Pension Alp

4 reviews over Pension Alp in het Nederlands

Uitstekend !

Sonja
19-7-2016

Zeer goed, 10minuten wandelen naar het meer van Bled. Goede bedden, kraakproper, mooie badkamer. Koffie en thee op de kamer. Mooie aangename tuin, met bar. Wellness aanwezig indien gewenst.

Uitzonderlijk vriendelijke aangename hosts. Wat misschien nog wel het belangrijkst is.

Uitgebreid en lekker ontbijt. Wij reizen veel en bezoeken alle soorten logementen. Deze schiet erboven uit . Prijs juni 2016 : 70€ voor onze kamer met ontbijt. Dit was de kleinste kamer van het pension, maar voldeed perfect.

Fantastisch! Gewoon genieten!

Erna
26-6-2012

Zeer comfortabel intiem hotel (13 kamers) gelegen op 10 loopminuten (fiets 5 min) naar centrum Bled en/of meer. Fietsen gratis beschikbaar. Eten fantastisch: vrijwel alles 'homemade'. Halfpension is zeker aan te raden. Hulpvaardig, vriendelijk en vrolijk personeel. Werkelijk niets op aan te merken. Kamers ruim, schoon met goede bedden. Rustige, landelijke ligging en toch centraal. Aanrader!

annitta
27-8-2010

Pension Alp is een fantastische pension om te vertoeven. Vriendelijk personeel, zeer lekker eten (dus zeker half pension nemen!), reuze lekker uitgebreid ontbijt, mooie gezellige en rustige tuin met bar in de tuin om zelf drankjes te schenken. ustig gelegen op 10 minuutjes van het centrum van Bled. Schitterend!

Uitstekend pension

Livin Maes
30-7-2010

Zeer rustige ligging, kraaknet pension met zeer lekkere maaltijden en zeer vriendelijke uitbaters en personeel. Zeker aan iedereen aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Alp voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alp in Bled, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.