9,5

1 review over Hotel Garni Hotel Berc in het Nederlands

Prettig en gemoedelijk

Rian
2-10-2010

Hotel Berc is een kleinschalig pension/hotel. De sfeer is persoonlijk en gemoedelijk. De eigenaar; Luka, heeft tijd voor een praatje en tips. De fietsen staan klaar om te lenen en de kaart van de omgeving word zo meegegeven. De kamer die wij hadden was ruim en schoon. De badkamer, met vloerverwarming, was ruim. De douchecabine was ook ruim en er was plaats om je spulletjes neer te zetten.... Het hotel ligt net achter de grotere hotels, rustig dus, maar wel dichtbij het centrum en het meer van Bled.

Gereisd Met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Hotel Berc in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Hotel Berc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.