Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
Appartement Petra

We hebben een aantal aanbieders voor Petra voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Petra in het Nederlands

Mooi appartement, rustige omgeving

Michel
1-10-2014

Aprartments Petra zit op 2 lokaties in het kleine dorpje Zasip op 3 km van Bled. Via de plaatselijke bevolking kwamen we er achter dat we in Apartments Scol moesten zijn. We waren te vroeg, maar de eigenaresse bood ons direkt koffie aan (erg zoete met de koffie op de bodem) en maakte het appartement zo snel mogelijk gereed. Prima appartement, twee grote slaapkamers, klein keukentje en zithoekje. Mooi terras buiten. We zijn lopend, ongeveer 40 minuten, naar het prachtige meer van Bled gegaan. De volgende ochtend stond er een fantastisch ontbijt klaar op het terras. Op dag 2 zijn we lopend naar de Vintgar kloof gegaan. Wandeling door het lieflijke landschap van de Alpen, terug door de magnifieke kloof, met een pittige slotklim terug naar Zasip. Er waren ook gratis fietsen, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Op de laatste dag was het geen terrasweer, maar stond het ontbijt klaar in de keuken van de eigenaresse. Bij vertrek kregen we ook nog een flesje eigengemaakte wijn mee.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig!

Kristien
7-10-2012

Mooi, gezellig en ruim appartement. Het is er erg proper en je hebt een leuk terrasje met uitzicht op de tuin van de familie. Het is op wandelafstand van een leuk restaurantje in een zijdorp van Bled. (je zit dus niet in het centrum van Bled) Wel geen ontbijt mogelijk. Toch een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2012

Appartement info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Petra in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.