Reviews over Bohinsjka Bistrica

Goede camping in een prachtig dal

Esther
    19-8-2018

Gemoedelijke camping, goede sfeer. Allerlei nationaliteiten. Gereserveerde plekken zijn mooi ruim. Prachtige ligging in een mooi dal aan een rivier voor volop waterplezier . Dit jaar warm genoeg om in te zwemmen. Sportvelden op de camping, goed restaurant en prima bar. Rust op de camping na 23.00. Mooie fietspaden vanaf de camping. Bohinj meer is prachtig en fijn om in de zwemmen. Mooi wandeling langs de Korita Mostnice ( kloof). Een topweek hier gehad.

Leuke camping met veel vertier voor de kids

Paul
    26-7-2018

Camp Danica is een leuke, mooi gelegen camping naast een riviertje. Op loopafstand van het dorp en mooi gelegen tussen de bergen. De camping heeft veel te bieden voor kids: voetbal court, 2 speeltuinen en natuurlijk het riviertje met steentjes, ook prima voor volwassenen om in te baden en af te koelen. Wij hadden een gereserveerde plek met voldoende ruimte. Dit is in het hoogseizoen aan te raden, anders moet je een plek op een van de vrije velden uitkiezen en daar kan het erg druk zijn. Sanitair is redelijk, wat krap en tijdens drukte niet altijd even schoon.

Restaurant bij de camping is goed en niet duur. Ook fijn: bakkerswinkeltje op de camping met verse broodjes.

Prachtige omgeving

Alja
    3-7-2018

Camping ligt op loopafstand van het dorp, naast een sporthal.

Je mag zelf een plaats op de velden uitzoeken, of tegen bijbetaling een genummerde plaats kiezen. Er zijn 3 sanitair gebouwen, het hoofdgebouw heeft vrij nieuw sanitair. Dat is in de andere gebouwen niet het geval. Daar zijn de douches hoognodig aan vervanging toe. Er is geen chemisch toilet, de afvalcassette moet worden geleegd in de camper uitstortgoot. Een vies karwei! De camping ligt centraal voor mooie wandelingen en fietsroutes. Bij de camping is een restaurant waar je lekker kunt eten.

Prachtig gelegen

Robbert
    19-8-2017

Grote camping (bij max. bezetting ruim 1000 personen), maar komt niet massaal over door indeling in veel velden. Ligging aan rivier, vlak terrein, veel schaduw. Prachtig uitzicht op de bergen. Diverse sanitair gebouwen, sommige basic, maar het hoofdgebouw ronduit luxe. Veel sportfaciliteiten op/bij de camping. Restaurant. Elke dag vers brood en fruit. Winkels, restaurants en andere voorzieningen op loopafstand in het dorp. Vanaf tweede helft juli is de camping nagenoeg vol. Er komen elke dag ook weer tientallen plaatsen vrij, maar wie pas 's avonds aankomt heeft moeite om zijn tent/caravan nog ergens neer te kunnen zetten. Er zijn geen vaste plaatsen, dus waar nog een tent tussen past, daar is een plaats. Wat minder bekende attracties, die wij erg mooi vonden: de Mostnica kloof bij Stara Fuzina en de oude binnenstad van Radovlica. Een dagtocht naar Ljubljana is ook goed te doen (op vrijdag is er in de binnenstad een grote food market - een aanrader). Voor vakantie in de Sloveense Alpen is deze camping een goed uitgangspunt.

Zeer goed

Bert