Bohinjsko Jezero

We hebben een aantal aanbieders voor Bohinjsko Jezero voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bohinjsko Jezero voor je op een rij gezet:

Reviews over Bohinjsko Jezero

Mooi meer met mooie wandelmogelijkheden

Frank
    21-8-2013

Het meer van Bohinj is een zeer mooi meer, dat bij ons bezoek ook nog een aangename watertemperatuur van 25 graden had (wat uitzonderlijk warm schijnt te zijn). In de omgeving zijn een aantal mooie wandelingen te maken. Het meer is een stuk minder druk en toeristisch dan Bled, de Karinthische (Oostenrijk) meren of de bekende Italiaanse meren. Maar stel je er geen idyllisch onontdekt meer bij voor, want de toeristen zijn er gewoon wel. Je kan er roeibootjes en kano's huren, kajak-raften en zwemmen aan een van de vele kleine kiezelstrandjes. Allerlei andere voorzieningen moet je er niet zoeken (bananenboot o.i.d.). Veel horeca zal je er ook niet vinden. Geen disco. Meer dan drie restaurants hebben we niet gevonden aan het meer. Er is een (1) piepklein supermarktje en een toeristeninformatie. Verder geen winkels. Dus prima lokatie voor wie wil wandelen en af en toe aan het water wil uitrusten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Bijzonder mooi gelegen hotel.

Raymond
    5-8-2011

We waren aangenaam verrast in dit hotel. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kamer was mooi en ruim en we hadden en ruim terras met zicht op het meer. Alles was nog vrij recentelijk gerenoveerd. Het eten en de bediening waren goed, er was keuze uit 4 menu's s'avonds. De tafeltjes stonden wel vrij dicht bij elkaar gepropt, maar men plaatste wel alle nationaliteiten bij elkaar zodat het nog gezellig was. De parking was wel vrij klein. De omgeving was wel heel mooi en men kan in de onmiddellijke nabijheid talrijk natuur bezoeken, gaan wandelen of fietsen. Het hotel beschikt over zwembad en ontspanningsruimtes. Wij hebben genoten van dit verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prachtig natuurgebied

Fam. Vermeulen
    8-8-2009

Ook dit jaar hebben wij weer een bezoek gebracht aan het prachtige natuurgebied bij het meer van Bohinj. Het meer behoort tot een nationaal park en biedt vele mogelijkheden. Je kan in de omgeving vele sporten beoefenen, zoals kajakken, raften, parasailing, mountenbiken of gewoon lekker zwemmen in het meer. In de omgeving kan je uitstekend de bergen in. Je kan met de kabelbaan naar de top van de Vogel of je kan de hoogste berg van Slovenie de Triglav beklimmen. Aan het einde van het meer is een een prachtige waterval genaamd Slap Savica. In de omgeving is ook genoeg te zien, zoals Bled, Ljubljana en zeker een aanrader de grotten van postojna. Neem een kijkje op de site www.bohinj.si en bekijk de mogelijkheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bohinjsko Jezero scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews