Camping Bled ****

Weer vandaag2°-1°

128 reviews over Camping Bled in het Nederlands

Goede camping, prima ligging

Renate, 5-1-2018

Het was een fijne camping. We hadden zelf een tent mee, maar je kan er ook in een ingerichte tent zitten en ze hebben zelfs mogelijkheden tot glamping of in een soort bungalow. Op de plekken waar de tenten staan, staan redelijk wat bomen waardoor er altijd wel een plek in de schaduw is. Hierdoor koelt het 's avonds ook lekker af en slaap je niet in een hete tent.

De camping zelf was prima, het sanitair is goed en veel aanwezig, het winkeltje op de camping is ruim voldoende en er is een restaurant aanwezig. Zelf hier echter geen gebruik van gemaakt. Je kan ook een soort backpack plekje huren, voor mensen die met een kleine tent zijn. Wat bij ons echter gek was, was dat er half op ons plekje en half op de plek van iemand anders zo'n tentje stond met 2 meisjes, waardoor we moeite hadden onze tent op te zetten. Dit is echter hun fout en niet die van de camping. Gelukkig gingen ze vrij snel daarna weg en hadden we er geen last meer van.

De ligging is prima, het is aan de andere kant van het meer dan het dorpje Bled. Rondom het meer rijdt een treintje welke je voor een paar euro naar Bled brengt. Dit is geen heel spannend stadje, er is niet heel veel te doen. Het is een rustige omgeving, je kan er veel actieve dingen doen (o.a. raften) en ook lekker zwemmen in het meertje. Je kan zelf een bootje huren voor een uur om naar het eilandje in het midden van het meer te roeien. Je kan ook met een bootje gaan die je brengt, maar dat is veel duurder.

Zeer mooie camping

Seppl, 4-9-2017

Mooie camping aan het meer van Bled , zeer mooie omgeving en vriendelijk personeel

En zeer schone sanitair gebouwen

Mooie plaatsen en leuke animatie voor de kinderen .

Vanuit hier kan je alle kanten op om wat te bezichtigen

Veel te druk

Iris, 20-8-2017

Als je niet tegen de tent van je buurman aan wil staan moet je hier niet heengaan in het hoogseizoen. Bij andere campings zouden ze aangeven dat het vol is, maar hier proberen ze iedere m2 te benutten. Ligging is geweldig, overige kenmerken zijn waardeloos.

We hebben een aantal aanbieders voor Bled voor je op een rij gezet:

Hier zien ze mij nooit meer terug.

Pinxten, 3-8-2017

Wat een camping toch. Eerst een reservatie gemaakt, bij aankomst een plaats toegewezen gekregen, maar daar stond al iemand. Dan maar op eigen houtje een plaats gaan uitkiezen en aan de receptie wat ruzie gaan maken om daar te blijven staan. De jeugd aan de balie heeft totaal geen enkel idee van wat ze aan het doen zijn. Het sanitair mag dan vernieuwd zijn, het trekt werkelijk op niet veel. Hygiëne en onderhoud zijn ver te zoeken op deze camping. Het terrein ligt er ook maar zeer povertjes bij, vol met plassen, putten, gaten, en daartussen moet je dan proberen om je te installeren. Houd er trouwens ook rekening mee dat er een treinspoort vlak langs de camping loopt waar ook 's nachts treinen rijden, wat dat kom je nergens tegen! En tenslotte kwam er bij de betaling ook nog duurder uit dan de reservering. Zomaar eventjes 115 euro voor twee nachten met een tent er te staan! Samenvattend, als je naar Bled wilt gaan, neem dan absoluut camping Sobec (daar zijn we in het verleden al geweest).

Goede camping mooie omgeving

A.Dekkers, 24-6-2017

Leuk om rond het meer te fietsen en te wandelen, leuke camping zeer behulpzaam.

Goed om ook de vintgar kloof te bezoeken, is vanaf de camping te wandelen.

Nooit meer

Janny, 23-6-2017

Iedereen werd toegelaten, ook al is de camping vol, je moet zelf een plekje zoeken wat resulteert in een doorlopende stroom aan campers en autos met caravan. Ik vond het heel onrustig en had het idee constant uitlaatgassen in te ademen. Bovendien was er niet voldoende stroom. Zelfs 's nachts werd er gereden. En dat voor een 5-sterren camping.

Toen het een nacht had geregend was het een modderzooi

Eens maar nooit meer

Wim Hermans, 22-6-2017

In tegenstelling tot de positieve reviews van andere bezoekers aan deze camping ben ik een andere mening toe gedaan. Ik vond deze camping een ongedisciplineerde warboel, de medewerkers achter de balie doen maar wat. Ongeïnteresseerd staan ze de mensen te woord onder het motto zoek maar een plaatsje, zelfs als de camping over vol is worden er nog caravans/campers toegelaten, dit met als eind resultaat dat gefrustreerde/gestreste bezoekers geen stroom hadden. Er is geen enkele toezicht, dit met als resultaat dat bij de toiletgebouwen de vuilniszakken gedumpt worden door enkele viespeuken. Kortom, mij zien ze niet meer terug op deze camping.

Verrassend mooie camping

omaing, 8-5-2017

Een mooie terrassencamping in een prachtige setting gelegen. Direct aan het meer van Bled. Het voorste gedeelte kon niet gebruikt worden. Vanwege de vele regen waren de plaatsen te zacht. Via glooiende straatjes kom je bij de kampeerplekken en kun je uitzoeken wat je iets lijkt. De terrassen zijn gemakkelijk te bereiken ook met hele grote campers, Door de vele verscheidenheid aan bomen en planten doet het erg knus aan. Een rustige camping waar voor de jeugd een overvloed aan activiteiten is. Een goed uitgeruste campingwinkel en restaurant met redelijke prijzen. Groot nadeel is dat er geen waterpunten en afvoer bij de plaatsen zijn. De elektriciteitskasten liggen weid verspreid, dus hele lange kabels zijn nodig. Van de 4 sanitairgebouwen zijn er vroeg in het seizoen maar twee open wat echt te weinig is. Maar de wandeling rond het meer doet je dat gauw vergeten. En de Acsi prijs van all in € 19.00 vanaf 3 overnachtingen in het voorseizoen, ook.

Bijzonder mooi gelegen

Lisa, 31-1-2017

Slovenie is een land dat wordt ondergewaardeerd! Bled is een prachtig plekje waar genoeg te doen is om je minimaal een week te vermaken. Canyoning, rodelen, zwemmen, varen, wandelen, uit eten, zonnen het was leuker dan verwacht.

Fam.Wilde, 16-9-2016

Mooie stad, mooi meer en aardige mensen

We hebben een aantal aanbieders voor Bled voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bled in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bled zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bled scoort een 7.28 uit 10 op basis van 132 reviews.