Sorteren

Reviews over Bled

Fantastisch, het meer en de omgeving van Bled ook!

Louise
    27-9-2018

De camping is een hele goede camping, ruime plekken voor een tent, voor een caravan ietsjes minder. Er word op de reviews aangegeven dat er sprake is van dat er geen afgebakende plekken zijn, dat klopt niet er zijn wel plekken met nummers maar niet omzoomd met laag struikgewas. Er zijn 3 toiletgebouwen; 1 zeer goe, zelfs een hemeldouche! De andere 2 zijn ook comfortabel maar iets ouder, maar allemaal heel schoon. De schoonmaak is 2 keer per dag. Het is een hele grote camping dus vanuit het verste puntje naar het water is 10 minuten lopen. Niet erg op zich maar geeft een indicatie van de grote van de camping. wij waren er eind augustus was het niet zo druk.

Heel goed👍

Corne de Greeuw
    6-9-2018

Alles was goed, vriendelijk en behulpzaam personeel, gunstige lokatie hotel, goed eten, aanrader

Mooie camping niet klantvriendelijk

Jannie de Ruijter
    4-9-2018

Toen wij aan kwamen wilde wij voor 1 nacht op deze camping blijven. Bij de receptie werd ons verteld dat alleen 2 nachten mogelijk was. Dit toen maar gedaan, we hadden een eind gereden en wilden lekker ons campertje neer zetten. Mooie plaats, goed sanitair, wat schertst onze verbazing: de volgende dag kwam er een Duits stel die 1 nacht bleven! Toen wij de volgende dag weggingen dit wel benoemd bij de receptie. Schouders werden opgehaald en werd gezegd: ik was er eergisteren niet dus ik weet het niet...Dit vond ik niet echt netjes.

Verder gunstig gelegen, je loopt in een half uurtje naar Bled, mooie route langs het meer.

Mooi!

Dana
    1-9-2018

Op doortocht richting Kroätie besloten we 2 nachtjes Bled mee te pakken. We hadden toch maar even vanuit de auto gereserveerd, omdat het veel drukker was dan we dachten zo aan het einde van het seizoen. Bij aankomst kregen we een plekje met een flinke plas, maar we konden dit zonder problemen wisselen. We mochten zelf een alternatief kiezen en kwamen op een mooie plek vrij aan het begin. We hadden deels grind en deels gras. Ideaal voor de caravan en voortent.

We zijn uiteindelijk een paar nachtjes langer gebleven, omdat het ons goed beviel. Rond het meer fietsen en wandelen is prachtig, het ene uitzicht nog mooier dan het ander. Je kunt ook eventueel een eigen badkamer bijboeken, ideaal!

Het is inderdaad een constant komen en gaan van mensen, wij stonden vrij aan het begin en kregen hier veel van mee. Echter vonden we dit alleen maar leuk, lekker van je af turen en kijken hoe mensen zich langs elkaar heen wurmen met enorme campers.

Prima camping in mooie omgeving

't Lam
    21-8-2018

Wij verbleven in augustus een week op camping Bled. We waren hier met onze dreumes van net 1 jaar en verbleven in een caravan. Het was even zoeken naar onze plaats toen we aankwamen, plaatsen staan niet afgebakend dus het is maar een beetje gokken van waar tot waar je plaats is. De camping was iedere dag vol, mensen die niet gereserveerd hadden pech. Wij hadden zelf een mooie plek vooraan (nr 22), deels grind en deels gras. Was wel lastig om de haringen in de grond te krijgen.

Het sanitair was echt schitterend. Heel nieuw en schoon. Vlakbij onze plek was een kleine sanitairvoorziening, maar als we iets verder de camping op liepen was er een mooie grote sanitairvoorziening ook met aparte familiekamer (badje voor de kleine en douche voor volwassene). Vooraan de camping zijn kinderfaciliteiten (oa trampolines, 's avonds minidisco), een restaurant en supermarkt. Deze camping was voor ons een prima basis voor een actief weekje Slovenië!

Bled scoort een 8,6 uit 10, op basis van 111 reviews