Camping Garden Village Bled

Camping Garden Village Bled

Kleine hotelsWeer vandaag20°9°

Aan het prachtige Lake Bled in Slovenië vind je Garden Village Bled. Hier word je hartelijk verwelkomd en kun je meteen genieten van je glampingvakantie. Verblijf in een boomhut of een piertent boven de beek met sauna. Het sanitair is hier erg schoon. Tip: wandel eens een rondje om Lake Bled (ongeveer 6 km) of maak een e-mountainbike tour.

We hebben een aantal aanbieders voor Garden Village Bled voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Garden Village Bled in het Nederlands

Rust, vrijheid en ultiem genieten!

Michel Koch,
27-5-2017

Garden Village Bled was echt een verademing. Jammer dat we hier slechts 1 nacht verbleven. Supervriendelijk personeel en zeer gastvrij ontvangst.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Spelen!

lvgoor
1-9-2015

Garden Village Bled is alles wat je van Glamping verwacht. Stevige boomhutten of piertenten boven de beek. Een zwemvijver waar je eigenlijk niet weg wilt, ook vanwege de heerlijkheden die ze maken uit hun moestuin, en een intieme sauna (inclusief bij de huur) die als dompelbad natuurlijk de beek heeft! Bovendien is het sanitair perfect, schoon en comfortabel. Je wilt er niet weg, maar het meer van Bled nodigt je uit om te spelen! Te zwemmen naar het kerkje middenin (300m), eromheen te roeien, om het water te joggen (6km), in bomen klimmen in in het water plonsen, terwijl in het ongelooflijk heldere water forellen vrolijk met je meezwemmen. Bled is toeristisch, okee, maar terecht. Glamping Garden Village Bled is precies buiten de drukte, relaxed in het bos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Garden Village Bled in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Garden Village Bled zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.