• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Bled

Sprookjesachtig mooi! Helder blauw meer.

Simone, 13-1-2018
    Helder blauw, rustige groene omgeving en gezellige sfeer.

heel mooie vakantie

hendrik, 6-10-2017

bezoek zeker de vintgarkloof,op 5 min van hotel

ook hebben we de postojona grotten gaan bezoeken,heel mooi,nog nooit gezien,niet te vergelijken met bijvb grotten van han,dat is piepklein in vergelijking wat je daar ziet,onbeschrijvelijk mooi

ook op zondag mas na soci ,trein nemen in bohnj e, naar soci,van daar met boot varen west en zuidkant,wondermooi

ook kranska gora (grootste skioord van slovenie) zijn we gaan bezichtigen met de 28 lange haarspeldbocht naar boven ,,soca genoemd,wondermooi gebergte,en langs andere kant weer zo'n25 haarspeldbochten naar beneden naar bovec,ook een skioord,heel mooie uitstap

maw slovenie is aan te bevelen

Wel de moeite waard.

rudy2180, 28-9-2017
    Parkeren is niet gratis, we konden ons wagentje zetten aan het meer maar dat koste ons al direct 10 euro (zonder discussie). Mooie wandeling langs het meer tot aan het electro bootje richting eiland.

Nooit meer.

Familie Bosman, 20-9-2017
    Erg touristisch. De prijzen zijn er op aangepast. Weinig te zien. Het kasteel is veel te duur. Als je aankomt, moet je 3,- parkeergeld betalen voor 2 uur. Toen wisten we nog niet de entreeprijs van 12.50. Na 1 uur stonden we weer buiten.De overtocht naar Bled eilandje: de bootjes waren overvol. Nou, en dat was Bled.

Natuurschoon

AK038, 11-7-2017
    Bled ligt aan het meest toeristische meer van Slovenië, maar in juni vond ik de drukte alleszins meevallen. Je kunt met een boot naar het eiland in het meer varen, of je kunt het kasteel bezoeken waarvandaan je een mooi uitzicht op het meer hebt.
Bled scoort een 8,2 uit 10, op basis van 107 reviews