Camping Danica

Camping Danica
7,4

60 reviews over Camping Danica in het Nederlands

de positieve punten van de camping verdwenen.

Marikeij
28-9-2017

Mooi sanitair gebouw sloot.

WiFi werd afgesloten.

Ligging is fraai.

Een tegenvaller

Willem
27-9-2017

De camping is in een prachtige omgeving. Is het in de zomer vaak overvol, in het najaar is het behelpen op de camping. Het terrein is op veel plaatsen erg modderig bij flink regen en de eigenaar kiest er kennelijk niet voor zijn gasten het beste te bieden. Het hoofd sanitair gebouw gaat op slot. Douchen kan alleen nog in een soort keet, waar geen ruimte is voor je kleding en de douche te krap om je te bewegen. Korting in het restaurant eenmalig 10% weet de eigenaar goed om te zetten in zijn voordeel. Je hebt een groot glas wijn gekregen? Dus dubbele prijs! Met en prijs van meer dan 20 euro inclusief elektra geen koopje. Ik kan deze camping niemand aanraden.

Prachtig gelegen

Robbert
19-8-2017

Grote camping (bij max. bezetting ruim 1000 personen), maar komt niet massaal over door indeling in veel velden. Ligging aan rivier, vlak terrein, veel schaduw. Prachtig uitzicht op de bergen. Diverse sanitair gebouwen, sommige basic, maar het hoofdgebouw ronduit luxe. Veel sportfaciliteiten op/bij de camping. Restaurant. Elke dag vers brood en fruit. Winkels, restaurants en andere voorzieningen op loopafstand in het dorp. Vanaf tweede helft juli is de camping nagenoeg vol. Er komen elke dag ook weer tientallen plaatsen vrij, maar wie pas 's avonds aankomt heeft moeite om zijn tent/caravan nog ergens neer te kunnen zetten. Er zijn geen vaste plaatsen, dus waar nog een tent tussen past, daar is een plaats. Wat minder bekende attracties, die wij erg mooi vonden: de Mostnica kloof bij Stara Fuzina en de oude binnenstad van Radovlica. Een dagtocht naar Ljubljana is ook goed te doen (op vrijdag is er in de binnenstad een grote food market - een aanrader). Voor vakantie in de Sloveense Alpen is deze camping een goed uitgangspunt.

Voor herhaling vatbaar

Sonja
5-8-2017

de camping heeft geen afgebakende plaatsen. Dit kan goed uitpakken als het rustig is maar kan vervelend zijn bij grote drukte. Wij verbleven hier in juni, door de week was de camping rustig, in het weekeinde waren er heel veel Slovenen . Wij vonden de camping prima, goed en mooi sanitair, in juni ruim voldoende, warm water geen enkel probleem. Op de camping 's morgens lekker brood te koop, restaurant bij de camping, dorp met supermarkt op loopafstand.Heerlijk riviertje om aan te zitten, te poedelen en de hond te laten zwemmen. Gezellige mix van veel nationaliteiten. Heel vriendelijke mensen op de receptie. In de ruime omgeving veel te zien. Er valt prima te wandelen en te mountainbiken.

Mooie ligging, verder verschrikkelijk

Albert
22-7-2017

Een camping om te vermijden. Bij aankomst op deze camping mag men een plek uitzoeken. Dit kan goed uitpakken, maar dat doet het niet. Het is belachelijk druk, waardoor je de hoofdprijs betaalt voor enkele vierkante meters. Tenten staan zij aan zij en mocht je een plaatsje aan de rivier of in de schaduw vinden, dan mag je jezelf zeer gelukkig prijzen. De toiletgebouwen zien zwart van de mensen en warm water is schaars. Kom buiten het seizoen of kom niet. Er zijn weinig andere campings in de regio, maar de campings die er wel zijn, zijn er net zo of zelfs erger aan toe. Het ooit zo rustige slovenische landschap is overspoeld met toeristen en ik heb het op menig zuid Franse trekpleister rustiger gezien. Een dagtrip vanuit Ljubljana behoort ook nog tot de opties, gezien ze daar wel zijn toegerust op de drukte.

Prima camping

Ted
28-3-2017

Vriendelijke ontvangst terwijl het erg druk was, zoek maar een plaats uit, ondanks dat het hoogseizoen was toch een ruime plaats.

Sanitair prima niets op aan te merken . Heel mooie omgeving goed om te fietsen. Voor een paar dagen erg leuk.

Oude reviews (archief)

Goede camping om de omgeving te ontdekken

Rikkert van schagen
27-8-2016

Goede camping om het bohinj meer en omgeving te verkennen. Voordelen: vrije plaats uitzoeken zonder afbakening, bakker op de camping, dichtbij bohinj meer en ligt aan een fietsroute. Nadeel: ze zetten de camping heel erg vol ("we zijn vol, maar als u nog een plekje vindt is dat goed"), sanitair is hier niet op berekend, niet goedkoop, groot.

Je hebt in Slovenië niet heel veel keus, maar de campings in het socadal spreken ons meer aan.

mooie ligging, te druk

RobS
11-8-2016

Prima camping, maar in het hoogseizoen erg vol en dus de tenten dicht op elkaar.

Heerlijk vertoeven op deze prima camping

Michiel koopman
3-8-2016

Een heerlijke week gestaan op deze boomrijke en met veel verschillende nationaliteiten gevulde camping ( geeft ons inziens meer voordelen dan nadelen). Goede uitwijkmogelijkheden voor veel sportieve activiteiten en genietend van de mooie natuur is deze camping zeker een aanrader. Vriendelijk personeel, prachtig sanitair en in het restaurant komt het vlees en de groenten zo van de buitengril! Genoeg redenen voor ons om nog eens terug te keren op deze camping.

Grote camping, maar doordat het alleen velden zijn zonder vaste plekken oogt het natuurlijk. Sanitair was heel nieuw, maar niet altijd afdoende douches. Wel schoon en compleet. Bakkertje en restaurant op camping. Alle voorzieningen in het dorp op loopafstand. Goede fietsomgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Danica in Bohinsjka Bistrica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Danica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Danica scoort een 7.41 uit 10 op basis van 62 reviews.