We hebben een aantal aanbieders voor Bled voor je op een rij gezet:

Reviews over Bled

Droomland!

Ineke Burink,
    7-1-2019

Prachtige natuur camping in een land waar mensen zuinig zijn op de natuur, op hun land. Er is zoveel te zien dat we dit jaar weer gaan!!

Gereisd met partner in juli 2018

Echt een aanrader!

Michelle,
    19-12-2018

Me vriend en ik verbleven op camping Bled in een glamping huisje voor een week, heel dicht bij het meer van Bled. Het was een geweldige ervaring, Veel ruimte, alles heel schoon en het personeel was heel vriendelijk, ze helpen je overal mee. Je kunt er ook ontbijt bestellen wat wij elke dag hebben gedaan. De sanitairen zijn modern en heel schoon. Je kunt eventueel je eigen badkamer bijboeken. De omgeving is prachtig en rustig. Vooraan de camping is een restaurant en een supermarket, en ook kinder faciliteiten. Rond het meer rijd ook een treintje die je voor een paar euro naar Bled brengt. Je kunt er nog veel meer activiteiten doen, zoals rafting, zipline etc..

Echt een aanrader, we hopen om snel terug te komen,want het was een heerlijke vakantie. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

Sprookjesachtig en waanzinnig fijn vertoeven

Rozan,
    14-11-2018

5 dagen aan het meer van Bled gestaan op camping Bled. We sliepen in een mooi en luxe huisje! Achter het huisje waren herten en zwijntjes. We zaten in een huisje, maar hadden wel het gevoel dat we op een camping zaten. S Ochtends lekker verse broodjes halen in de supermarkt (bij de ingang van de camping) en helemaal niet duur! Een heerlijk restaurant met prachtig uitzicht op het meer! Kortom een sprookjesachtig en waanzinnige week gehad!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch, het meer en de omgeving van Bled ook!

Louise,
    27-9-2018

De camping is een hele goede camping, ruime plekken voor een tent, voor een caravan ietsjes minder. Er word op de reviews aangegeven dat er sprake is van dat er geen afgebakende plekken zijn, dat klopt niet er zijn wel plekken met nummers maar niet omzoomd met laag struikgewas. Er zijn 3 toiletgebouwen; 1 zeer goe, zelfs een hemeldouche! De andere 2 zijn ook comfortabel maar iets ouder, maar allemaal heel schoon. De schoonmaak is 2 keer per dag. Het is een hele grote camping dus vanuit het verste puntje naar het water is 10 minuten lopen. Niet erg op zich maar geeft een indicatie van de grote van de camping. wij waren er eind augustus was het niet zo druk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heel goed👍

Corne de Greeuw,
    6-9-2018

Alles was goed, vriendelijk en behulpzaam personeel, gunstige lokatie hotel, goed eten, aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl