Camping Danica

Camping Danica
6,4

63 reviews over Camping Danica in het Nederlands

Goede camping in een prachtig dal

Esther,
19-8-2018

Gemoedelijke camping, goede sfeer. Allerlei nationaliteiten. Gereserveerde plekken zijn mooi ruim. Prachtige ligging in een mooi dal aan een rivier voor volop waterplezier . Dit jaar warm genoeg om in te zwemmen. Sportvelden op de camping, goed restaurant en prima bar. Rust op de camping na 23.00. Mooie fietspaden vanaf de camping. Bohinj meer is prachtig en fijn om in de zwemmen. Mooi wandeling langs de Korita Mostnice ( kloof). Een topweek hier gehad.

Camp Danica is een leuke, mooi gelegen camping naast een riviertje. Op loopafstand van het dorp en mooi gelegen tussen de bergen. De camping heeft veel te bieden voor kids: voetbal court, 2 speeltuinen en natuurlijk het riviertje met steentjes, ook prima voor volwassenen om in te baden en af te koelen. Wij hadden een gereserveerde plek met voldoende ruimte. Dit is in het hoogseizoen aan te raden, anders moet je een plek op een van de vrije velden uitkiezen en daar kan het erg druk zijn. Sanitair is redelijk, wat krap en tijdens drukte niet altijd even schoon.

Restaurant bij de camping is goed en niet duur. Ook fijn: bakkerswinkeltje op de camping met verse broodjes.

Prachtige omgeving

Alja,
3-7-2018

Camping ligt op loopafstand van het dorp, naast een sporthal.

Je mag zelf een plaats op de velden uitzoeken, of tegen bijbetaling een genummerde plaats kiezen. Er zijn 3 sanitair gebouwen, het hoofdgebouw heeft vrij nieuw sanitair. Dat is in de andere gebouwen niet het geval. Daar zijn de douches hoognodig aan vervanging toe. Er is geen chemisch toilet, de afvalcassette moet worden geleegd in de camper uitstortgoot. Een vies karwei! De camping ligt centraal voor mooie wandelingen en fietsroutes. Bij de camping is een restaurant waar je lekker kunt eten.

de positieve punten van de camping verdwenen.

Marikeij,
28-9-2017

Mooi sanitair gebouw sloot.

WiFi werd afgesloten.

Ligging is fraai.

Een tegenvaller

Willem,
27-9-2017

De camping is in een prachtige omgeving. Is het in de zomer vaak overvol, in het najaar is het behelpen op de camping. Het terrein is op veel plaatsen erg modderig bij flink regen en de eigenaar kiest er kennelijk niet voor zijn gasten het beste te bieden. Het hoofd sanitair gebouw gaat op slot. Douchen kan alleen nog in een soort keet, waar geen ruimte is voor je kleding en de douche te krap om je te bewegen. Korting in het restaurant eenmalig 10% weet de eigenaar goed om te zetten in zijn voordeel. Je hebt een groot glas wijn gekregen? Dus dubbele prijs! Met en prijs van meer dan 20 euro inclusief elektra geen koopje. Ik kan deze camping niemand aanraden.

Prachtig gelegen

Robbert,
19-8-2017

Grote camping (bij max. bezetting ruim 1000 personen), maar komt niet massaal over door indeling in veel velden. Ligging aan rivier, vlak terrein, veel schaduw. Prachtig uitzicht op de bergen. Diverse sanitair gebouwen, sommige basic, maar het hoofdgebouw ronduit luxe. Veel sportfaciliteiten op/bij de camping. Restaurant. Elke dag vers brood en fruit. Winkels, restaurants en andere voorzieningen op loopafstand in het dorp. Vanaf tweede helft juli is de camping nagenoeg vol. Er komen elke dag ook weer tientallen plaatsen vrij, maar wie pas 's avonds aankomt heeft moeite om zijn tent/caravan nog ergens neer te kunnen zetten. Er zijn geen vaste plaatsen, dus waar nog een tent tussen past, daar is een plaats. Wat minder bekende attracties, die wij erg mooi vonden: de Mostnica kloof bij Stara Fuzina en de oude binnenstad van Radovlica. Een dagtocht naar Ljubljana is ook goed te doen (op vrijdag is er in de binnenstad een grote food market - een aanrader). Voor vakantie in de Sloveense Alpen is deze camping een goed uitgangspunt.

Voor herhaling vatbaar

Sonja,
5-8-2017

de camping heeft geen afgebakende plaatsen. Dit kan goed uitpakken als het rustig is maar kan vervelend zijn bij grote drukte. Wij verbleven hier in juni, door de week was de camping rustig, in het weekeinde waren er heel veel Slovenen . Wij vonden de camping prima, goed en mooi sanitair, in juni ruim voldoende, warm water geen enkel probleem. Op de camping 's morgens lekker brood te koop, restaurant bij de camping, dorp met supermarkt op loopafstand.Heerlijk riviertje om aan te zitten, te poedelen en de hond te laten zwemmen. Gezellige mix van veel nationaliteiten. Heel vriendelijke mensen op de receptie. In de ruime omgeving veel te zien. Er valt prima te wandelen en te mountainbiken.

Mooie ligging, verder verschrikkelijk

Albert,
22-7-2017

Een camping om te vermijden. Bij aankomst op deze camping mag men een plek uitzoeken. Dit kan goed uitpakken, maar dat doet het niet. Het is belachelijk druk, waardoor je de hoofdprijs betaalt voor enkele vierkante meters. Tenten staan zij aan zij en mocht je een plaatsje aan de rivier of in de schaduw vinden, dan mag je jezelf zeer gelukkig prijzen. De toiletgebouwen zien zwart van de mensen en warm water is schaars. Kom buiten het seizoen of kom niet. Er zijn weinig andere campings in de regio, maar de campings die er wel zijn, zijn er net zo of zelfs erger aan toe. Het ooit zo rustige slovenische landschap is overspoeld met toeristen en ik heb het op menig zuid Franse trekpleister rustiger gezien. Een dagtrip vanuit Ljubljana behoort ook nog tot de opties, gezien ze daar wel zijn toegerust op de drukte.

Prima camping

Ted,
28-3-2017

Vriendelijke ontvangst terwijl het erg druk was, zoek maar een plaats uit, ondanks dat het hoogseizoen was toch een ruime plaats.

Sanitair prima niets op aan te merken . Heel mooie omgeving goed om te fietsen. Voor een paar dagen erg leuk.

Goede camping om de omgeving te ontdekken

Rikkert van schagen
27-8-2016

Goede camping om het bohinj meer en omgeving te verkennen. Voordelen: vrije plaats uitzoeken zonder afbakening, bakker op de camping, dichtbij bohinj meer en ligt aan een fietsroute. Nadeel: ze zetten de camping heel erg vol ("we zijn vol, maar als u nog een plekje vindt is dat goed"), sanitair is hier niet op berekend, niet goedkoop, groot.

Je hebt in Slovenië niet heel veel keus, maar de campings in het socadal spreken ons meer aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Danica in Bohinsjka Bistrica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Danica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.