steentjes, ook prima voor volwassenen om in te baden en af te koelen. Wij hadden een gereserveerde plek met voldoende ruimte. Dit is in het hoogseizoen aan te raden, anders moet je een plek op een van de vrije velden uitkiezen en daar kan het erg druk zijn. Sanitair is redelijk, wat krap en tijdens drukte niet altijd even schoon.

Restaurant bij de camping is goed en niet duur. Ook fijn: bakkerswinkeltje op de camping met verse broodjes.