Reviews over Bohinsjka Bistrica

Ongerept

AK038
    11-7-2017

Het Meer van Bohinj bestaat uit zeer helder water, waarin je de forellen ziet zwemmen. Ook veel rustiger dan het Meer van Bled. Nabij het meer ligt de Savica-waterval, die zeker de moeite waard is

Gezellig dorpje

Erik van Hofwegen
    15-6-2015

Veel terrasjes, supermarkt, bus en treinstation, flappentap.

Viel ons tegen.

Lucien
    31-8-2014

Slovenië viel ons tegen, de prijzen in Bohinjska Bistrica waren iets hoger dan in Oostenrijk. De plaatselijke VVV was ook niet wat het was, zij kon ons weinig vertellen over wandelroutes, en de gastenkaart van 5 euro per persoon, die daar te verkrijgen is, werd niet aangeboden. Dat is erg slecht mede omdat je daar onder andere gratis mee met de bus kon. Dorpje zelf was ook niet veel bijzonders. Erg toeristisch allemaal. Tis wel een zeer mooie omgeving, maar dat is in Europa wel meer het geval.

Klein dorpje in een prachtige omgeving

Diane
    12-5-2014

Het dorp is klein, maar er is een prima supermarkt aanwezig. Op de weg ernaartoe zie je een terras langs de weg. Daar kan je heerlijke ijsjes krijgen (citroenijs is een aanrader). Bij het hotel kan je goedkoop en lekker eten.

Bohinsjka Bistrica scoort een 8,2 uit 10, op basis van 18 reviews