Camping Bled

Camping Bled in Slovenië is populair onder mensen die hier overnachten. Hierdoor is de camping eenvoudig, maar wel voorzien van faciliteiten als een speeltuin, trampolines en minidisco. Veel gasten zijn te spreken over het schone, moderne sanitair. Je pakt het treintje naar het plaatsje Bled of loopt hier in een half uurtje naar toe.

140 reviews over Camping Bled in het Nederlands

Schitterend

Pascall,
16-3-2019

Mooi schoon land prachtige omgeving

Gereisd met partner in juni 2018

Een Must!

Vincent Smit,
15-3-2019

De perfecte Camping. Mooi gelegen aan het meer erg vriendelijke mensen gewoon heerlijk genoten echt een aanrader!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Droomland!

Ineke Burink,
7-1-2019

Prachtige natuur camping in een land waar mensen zuinig zijn op de natuur, op hun land. Er is zoveel te zien dat we dit jaar weer gaan!!

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader!

Michelle,
19-12-2018

Me vriend en ik verbleven op camping Bled in een glamping huisje voor een week, heel dicht bij het meer van Bled. Het was een geweldige ervaring, Veel ruimte, alles heel schoon en het personeel was heel vriendelijk, ze helpen je overal mee. Je kunt er ook ontbijt bestellen wat wij elke dag hebben gedaan. De sanitairen zijn modern en heel schoon. Je kunt eventueel je eigen badkamer bijboeken. De omgeving is prachtig en rustig. Vooraan de camping is een restaurant en een supermarket, en ook kinder faciliteiten. Rond het meer rijd ook een treintje die je voor een paar euro naar Bled brengt. Je kunt er nog veel meer activiteiten doen, zoals rafting, zipline etc.. Echt een aanrader, we hopen om snel terug te komen,want het was een heerlijke vakantie. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

5 dagen aan het meer van Bled gestaan op camping Bled. We sliepen in een mooi en luxe huisje! Achter het huisje waren herten en zwijntjes. We zaten in een huisje, maar hadden wel het gevoel dat we op een camping zaten. S Ochtends lekker verse broodjes halen in de supermarkt (bij de ingang van de camping) en helemaal niet duur! Een heerlijk restaurant met prachtig uitzicht op het meer! Kortom een sprookjesachtig en waanzinnige week gehad!

Gereisd met partner in september 2018

De camping is een hele goede camping, ruime plekken voor een tent, voor een caravan ietsjes minder. Er word op de reviews aangegeven dat er sprake is van dat er geen afgebakende plekken zijn, dat klopt niet er zijn wel plekken met nummers maar niet omzoomd met laag struikgewas. Er zijn 3 toiletgebouwen; 1 zeer goe, zelfs een hemeldouche! De andere 2 zijn ook comfortabel maar iets ouder, maar allemaal heel schoon. De schoonmaak is 2 keer per dag. Het is een hele grote camping dus vanuit het verste puntje naar het water is 10 minuten lopen. Niet erg op zich maar geeft een indicatie van de grote van de camping. wij waren er eind augustus was het niet zo druk.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping niet klantvriendelijk

Jannie de Ruijter,
4-9-2018

Toen wij aan kwamen wilde wij voor 1 nacht op deze camping blijven. Bij de receptie werd ons verteld dat alleen 2 nachten mogelijk was. Dit toen maar gedaan, we hadden een eind gereden en wilden lekker ons campertje neer zetten. Mooie plaats, goed sanitair, wat schertst onze verbazing: de volgende dag kwam er een Duits stel die 1 nacht bleven! Toen wij de volgende dag weggingen dit wel benoemd bij de receptie. Schouders werden opgehaald en werd gezegd: ik was er eergisteren niet dus ik weet het niet...Dit vond ik niet echt netjes. Verder gunstig gelegen, je loopt in een half uurtje naar Bled, mooie route langs het meer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi!

Dana,
1-9-2018

Op doortocht richting Kroätie besloten we 2 nachtjes Bled mee te pakken. We hadden toch maar even vanuit de auto gereserveerd, omdat het veel drukker was dan we dachten zo aan het einde van het seizoen. Bij aankomst kregen we een plekje met een flinke plas, maar we konden dit zonder problemen wisselen. We mochten zelf een alternatief kiezen en kwamen op een mooie plek vrij aan het begin. We hadden deels grind en deels gras. Ideaal voor de caravan en voortent. We zijn uiteindelijk een paar nachtjes langer gebleven, omdat het ons goed beviel. Rond het meer fietsen en wandelen is prachtig, het ene uitzicht nog mooier dan het ander. Je kunt ook eventueel een eigen badkamer bijboeken, ideaal! Het is inderdaad een constant komen en gaan van mensen, wij stonden vrij aan het begin en kregen hier veel van mee. Echter vonden we dit alleen maar leuk, lekker van je af turen en kijken hoe mensen zich langs elkaar heen wurmen met enorme campers.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping in mooie omgeving

't Lam,
21-8-2018

Wij verbleven in augustus een week op camping Bled. We waren hier met onze dreumes van net 1 jaar en verbleven in een caravan. Het was even zoeken naar onze plaats toen we aankwamen, plaatsen staan niet afgebakend dus het is maar een beetje gokken van waar tot waar je plaats is. De camping was iedere dag vol, mensen die niet gereserveerd hadden pech. Wij hadden zelf een mooie plek vooraan (nr 22), deels grind en deels gras. Was wel lastig om de haringen in de grond te krijgen. Het sanitair was echt schitterend. Heel nieuw en schoon. Vlakbij onze plek was een kleine sanitairvoorziening, maar als we iets verder de camping op liepen was er een mooie grote sanitairvoorziening ook met aparte familiekamer (badje voor de kleine en douche voor volwassene). Vooraan de camping zijn kinderfaciliteiten (oa trampolines, 's avonds minidisco), een restaurant en supermarkt. Deze camping was voor ons een prima basis voor een actief weekje Slovenië!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Teleurstellend.

Henk Broere,
17-6-2018

Het enige dat goed is aan deze camping, is het sanitair. Modern en uitgebreid. De ligging is niet super, weliswaar aan het meer, maar daar heb je vanaf de camping geen zicht op. Bovendien is er een storende spoorlijn in de onmiddellijke nabijheid. Het baliepersoneel zit er echt alleen maar "administratief" te wezen. Men geeft geen info ( of men weet het niet) . In de directe omgeving van Bled is niet zoveel te beleven. Voor de mooie dingen moet je echt 40 tot 50 km. verder. De camping zelf ( los van het sanitair) is een rommeltje. Veel te kleine plekken, zelfs voor de camper. Ook met een vrij kleine camper kun je nauwelijks op je plek gedraaid komen. Het is de hele dag onrustig op de camping, van 's morgens vroeg tot vrij laat in de avond is het een aan en af rijden van caravans en campers. Tel daarbij op de moeite die men moet doen om op het plekje te komen en de onrust is gegarandeerd. Neem kaplaarzen mee tegen de modder.

Gereisd met partner in mei 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Overige servicesComputerverhuur, Fietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bled in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bled zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.