Appartement Apartmaji Malej Toncka

Appartement

1 review over Appartement Apartmaji Malej Toncka in het Nederlands

mooi uitzicht,rustig en erg schoon!

Lian
10-6-2009

Nette schone appartementen 1/5 pers,1/4pers,1/2-3 pers.en 1/2 pers.kamer.

Lieve vriendelijke mensen,spreken duits,engels en de eigenaar een klein beetje nederlands.

Gelegen 500 m. v.h.meer van Bohinj,dichtbij supermarkt en vvv.

Bij verblijf korter dan 3 dagen betaal je overal een toeslag van 30%!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apartmaji Malej Toncka in Bohinjsko Jezero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apartmaji Malej Toncka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apartmaji Malej Toncka scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.