Kleine hotelsWeer vandaag26°17°

7 reviews over Hotel Manor Drnca in het Nederlands

Eenvoudig buffet, zeker geen 9/10 waard !

nora
6-10-2013

In de catalogus staat een 4 gangen menu. In plaats daarvan krijg je een eenvoudig buffet. Het eten is zeker geen 9/10 waard. De kamers zijn nieuw maar niet ruim. Bij sommige kamers kan je zelfs geen stoel op het terras plaatsen. Als je het ongeluk hebt dat er juist een trouwfeest is in het weekend, dan moet je in het kasteel gaan eten, misschien wel gezellig, maar het eten dat je dan krijgt laat te wensen over. Nog maar te zwijgen over het nachtlawaai.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig !

Karolien Boonen
9-9-2013

Het hotel is rustig gelegen, maar het is een prima uitvalsbasis voor het bezoeken van Ljubljana, meer van Bled en de Vintgarkloof, meer van Bohinj en de wandeling langs de Mostricarivier, ... Het is een modern gebouw, maar er heerst een kleinschalige sfeer in het hotel. Super! Leuk zwembad, lekker en afwisselend buffet.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Een oase van rust in een schitterend landschap

peter_vanhulst
27-7-2013

Het hotel heet nu officieel Hotel & Chateau Lambergh. Het was wel even zoeken aangezien het in een soort gehucht van Begunje na Gorenjskem gelegen is. Het hotel ligt echt apart, zeer rustig, tegen de bergen aan en aan andere zijde open vlakte. Het is een relatief klein hotel waar je echt als vakantieganger telt. Iedereen stond steeds voor je klaar. De kamers waren zeer comfortabel, maar werden ook alle dagen schitterend onderhouden. Personeel aan receptie en in restaurant waren ook supervriendelijk en behulpzaam. Maaltijdformule was in buffetformule, maar steeds lekker en ruim voldoende. Iedereen had ook zowat altijd zijn zelfde stekje in de zaal. Zwembad en jacuzzi waren ook dik in orde, fijn zo'n indoor-pool met zicht op de bergen. Kortom: wij hebben volop genoten van ons 10-daags verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

wat een prachtig hotel

Anthony Coppens
8-8-2012

Ik heb hier met mijn partner en ouders verbleven in juli 2012. Dit hotel kan je in 1 woord omschrijven : PRACHTIG De kamers zijn werkelijk prachtig en het eten is overheerlijk. Het personeel van dit hotel is enorm behulpzaam en richten zich op hoge kwaliteit. Vanuit dit hotel kan je perfect alle mooie dingen van Slovenië zien.

Absoluut een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2012

Zeer aangename kennismaking met Slovenië !

A. Janssens
29-8-2011

Een zeer aangenaam hotel met moderne en gezellige inrichting. Zeer vriendelijk personeel, een ruime kamer, voldoende parkeergelegenheid, een mooi overdekt zwembad met zonneterras, centrale ligging om noord-west Slovenië te bezoeken. De maaltijden waren goed, maar de keuze was eerder beperkt wat het soms moeilijk maakte om voor de kinderen een degelijke maaltijd samen te stellen (onze kinderen zijn tamelijk kieskeurig op dat vlak). Maar zeker een aanrader !!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

fantastisch en + wifi

pichukat
15-8-2011

het hotel is ver weg gelegen van het verkeer de bediening en het eten is zeer goed maar de kamer is wel heel klein

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Supr hotel!

Danny_vr86
7-8-2011

Wij zijn op doorreis in dit hotel verbleven. Mooie kamers, goed eten, vriendelijk personeel, gewoon een erg goed en mooi hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manor Drnca in Begunje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manor Drnca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.